alexkovacs81 Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Salutare tuturor. Ieri am pus benzina si cu ocazia asta am luat si un litru de ulei PetromV Bixxol 2T-S. Abia dupa ce am pus benzina si am luat uleiul am vazut ca pe el scrie ca se foloseste in amestec de 1:100, nu 1:50, cum imi trebuie mie (eu foloseam Bixxol 2T-M...). Oricum, benzina era deja in rezervor si trebuia sa-i pun ulei... Intrebarea mea este: pot sa folosesc uleiul asta sau mai bine sa-l arunc ( )? Si daca il pot folosi, ce cantitate ar trebui sa pun din el? Ieri am pus la 10 litri de benzina cam 150 ml de ulei (de obicei pun 200 ml ulei/10 litri benzina) si mi se pare ca fumega un pic mai tare decat de obicei. Multumesc pentru orice sfat si kilometri cat mai multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 pui ulei cum scrie in specificatiile motorului, nu dupa ce scrie pe eticheta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) motorul a fost conceput acuma cativa ani buni si era calculat pe ulei mineral!nu pe sintetic. Eu folosesc ulei OMV BIXXOL motor bike 2T-S si pun 1:100 impreuna cu fara plumb 95 tot de la omv. Cu full sintetic mult mai greu ti se incalzeste motorul, nu lasa reziduri...depuneri, mult mai bine se amestica si isi pastreaza carasteristica de ungere fata de diferite temperaturi. poti compara si dupa pret ii dublu(5x ron) fata de cel mineral de la omv(bixxoil M)! Porneste foarte bine am un demaraj mai bun(si al turatii mici nu are acea retinere si nu inegreste bujia la relantin).Doar cu motorul rece fumega un pic, dar cu motorul cald nimic (just ca simti mirosul acela de ulei ars dar nu se vede)chiar la un demaraj mai 'violent' nu lasa in urma ceata ca si cel mineral, din toba nu picura ulei. PS. o intamplare: acum cateva saptamani am desfacut motorul unui amic ca sa rupt segmentul si sa vezi ca pistonul era uscat!folosea ulei mineral in cantitatea data de fabricant(ceva de la petrom...cu vreo 9ron sau cat), eu cand miam desfacut motorul inca pistonul era uns! Eu zic merita investitia intrun ulei mai scump si sintetic(acuma nu zic ca cel de la omv dar mai sunt mobil1, ii mai ieftin in jur de 45ron..dar nu specifica amestecul..cum de altfel Mobil1 nu specifica nici la masini dar se foloseste 1:100[stiu de la o cunostinta cine o foloseste] ). Editat Iulie 7, 2008 de christensen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) [...] PS. o intamplare: acum cateva saptamani am desfacut motorul unui amic ca sa rupt segmentul si sa vezi ca pistonul era uscat!folosea ulei mineral in cantitatea data de fabricant(ceva de la petrom...cu vreo 9ron sau cat), eu cand miam desfacut motorul inca pistonul era uns! Eu zic merita investitia intrun ulei mai scump si sintetic(acuma nu zic ca cel de la omv dar mai sunt mobil1, ii mai ieftin in jur de 45ron..dar nu specifica amestecul..cum de altfel Mobil1 nu specifica nici la masini dar se foloseste 1:100[stiu de la o cunostinta cine o foloseste] ). dom'le... tu esti de la MithBusters? au mers atatia cu ijuri, mezeuri, trabantzi si wartburguri cu uleiuri minerale - chiar si alea proaste de pe vremea lui ceasca, ce abia curgeau din bidon, in proportia data de producator si nu au patit nimic. toate uleiurile puse in benzina o sa unga. acum... daca unele lasa mai multa calamina, daca afuma mai mult, daca nu se amesteca asa bine cu benzina si se lasa pe fund... asta e alta poveste. just my 2 cents! la cat mai multi km!! Editat Iulie 7, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 dom'le... tu esti de la MithBusters? au mers atatia cu ijuri, mezeuri, trabantzi si wartburguri cu uleiuri minerale - chiar si alea proaste de pe vremea lui ceasca, ce abia curgeau din bidon, in proportia data de producator si nu au patit nimic. toate uleiurile puse in benzina o sa unga. acum... daca unele lasa mai multa calamina, daca afuma mai mult, daca nu se amesteca asa bine cu benzina si se lasa pe fund... asta e alta poveste. just my 2 cents! la cat mai multi km!! Da trebe ulei bun am mers 20 de ani cu Mobra in cutie cu ulei T 90 asa de mult defaimat azi si n-a avut nimic am rulat si iarna si schimba bine vitezele. In carte la Simsun scrie ulei de cea mai buna calitate si dau parca 2 numere de E.. adica vara si iarna. si ruleaza si acum. Nu exista sa nu functioneze cutia din cauza uleiului are alt defect la turatia si temperatura care-i acolo poti pune si de floarea soarelui Cu respect dom'le... tu esti de la MithBusters? au mers atatia cu ijuri, mezeuri, trabantzi si wartburguri cu uleiuri minerale - chiar si alea proaste de pe vremea lui ceasca, ce abia curgeau din bidon, in proportia data de producator si nu au patit nimic. toate uleiurile puse in benzina o sa unga. acum... daca unele lasa mai multa calamina, daca afuma mai mult, daca nu se amesteca asa bine cu benzina si se lasa pe fund... asta e alta poveste. just my 2 cents! la cat mai multi km!! Da trebe ulei bun am mers 20 de ani cu Mobra in cutie cu ulei T 90 asa de mult defaimat azi si n-a avut nimic am rulat si iarna si schimba bine vitezele. In carte la Simsun scrie ulei de cea mai buna calitate si dau parca 2 numere de E.. adica vara si iarna. si ruleaza si acum. Nu exista sa nu functioneze cutia din cauza uleiului are alt defect la turatia si temperatura care-i acolo poti pune si de floarea soarelui Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 ...............PS. o intamplare: acum cateva saptamani am desfacut motorul unui amic ca sa rupt segmentul si sa vezi ca pistonul era uscat!folosea ulei mineral in cantitatea data de fabricant(ceva de la petrom...cu vreo 9ron sau cat), eu cand miam desfacut motorul inca pistonul era uns!................. Uleiul de amestec, e bine de stiut ca este un ulei cu calitati deosebite in ceeace priveste ungerea si arderea lui (aici este cea mai mare calitate a lui). El este utilizat teoretic la o singura cursa a pistonului, dupa care se arde odata cu combustibilul( nu are timp sa se uzeze). Multi gresesc utilizand alt tip de ulei. Sintetic? ..ca sa ce? Si depunerile de calamina pe calota pistonului, bujii si in esapament produse de arderea altui tip de ulei credeti ca-i benefica? Va inselati d-lor! Cantitatea indicata de producator este cea corecta, calculata de acesta care a tinut cont de multe date pe care voi le ignorati (chiar si de poluare). Esti asa sigur ca amicul tau a utilizat corect si totdeauna informatiile date de producator! Eu ma indoiesc. Respecte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Motane ca sa stii, lasa tu fumegatul si alte pretentii, 15mL la L de benzina e putin, iar 20mL la L de benzina iarasi e putin. Pune cat trebuie, sau ajungi sa scrii alte 10 topicuri de reparat ETZ-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexkovacs81 Postat Iulie 10, 2008 Autor Share Postat Iulie 10, 2008 20mL la L de benzina iarasi e putin. Asta e cantitatea recomandata de producator... @christensen: intr-adevar, fumega mai tare doar dimineata, pe racoare, cu motorul rece... Dupa ce se incalzeste, e totul ok... Deci, aici nu e problema... Oricum, eu am observat ca acum merge mai bine decat inainte, cand scapasem cam mult ulei... Drumuri lungi si reparatii putine tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.