Sari la conținut

motomaniac

Membru
  • Număr conținut

    463
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    alt_motomaniac@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bt
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    ktm250sx; nx650
  • Numar Moto
    ATH,BFA
  • Club
    ...

Informații profil

  • Interests
    ...

Vizitatori Recenți Profil

1.165 citiri profil

motomaniac's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La mine de exemplu nu prea ajung la punctul ala in care ar trebui sa se tureze cand deschizi surubul. Cum de altfel e ideal sa reglezi orice carb. deschizi ala pana incepe sa se tureze, dupa care inchizi cam juma de tura si de acolo te joci daca mai trebuie cu relantiul normal.La un moment dat am desfacut surubul ala de reglaj aproape de tot si motorul mergea fara sa se modifice mersul prea mult Si carbul e verificat/ suflat/ curatat.
  2. CiprianCodrut_KTM la sx-ul meu de 250/2003 am exact aceeasi problema. daca duce bujia o tura de o zi, a doua zi in max 2 km pusca bujia. Cred ca am incercat toate variantele legate de carburatie. Jiglere mai mici, mai mari, am dus nivelul pana la limita minima si la fel. bujiile ude in continuare si consum mare de gaz.
  3. salutare! are cineva un CDI de 3AJ la vanzare? sau aveti idee daca se potriveste si de la XT 600? multumesc anticipat
  4. Si eu am aceeasi problema la SX-ul de 250. Am pus jiglere mai mici, reglat nivelul, verificat cam tot ce se poate verifica si nu am rezolvat mare lucru. Pe langa asta am si consumul mult prea mare. Si mai nou imi omoara bujia la pornirea la rece. Adica merg o zi prin padure, nu am probleme, dar a doua zi dupa ce pornesc in max 1 km pusca. O schimb si tot asa, toata ziua nu mai am treaba...
  5. La ambreiaul ala unisens de obicei se crapa rolele alea si arcul care trece prin ele numai sta strans. daca desfaci si constati ca e crapata o rola de aia, poti inlocui numai una singura.Vezi ca se potrivesc si de la transalpul de 600. cauti un frai de ala la mana a doua si ai role pentru toata viata
  6. http://www.ktmforum.co.uk/off-road-enduro/48175-ktm-200-exc-jetting-gearing.html aici gasesti ceva info despre ce jiglere sa folosesti...dar e posibil sa mai trebuiasca sa mai cauti si pe alte forumuri. In prima faza ar trebui sa dai jos carbul si sa vezi cu ce setari mergi acum.
  7. Ce ulei de amestec folosesti? Eu am SX de 250 si am exact aceeasi problema. Am folosit ceva ulei care nu era full sintetic si am omorat vreo 4 sau 5 bujii intr-o singura iesire. Dupa aia am pus Motul full sintetic, dar tot nu era exact ce recomanda producatorul. Cu toate astea a mers mai bine si am prajit numai o singura bujie. Weekendul asta am folosit Motorexul Full Cross sau cum se cheama si nu am mai avut probleme. Cu toate astea tind sa cred ca e si din carburatie.Chiar daca deocamdata nu am mai avut probleme, bujia este in continuare uda si parca tot nu merge motorul asa cum ar trebui. Incearca sa setezi carburatorul dupa tabelul din manualul de service, ala care iti arata exact ce jiglere sa folosesti in functie de altitudinea si temperatura de unde te dai cel mai mult. Si abia dupa aia cred ca poti sa te gandesti la partea de fisa, bobina, etc.
  8. eu am 1,75 si 70kg. pantalonii de la thor ii am, sunt marimea 32 si sunt perfecti in talie. iar tricou, am ceva tot de la thor, marimea M si cu armura sub tricou nu sta deloc larg. Daca mi-as fi luat pantalonii marimea 30, cred ca m-ar fi strans in talie.
  9. cadrul este din Al sau fier? ce inseamna trage de rupe? am vazut la cineva ceva asemanator si ca putere nu era nici macar pe aproape de modelele 4T de 250 de la japoneze sau KTM
  10. daca tot se discuta despre echipamente, ce parere aveti despre genuncherele astea? http://www.moto24.ro/produse/cross-enduro/genunchiere-si-orteze/acerbis--genunchiere-impact-evo-2.html
  11. Suzuki RM 250 60 cp,an de fabricatie 2008 ( motor cumparat de nou, unic propietar) piston athena schimbat luna asta (factura); bucse bascula/amortizor noi; placute noi; lant + pinioane noi pret 2000e 0745405781
  12. Eu nu cred ca Stulewa se referea la protectia rider-ului cand a zis ca e prea inalt. Aici era vorba de vizibilitate. Kit-ul ce il au astia de la Boano la vanzare pentru NX are cam aceeasi inaltime. Daca folosesti rezervorul original, cum e si in cazul meu esti cam limitat din cauza formei constructive a acestuia si daca as cobori carena mai jos nu ar fi ok cu ghidonul. Eu voi folosi si inaltatoare care nu erau montate in poze.
  13. Pentru carenaj am plecat de la ideea ca voi merge mai mult in picioare. Intradevar la mersul in sa e cam la limita, dar nimic nu e batut in cuie. Ajustaje se mai pot face pe parcurs. Iar la navigatie inca nu am ceva concret. Va fi si in functie de bugetul cu care raman dupa ce vad mobra pe roti. daca ai ceva sugestii sunt oricand binevenite. numai bine!
  14. Iese bine de tot. Pun si eu cateva poze cu varianta mea de NX 650 Rally. Mai sunt o gramada de facut, dar incet incepe sa prinda forma. gata de transplant
  15. Stie sau are cineva un carburator complet de XR 650 R?
×
×
  • Creează nouă...