Sari la conținut

alexkovacs81

Membru
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sfantu Gheorghe, CV
  • Carnet moto din
    2006
  • Club
    nici unul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ ETZ 250

alexkovacs81's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Gresit 5=5/1=10/2=20/4=30/6... Atat numaratorul, cat si numitorul cresc...
  2. @tng: TDM 900 XVS950A Midnight Star XTZ660Z Tenere R1 FZ6 Fazer S2 Modele din 2009 toate, cu injectie. Si astea sunt doar o parte... Daca mai cautam si modele mai vechi, lista creste. Crezi ca toate au aceeasi amplasare a subansamblelor?
  3. Salutare. Cum mai merge reparatul? As vrea sa atrag atentia asupra unei probleme: piese de schimb noi, dar proaste. In aprilie sau mai am fost la un mecanic sa-mi faca mecanismul vitezometrului (melc, tija, bucsa si cablu) si cu ocazia asta am vazut ca patru ochiuri de la lant erau defecte. Am hotarat sa schimb si lantul si atunci mecanicul mi-a propus sa schimb si pinionul din fata, de la motor, ca sa se potriveasca bine lantul pe el. L-am schimbat, am mers vreo 100-150 de kilometri, apoi am mai intins un pic lantul, la recomandarea mecanicului. Totul bun pana in septembrie... Dintr-o data a inceput sa caraie motorul si sa nu mai traga. Ajung inapoi la mecanic, zice ca lantul nu e destul de intins... Cand a desfacut motorul pe partea dreapta, la lant, a ramas si el uimit de ce era acolo. Dintii pinionului erau tociti aproape de tot, mecanicul a zis ca asa ceva nu a mai vazut. Pana la urma am pus inapoi pinionul vechi, pentru ca se pare ca ala chiar si usor uzat este mult mai bun si mai rezistent. Am facut si doua poze cu pinionul, asa cum este acum. Bafta la reparatii si sa nu ai "noroc" de asemenea piese...
  4. Asta e cantitatea recomandata de producator... @christensen: intr-adevar, fumega mai tare doar dimineata, pe racoare, cu motorul rece... Dupa ce se incalzeste, e totul ok... Deci, aici nu e problema... Oricum, eu am observat ca acum merge mai bine decat inainte, cand scapasem cam mult ulei... Drumuri lungi si reparatii putine tuturor
  5. Salutare tuturor. Ieri am pus benzina si cu ocazia asta am luat si un litru de ulei PetromV Bixxol 2T-S. Abia dupa ce am pus benzina si am luat uleiul am vazut ca pe el scrie ca se foloseste in amestec de 1:100, nu 1:50, cum imi trebuie mie (eu foloseam Bixxol 2T-M...). Oricum, benzina era deja in rezervor si trebuia sa-i pun ulei... Intrebarea mea este: pot sa folosesc uleiul asta sau mai bine sa-l arunc ( )? Si daca il pot folosi, ce cantitate ar trebui sa pun din el? Ieri am pus la 10 litri de benzina cam 150 ml de ulei (de obicei pun 200 ml ulei/10 litri benzina) si mi se pare ca fumega un pic mai tare decat de obicei. Multumesc pentru orice sfat si kilometri cat mai multi
  6. Ai nimerit-o, la contact imi cazuse unul dintre fire... Desi nu-mi dau seama cum cand l-am pus inapoi a trebuit sa imping bine de el, nu lunecau papucii aia... Daca ma uitam acolo de la inceput... Anyway, bine ca i-am dat de cap si am mai invatat ceva . Case closed.
  7. Ahoi, Lordule... Din pacate, ieri motocicleta a ales sa-mi faca o figura foarte urata... Nu da scanteie pe bujie nou-nouta, nu merge semnalizarea si lampa de frana... Lampa spate si lampa fata (faza lunga-scurta) merg fara probleme, la fel claxonul... Maine vreau sa iau la puricat reteaua electrica, poate e vreun contact slabit, dar din pacate nu am certitudinea ca voi fi apt de tura... Nici macar nu-mi pot imagina care ar fi problema, asa ca nu stiu cat dureaza sa o remediez... Dar poate vin si eu sambata dimineata sub pod, macar sa vad cateva motociclete ca lumea, daca nu pot sa merg si eu impreuna cu ele Drum bun si poate am mai mult noroc data viitoare.
  8. Buna Intra pe Google Video si da-i sa caute mz maintenance, sunt cinci filmulete in care se prezinta cum se desface si cum se reaseambleaza motorul de ETZ 250, poate gasesti vreo informatie folositoare. Btw, nu prea pricep ce ai vrut sa scrii aici: "pistonul are un jos in PMS....adica cand se pistonl intro parte sau alta." Bafta la munca.
  9. Salut, sunt Alex din Sfantu Gheorghe. Am permis pt moto din 2006 octombrie, peste o luna a venit si motocicleta, un ETZ 250. In prezent incerc sa fiu mai mult pe doua roti decat pe forum, dar nu e intotdeauna posibil... Vreme buna si asfalt uscat
  10. Salutare tuturor. Am un ETZ 250 cu o problema electrica... Mai precis, bujia nu da scanteie (NGK B8HS nou-nouta), semnalizatoarele si lampa de frana nu se aprind... In schimb, lampa spate si lampa fata se aprind fara probleme . Siguranta nu este arsa, firele sunt in regula, nu sunt intrerupte... Marti dimineata inca mergea totul bine, dupa-masa am intins un pic lantul (proaspat schimbat, mi-a spus mecanicul ca dupa vreo 70-100 de km sa-l mai ajustez un pic) si cu ocazia asta am reglat un pic senzorul de la frana spate, se aprindea cam tarziu. Dupa ce am reglat senzorul inca am facut o proba, sa vad cat trebuie sa apas pe frana ca sa se aprinda, si se aprindea. Apoi miercuri dupa-masa am vopsit rezervorul si l-am pus inapoi pe motocicleta... Si dupa aceea, cand am vrut sa ies un pic pe drum, n-a mai pornit motorul... Ulterior am constatat problemele descrise mai sus. N-am nici o idee care ar putea fi cauza... Daca are cineva vreo idee, va rog sa mi-o spuneti... Multumesc in avans pt orice sfat.
  11. Salutare tuturor. As lua si eu parte la tura in primul weekend, daca ma primiti. Sunt din Sfantu Gheorghe, asa ca m-as lipi de grup cand treceti pe aici. Inca ma consider si eu incepator, am mai mers singur, dar nu am mers niciodata in grup. O zi buna in continuare si asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...