Sari la conținut

Recuperatoarele de ulei


draku
 Share

Postări Recomandate

As vrea sa stiu sigur cum se etanseaza la capete tevile care recupereaza uleiul din chiulase, la Nipru

Sunt insurubate in chiulase, capatul celalalt (care intra in bloc) este conic, dar au vreo garnitura de cauciuc sau altceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi interesant de vazut daca se potrivesc garniturile de la recuperatoarele de Oltcit (fiind tot motor boxer, are si el doua tzave d-astea care aduc uleiul din chiulase in baie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt garnituri mici, cilindrice (mai mult plate), se gasesc in comert sau la nevoie se confectioneaza din furtunase termorezistente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ce recuperatoare??? cumva acele "capace" cilindrice de cauciuc care intra in blocu' motor , si dupa vine cilindru pe el? ca eu am uitat sa pun unul la locul lui.......... oare e vreo problema? intre cilindrii si blocu'motor am pus silicon rosu!!! AVETI CUMVA VREUN SFAT ? UN MSG , SAU UN P.M. VA ROOOG!!!

 

 

 

BAFTA! :crack:

 

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista garnituri in comerț , cred ca capete de robinet, care potrivesc la fix(eventual cu o preducea trebuie ajustat orificiul) am găsit roÂşii siliconice care nu se unflă la ulei , si rezistă bine la temperatură.

Vezi sa fie ok suprafata țevilor în zona în care etanÂşează pe garnitură, fără striații si urme de patent de la însurubare.În rest silicon roÂşu si suprafețe bine degresate.

Am eu o întrebare:

trei simeringuri am belit la iesirea din motor, spre volantă, de trei ori am rupt motorul în două pentru chestia asta, (cu depresat de volantă si alte heredii..) Âşi, tot pierde ulei!

Cum a-ți rezolvat?

mentionez că volanta este nouă , cu suprafața de etanÂşare rectificată si slefuita, rulmentii sînt noi, deci nu există jocuri radiale.

se vede urma de simering pe suprafată care este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul nu stiu sa-ti raspund, n-am ajuns pana acolo...inca

asa, din ce spui, se poate ca simeringurile folosite sa nu fie de calitate, sai, mai rau, suprafata pe care calca respectivul simering, sa nu fie pe aceeasi axa cu vibrochenul, din constructie. ca daca are un pic de "bataie", poti sa-i pui si 10 simeringuri unul peste altul, ca nu rezolvi nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da! la concluzia asta am ajuns si eu .S-ar putea sa fie ceva 'bătaie' , joc radial la rulmentul de la volantă sau o descentrare a zonei de etanÂşare fată de axa vibrochenului.

..îÂşi marchează fiecare loc unde îl parchez, nu exagerat de mult dar o face

(am folosit două modele de simeringuri , siliconice cu fustă dublă si de Fartec, în ambele cazuri cu arcurile întărite)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu prima ocazie cand dai vibrochenul jos, poti sa-l pui cu rulmentii pe 2 cale de lemn si sa-l rotesti, iar cu un comparator verifici suprafata respectiva si o sa-ti dai seama imediat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...