draku Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 As vrea sa stiu sigur cum se etanseaza la capete tevile care recupereaza uleiul din chiulase, la Nipru Sunt insurubate in chiulase, capatul celalalt (care intra in bloc) este conic, dar au vreo garnitura de cauciuc sau altceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 Da este o garnitura acolo.Din pacate nu prea se gasesc de cumparat deci trebuie sa-ti faci tu altele.Vezi ca trebuie sa fie tot conice la exterior ca sa intre klumea acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 26, 2005 Autor Share Postat Iulie 26, 2005 si in partea unde sunt insurubate in chiulasa nu au garnitura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 Ar fi interesant de vazut daca se potrivesc garniturile de la recuperatoarele de Oltcit (fiind tot motor boxer, are si el doua tzave d-astea care aduc uleiul din chiulase in baie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 Sunt garnituri mici, cilindrice (mai mult plate), se gasesc in comert sau la nevoie se confectioneaza din furtunase termorezistente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 27, 2005 Share Postat Iulie 27, 2005 ce recuperatoare??? cumva acele "capace" cilindrice de cauciuc care intra in blocu' motor , si dupa vine cilindru pe el? ca eu am uitat sa pun unul la locul lui.......... oare e vreo problema? intre cilindrii si blocu'motor am pus silicon rosu!!! AVETI CUMVA VREUN SFAT ? UN MSG , SAU UN P.M. VA ROOOG!!! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 27, 2005 Autor Share Postat Iulie 27, 2005 nu, eu ziceam de cele "teava" care este in partea de jos a cilindrului si prin care se scurge uleiul din chiulase inapoi in baia de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 27, 2005 Share Postat Iulie 27, 2005 exista garnituri in comerț , cred ca capete de robinet, care potrivesc la fix(eventual cu o preducea trebuie ajustat orificiul) am găsit roÂşii siliconice care nu se unflă la ulei , si rezistă bine la temperatură. Vezi sa fie ok suprafata țevilor în zona în care etanÂşează pe garnitură, fără striații si urme de patent de la însurubare.În rest silicon roÂşu si suprafețe bine degresate. Am eu o întrebare: trei simeringuri am belit la iesirea din motor, spre volantă, de trei ori am rupt motorul în două pentru chestia asta, (cu depresat de volantă si alte heredii..) Âşi, tot pierde ulei! Cum a-ți rezolvat? mentionez că volanta este nouă , cu suprafața de etanÂşare rectificată si slefuita, rulmentii sînt noi, deci nu există jocuri radiale. se vede urma de simering pe suprafată care este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 28, 2005 Autor Share Postat Iulie 28, 2005 eu unul nu stiu sa-ti raspund, n-am ajuns pana acolo...inca asa, din ce spui, se poate ca simeringurile folosite sa nu fie de calitate, sai, mai rau, suprafata pe care calca respectivul simering, sa nu fie pe aceeasi axa cu vibrochenul, din constructie. ca daca are un pic de "bataie", poti sa-i pui si 10 simeringuri unul peste altul, ca nu rezolvi nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 28, 2005 Share Postat Iulie 28, 2005 da! la concluzia asta am ajuns si eu .S-ar putea sa fie ceva 'bătaie' , joc radial la rulmentul de la volantă sau o descentrare a zonei de etanÂşare fată de axa vibrochenului. ..îÂşi marchează fiecare loc unde îl parchez, nu exagerat de mult dar o face (am folosit două modele de simeringuri , siliconice cu fustă dublă si de Fartec, în ambele cazuri cu arcurile întărite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 29, 2005 Autor Share Postat Iulie 29, 2005 cu prima ocazie cand dai vibrochenul jos, poti sa-l pui cu rulmentii pe 2 cale de lemn si sa-l rotesti, iar cu un comparator verifici suprafata respectiva si o sa-ti dai seama imediat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.