Sari la conținut

690 Sm


Postări Recomandate

Dragilor,

 

a incercat careva sa puna o roata de enduro pe el? Se poate?

 

Mersi,

 

 

amortizoarele de sm in principiu sunt mai rigide si mai scurte... trage si tu concluzia

 

Moshule, in principiu orice se poate, dar dupa cum zice si dracushorul, suspensiile de SM sunt TARI.

Uite un exemplu: "vechiul" LC4 640 SM (din nastere):

post-143-1214934045_thumb.jpgpost-143-1214934000_thumb.jpgpost-143-1214933983_thumb.jpg

care intr-un final a primit si roata pe 21"

post-143-1214935212_thumb.jpg

Protagonistul e Raz, prietenul meu.

Concluzia lui a fost ca oricat de moi ar fi setat suspensiile, tot erau prea tari pt. enduro.

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca 690SM are suspensile la fel reglabile ca si 690enduro si 690SMC, dar daca are nu ar trebui sa fie o problema. Poate doar aripa din fata si nu stiu cat ii de mare cursa suspensilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

 

a incercat careva sa puna o roata de enduro pe el? Se poate?

ce capacitate are rezervorul?

 

Mersi,

 

Unele ,,voci" spun ca bascula ar fi mai scurta la SM si nu permite montarea unei roti de 18".

Telescoapele furcii fatza, au cursa mai mare decat la modelul Enduro si sunt full-reglabile.

Rezervorul are o capacitate de 12.5 litrii.

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de care supermoto ii? SM sau SMC.....ca ii o mare diferenta intre ele....SMC seamana cu 690 enduro si cred ca aici se vorbeste de SM

 

Scuze ... despre 690 SMC, vorbeam ! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca are suspensile reglabile ca si enduro'u nu ii bai. Pt ca se pot intarii si inmuia in funtie de utilizare si greutatea pe care o transporta. S-ar putea sa fie totusi mai simplu de facut din enduro supermoto decat invers, in caz ca setarile amotizoarelor is gandite chiar numa pentru supermoto(ceea ce s-ar putea sa fie asa pt ca au cursa mai mare fata decat modelu enduro, ceea ce da de gandit). Cel mai simplu cauti aici: http://www.advrider.com/forums/showthread....7643&page=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ... faza asta cu lampa de semnalizare mi se pare de cacao ! Astia de la KTM nu s-au gandit de loc la asta ?

De ce trabuie sa faci tu inventii, pentru o motocicleta noua ? :bigstar:

post-10224-1215155509_thumb.jpg

post-10224-1215155523_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni, e motor racing, nu ai nevoie de semnale, alea se dau primele jos, si oricum se schimba si toba originala cu una racing :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni, e motor racing, nu ai nevoie de semnale, alea se dau primele jos, si oricum se schimba si toba originala cu una racing :bigstar:

 

Hai mai ... fii serios ! O fi el motor racing, dar recunoaste ca faza asta nu le-a iesit. Am vazut ulterior ca au coborat blocul de semnale mai in jos pe suportul de numar. Oricum acolo este mult mai expus !

Intr-adevar, la enduro nu prea ai nevoie de semnale, dar la SMC ? ..... oricum, putem sa semnalizam si cu mana. Doar am invatat in poligon cand am luat cat. A ... nu ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lc4 690 nu e racing niciodata. exc e racing.

Lc4 e de strada!!!

pe bune?... nu stiam... :kiss:

citeste si printre randuri si daca nu pecutezi din prima intreaba un prieten :D

Iar revenind la topic, 690 SMC va fi mereu de strada, asta datorita suspensiei foarte tari, iar cea mai buna varianta pentru un dual ar fi 690 Enduro la care sa iei roti de SM.

Iar cand se spune ca suspensia e reglabila, nu inseaman ca te joci la butoane si o faci ca cea de enduro. Intre cele doua difera arcurile precum si o droaie de alte porcarii din ele precum si uleiul care se pune.

Eu astept inca 690 Adventure, daca se va face, caci momentan e greu pe strada asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ii clar ca nu is la fel suspensile(aia am zis si io), dar oricum tot mai simplu obti din modelu enduro ceva aproape de supermoto decat invers.

Si treaba cu semnalizarile ii naspa. Si sa recunoastem, in tara asta cu soferi(o gramada) de 2lei, fara semnale ii si mai periculos. Si faza cu suportu mai jos ii urmatoarea: modelul european are pus semnalele pe suportu ala de numar(care la la enduro ii foarte probabil sa il rupi la prima cazatura, deci solutia ii sa le pui sus lg stop) si modelul american ca sa obtina aprobarea pt inregistrare semnalizatoarele trebuia se fie puse pe codita aia urata cu stop'ul ala mare si urat. Pacat doar ca gazele de esapament is destul de calde incat sa topeasca semnalele. Inca nimeni nu a zis ce se intampla daca schimbi evacuarea cu un Akropovic(vreo 500e finala si cam 1000e completa) sau alt esapament(FMF am vazut ca au mai cumparat ceva tipi prin SUA).

 

Si eu sper sa se faca un 690 adventure. Daca nu urmatoarea motocicleta va vi lc4 640 adv, chiar daca vibreaza. Oricum nu cred ca vibreaza mai tare decat monicilindru meu in 2t. Oricum modelul adventure ii cel mai bun compromis intre sosea si offroad(mai mult decat macadam si forestier in stare buna).

 

 

Ca sa clarific situatia cu rotile problema sta in felul urmator. Modelul la SMC nu se pot pune roti de enduro din cauza etrierului fata pe care nu se poate monta pe un disc de frana mai mic, iar la modelul enduro problema consta in faptul ca rotile de supermoto fac foarte joasa motocicleta(cursa mai scurta a suspensilor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Uite ... faza asta cu lampa de semnalizare mi se pare de cacao ! Astia de la KTM nu s-au gandit de loc la asta ?

De ce trabuie sa faci tu inventii, pentru o motocicleta noua ? :(

asa arata semnalele la 690

 

post-27737-1216088931_thumb.jpg

 

esti sigur ca nu e aripa spate facuta de SICASS? adica asta:

 

post-27737-1216089263_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...