resimre Postat Iulie 22, 2005 Share Postat Iulie 22, 2005 stie cineva de ce a inceput sa curga uleiul la fiecare semering la Niprul meu?asa de tare , incat cizmele mele sunt pline de ulei.are bazinul de ulei marit,cata ulei trebuie pus?tot pana la nivelul indicat ? Cum se numeste cauciucul gros care este pe partea de sus a tijelor impingatoare? ajuta ceva daca schimb semeringurile? cum trebuie montat radiatorul de ulei,si care merge la Nipru (de pe care tip de masina)? Stie cineva cate semeringuri sunt pe un Nipru (inclusiv cel de la cardan,si toate celelalte), si pretul arox. ale acestora? astept sfaturile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 23, 2005 Share Postat Iulie 23, 2005 pai daca inainte nu curgeau inseamna ca au imbatranit si/sau s-au uzat! schimba-le! nu stiu cate sunt si nici ce pret au, pot sa-ti spun in schimb ca la ij is 35.000 in galati! radiatorul merge de la oltcit dar iti trebuie mai multe modificari , nu doar doua gauri si doua furtune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 23, 2005 Share Postat Iulie 23, 2005 ai pus prea mult ulei si simeringurile nu au mai rezistat la presiune. Vezi daca nu stii cat ulei se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Iulie 23, 2005 Share Postat Iulie 23, 2005 Trebuie multe modificari la un radiator de la un Oltcit normal,nar dak pui de Oltcit Special treaba se simplifica tare.....2 gauri si 2 furtune:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 23, 2005 Share Postat Iulie 23, 2005 auzi motomaniacule, da' stiai ca e posibil sa se "cam" f...utilizeze cuzinetii din cauza presiunii mult mai mici care ajunge la ei? eu de exemplu am dublat pompa(si m-a cam costat ) da' am renuntat sa mai pun radiatorul care l-am cumparat (alti 800mii........) acum ce sa mai zic, am intrebat in stanga si-n dreapta , ca doar altii au incercat , si sa stii ca asa e ..... se pot duce cuzinetii .... pt treaba asta eu as face in felul urmator: un alt alternator (probabil DENSO) pt a face fata unei pompe electrice (e pe net ceva de genul mocal, si baga 10 litri/min debit maxim.... da' e reglabil problema e doar la consumul de curent!!! si in rest l-as lasa cum l-a facut masa aia rusoaica... ca eu sincer sa fiu m-am saturat de modificat(ce ti-am spus eu e doar 10% din tot ce am facut la niprul meu.... dak mai vrei sa vb pe tema asta s-au ai vreo nelamurire poti sa-mi trimiti un P.M. s-au dak nu esti pe net un tel sau mesaj, 0724249674! BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Postat Iulie 24, 2005 Autor Share Postat Iulie 24, 2005 (editat) mersi mult Cum se numeste cauciucul ala gros de pe partea de sus a tijelor impingatoare? Editat Iulie 24, 2005 de resimre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 24, 2005 Share Postat Iulie 24, 2005 i se spune garnituri etanÂşare ghidaje tije împingătoare î-ți ataÂşez foaia de catalog , din catalogul de pese unde le găseÂşti cu număr de serie(sovietic, normal!) si simeringuri găseÂşti la magazinele care comercializează aÂşa ceva , îți recomand SKF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 28, 2005 Share Postat Iulie 28, 2005 presiune scazuta la cuzineti... se poate rezolva simplu: se pune o saiba sub arcul de la supapa de suprapresiune din pompa originala si ai presiune cata vrei. Nu trebuie totusi, exagerat, ca strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.