Sari la conținut

Evacuare Bmw Gs 650


sc11
 Share

Postări Recomandate

bmw f 650 gs, monocilindru, o iesire din cilindru, sub sezut se ramifica si a doua toba. toba care e direct pe teava are iesirea de diametru aprox. 1 cm, aia ramificata aprox 3-4 cm. NU e limitata. de ce sint doua diametre nu intreb ca pina acuma nimeni nu a stiut sa spuna. intreb: ce se intimpla daca fac si evacuarea aia mica cit cea mare. (constructiv tobele cred ca sint identice, doar ca pe aia directa au sudat un fel de capacel cu gaura mai mica ce ma gindesc sa il scot)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa-mi dau cu parerea gresit, dar eu cred ca toba principala(directa) are diam. mai mic fata de cealalta tocmai pt. faptul ca e distanta mai mica pana la evacuare si daca o maresti cat cealalta s-ar putea sa-ti iasa gazele numai pe cea principala.Daca tot vrei sa faci ceva la tobe, mai bine umbla la capacele exterioare ca sa sune mai frumos(tare).Chiar e mai bine ca se te auda automobilistii cand treci pe langa ei.

In concluzie, eu zic sa nu-ti scoti capacelul ala care ziceai tu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa-mi dau cu parerea gresit, dar eu cred ca toba principala(directa) are diam. mai mic fata de cealalta tocmai pt. faptul ca e distanta mai mica pana la evacuare si daca o maresti cat cealalta s-ar putea sa-ti iasa gazele numai pe cea principala.Daca tot vrei sa faci ceva la tobe, mai bine umbla la capacele exterioare ca sa sune mai frumos(tare).Chiar e mai bine ca se te auda automobilistii cand treci pe langa ei.

In concluzie, eu zic sa nu-ti scoti capacelul ala care ziceai tu...

la capacelele de la final ma refeream si io. adica ultima chestie inainte de atmosfera. poate nu m-a exprimat prea clar. unul e cu gaura mare si unul cu gaura mica. ma gindesc sa o fac mare si pe asta.

 

daca umbli la tobe din cite stiu eu nu esti obligat sa umbli si la carburator. oricum piscalitul la tobe si carburator se face in genberal dc vrei hergelie mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu e prea tarziu pentru tine, o sa-ti spun mai exact sambata sau duminica cand o sa gauresc tobele de la o Aprilia Pegaso '99 care seamana f. mult cu F650(are tot 2 tobe).

nu e tirziu ca nu am timp de operatiune saptamina asta. tu vrei sa-i mai dai caluti ? are motorul cam ca al meu. modelul de bmw F dinaintea lui al meu avea motorul facut la noale la aprilia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de tobe (intrebare de nestiutor): daca umbli la tobe, pentru sunet mai puternic, trebuie alte reglaje la carburator?

n-are legatura cu carburatorul. zgomotul sau lipsa acestuia are legatura doar cu amortizoarele de zgomot din tobe.

 

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

 

Sunt Ovidiu,

 

Sfatul meu,daca nu e prea tarziu,este sa intri ,eventual cu un translator,pe un forum din Germania unde sunt numai posesori de BMW ca al tau.Ei au si manuale de reparatie si acces la date si tehnicieni profesionisti.Eu in locul tau nu asi risca sa fac o modificare al carei efect doar il banuiesc.

Eu am vazut kitt-uri de carb pentru evacuari deschise,poate ai nevoie si tu sau macar de o schita a tobei sa vezi peste ce dai inainte sa tai!

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...