ScareCrow Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 (editat) Salut, alaltaieri am patit-o...a cedat ambreiajul, mai exact o piesa care cumva tine tensionat cablul de ambreiaj si tine levierul de ambreiaj, tensionat. Nu stiu cum se numeste dar cu ocazia asta am desfacut capacul de jos unde intra cablul de ambreiaj. Acolo era o mare mazga si e probabil tot ceea ce a venit de la lantz(lubrifiant) si s-a combinat cu mizeria si asta am spalat bine. Am dat la o parte si rezervorul ala mic de pe stanga care sincer nu stiu ce contine. Daca imi poate spune cineva ar fi ok(despre rezervorul ala). Mai nasol ca un furtun intra intr-un capat intra in rezervor si celalalt furtun nu vad unde ar intra si mi-e teama ca trebuie sa demontez si rezervorul. Eu presupun ca ala e un vas de expansiune. Dupa ce am desfacut capacul unde intra cablul de ambreiaj am constatat ca inauntru era un surub liber care iar nu stiu de unde provine dar am sa revin cu poze si detalii ca poate imi da cineva un sfat. La levierul de ambreiaj acolo unde intra capatul cablului de ambreiaj capatul legaturii pare rupt si nu stiu daca sa il schimb si cablul cu totu. am revenit si cu pozele...asta e piesa in cauza sper sa se inteleaga Editat Iulie 10, 2008 de ScareCrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 vas expansiune cu 2 furtune<unu mere la radiator iar celalalt sub motor liber in caz ca fierbe sa arunce apa afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) Salut...eu zic,ca nu are cum sa aibe ceva cablul ca e ceva logic din moment ce a cedat tablita aia care-l tinea intins. Am patit-o si eu de 3 ori(e boala lor)...deci nu-ti cumpara piesa de noua ca astepti si mult si nici nu o sa tina prea mult 1-1,5 ani sfatul meu este sa scoti nitul ala de acolo si sa iti faci una pe aceleasi cote dar din tabla mai groasa si o prinzi la loc intr-un surup cu piulita f scurt si sa-i pui in cap poxipol(dar sa nu-l strangi tare ca trebuie sa se invarta) si vezi ca ar trebui sa fie si un arc pe acolo care sa traga de cealalta parte a piesei in jos(sa o tina in echilibru cand nu e in viteza). P.S ai grija sa nu pierzi bilutele din piesa si baga-i si niste vaselina. Bafta Editat Iulie 11, 2008 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ScareCrow Postat Iulie 12, 2008 Autor Share Postat Iulie 12, 2008 mi s-a parut si mie cam subtirica tabla aia de acolo si ma gandeam sa fac o inginerie romaneasca multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Si mie mi s-a rupt tablita aceea care tine cablul la un Banddit 600 si am sudat-o in aluminiu. Asta a fost acu 2 ani si isi face treaba asa sudata si in ziua de azi, fara nicio problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ScareCrow Postat Iulie 14, 2008 Autor Share Postat Iulie 14, 2008 inca nu am gasit pe cineva care sa sudeze in Aluminiu dar mai incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) inca nu am gasit pe cineva care sa sudeze in Aluminiu dar mai incerc Incearca pe la ateliere de tinichigerie auto, astia de obicei sudeaza in aluminiu si argon. Bafta Editat Iulie 15, 2008 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.