Misfit 1-5 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) cum sa incep, cum sa incep... ma tot intrebam cand am sa ajung sa postez si eu pe aici. si uite ca ziua a venit, am cumparat-o de la Bucuresti, cu frica, cu nefrica, am adus-o pana in Constanta, eu, calare pe dansa, 200+ Km... greu? DA, foarte. am ratat cateva viraje la viteza mica, era sa o scap in Mol, mi-au taiat calea diferiti si diferite... TIR-uri, ma claxoneau... asta pentru ca mergeam cu 100... si nu 150 ca restul. am observat ca nu esti deloc respectat ca motociclist in trafic si ma asteptam, ca... doar bantui forum-ul asta de ceva vreme. da, recunosc, pentru un incepator 100 CP sunt prea multi, iar un thundercat de 187 de kg e si mai mult, dar imi place mult mobra, e grea, intradevar dar se infinge pe sosea de ai impresia ca doar uraganul te mai poate da jos. deci a batut ieri(17 iun.) pe A2 un vant de ziceam ca ma zboara cu tot cu mobra, da` de unde, nici macar nu s-a clintit. nu este brutala... decat daca ai tu chef sa-i dai in clanta si cum eu nu am chef sa-i testez limitele am mers pana in 6500 de ture cu dansa... s-a comportat exemplar. in medie 4500-5000 de ture, 100 km-h, in localitati, 60, total legal si cu toate astea tot mi se taia calea, bine nu zic ca si eu sunt vreun as, ca sunt super-varza mi-am dat seama cat de greu este sa strunesti o motoreta grea, stiu cat de multe am de invatzat, nu mai zic de viraje, inclinat, frane, etc. ajuta mult in depasiri, mai ales ca a mea are carburatorul reglat si curatat, trage de rupe pamantul, cel putin asa mi se pare mie. deocamdata am probleme mari la viraje si nu ma avant. in rest, dupa cum ziceam nu este bruala, are ghidonul schimbat, e de SS mi se pare mie, pozitia m-a terminat, tin sa precizez ca le dau multa celor de la guvernare ca vor sa numeasca A2-ul ala autostrada, am prins un loc din ala de refugiu si am zis ca nu intru in asta sa intru in urmatorul... da... urmatoarele TREI ERAU BLOCATE... bestial, eu nu stiam. si uite asa pana la Fetesti... am mers intr-una doar cu o singura oprire si aia de 2 minute pe banda de urgenta cat sa beau apa. ceea ce vreau sa recomand tuturor, este modelul de casca SHOEI xr-1000 D3 cu care am avut ocazia sa merg... o casca... jos palaria, cea mai tare casca pe care am pus-o-n cap vreodata, usoara, FOARTE, FOARTE confortabila, in concluzie m-am simtit foarte bine in ea, sper sa am una la fel. sunt multe de invatzat dar in mare parte vreau sa invatz sa merg cu ea sa nu mai dau vitezele in gol si etc nu este tocmai motocicleta ideala unui incepator, e genul de motoreta pe care ti-l cumperi dupa un an de zile dupa ce te-ai dat in prealabil pe un zx-4 rf-4 etc. dar nu e nici motocicleta care sa nu-ti ierte greselile... pana ieri asta cu iertatul greselilor nu o intelegeam neam... de ieri s-au schimbat multe. plus ca mi-am dat seama ca-mi place sa merg cu ea turata. de dimineata am cam fortat-o, doar a 1-a si rar a doua. dar am sa o las mai moale. am si eu cateva intrebari si anume crash-pads cam cat ma costa. motoreta este din '97, pot sa-i fac casco? un spray de lant cat este? si vreau sa-i multumesc lui R3kin care a venit cu mine si a facut un gest foarte foarte frumos pentru cineva care cunosc doar de cateva luni, lui Dami3n si lui Mircea, baiatul de bucuresti care mi-a vandut-o pentru ca a fost un om de nota 10. in rest sper sa ne "auzim/salutam' prin trafic. numa' bune si... parca "asfalt uscat" se zice, nu? acum... poze, frate... ps: in legatura cu pozitia, precizez si faptul ca ma dor gambele, picioarele... de fapt, ma dor toate oasele si putin capul din cauza tobei... Editat Iulie 18, 2008 de Blade Of Soul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Mishto...sa ai bafta la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrey 86 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Frumos motor, arata bine si pare ingrijit....care-i faza cu toba aia de esapament ii scurtata sau ii ceva tuning ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) Frumos motor, arata bine si pare ingrijit....care-i faza cu toba aia de esapament ii scurtata sau ii ceva tuning ? bucatarita manual, fostului proprietar nu-i placea ca nu se auzea ca lumea, a dat gauri in cea stoc dar de pomana. intr-un final a dat-o jos si a preparat-o singur, acum se aude de ma latra toti cainii, da motocicleta la cei 11 ani ai sai arata foarte bine si merge pe masura de bine. multumesc raulciurus Editat Iulie 18, 2008 de Blade Of Soul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 am si eu cateva intrebari si anumecrash-pads cam cat ma costa. motoreta este din '97, pot sa-i fac casco? un spray de lant cat este? Crash-padurile te costa aprox 60-80 euro. Cauta-l pe Mac pe forum si iti aduce el. Nu poti sa-i faci casco. Motocicleta trebuie sa aibe o vechime mai mica de 10 ani parca. Un spray de lant este 30-40 lei. Iti trebuie si de curatat si de uns. La partea cu curatatul poti folosi si motorina(nu benzina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 Crash-padurile te costa aprox 60-80 euro. Cauta-l pe Mac pe forum si iti aduce el. Nu poti sa-i faci casco. Motocicleta trebuie sa aibe o vechime mai mica de 10 ani parca. Un spray de lant este 30-40 lei. Iti trebuie si de curatat si de uns. La partea cu curatatul poti folosi si motorina(nu benzina). multumesc mult pentru raspunsuri. am sa tin cont. pentru casco si eu stiam deva de genul maxim 6 ani dar voiam sa fiu sigur, as face chiar daca as plati mai multicel, daca nu se poate asta e. sper sa nu fie vreodata nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocugpl Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 salutare si eu tot un thundercat am .....numai ca e din '96 ce pot sa zic este ca la fel e prima motoreta a mea si la inceput ieseam f larg pe viraje dar dupa vreo 1000km m-am invatat cu ea si merge pe unde vreau eu nu pe unde vrea ea..asa ca stai linistit cand o sa te inveti cu ea o sa ti se para virajele floare la ureche doar sa nu fortezi nota misto toba cred ca se aude super eu am toba stoc de pe la 9000 incepe sa isi faca simtita prezenta pana te obisnuiesti cu ea las-o usor si tine minte ca inainte sa inveti sa accelerezi eficient invata sa opresti eficient (capitol la care mai am si eu de invatat) oricum are frane super preluate de la R1 pt lant folosesc sprey motul 700 de mii si de curatat si de uns pe care le iei o data la 2-3 luni (cam intre 500-1000 trebuie uns in conditiile in care ai mers numai pe drum uscat) s-o stapanesti sanatos si ai grija de ea ! ne vedem in trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Iulie 21, 2008 Autor Share Postat Iulie 21, 2008 salutare si eu tot un thundercat am .....numai ca e din '96ce pot sa zic este ca la fel e prima motoreta a mea si la inceput ieseam f larg pe viraje dar dupa vreo 1000km m-am invatat cu ea si merge pe unde vreau eu nu pe unde vrea ea..asa ca stai linistit cand o sa te inveti cu ea o sa ti se para virajele floare la ureche doar sa nu fortezi nota misto toba cred ca se aude super eu am toba stoc de pe la 9000 incepe sa isi faca simtita prezenta pana te obisnuiesti cu ea las-o usor si tine minte ca inainte sa inveti sa accelerezi eficient invata sa opresti eficient (capitol la care mai am si eu de invatat) oricum are frane super preluate de la R1 pt lant folosesc sprey motul 700 de mii si de curatat si de uns pe care le iei o data la 2-3 luni (cam intre 500-1000 trebuie uns in conditiile in care ai mers numai pe drum uscat) s-o stapanesti sanatos si ai grija de ea ! ne vedem in trafic iti multumesc pentru sfaturi sa o stapanesti si tu sanatos. da intradevar cu virajele e cam greu, sper sa ma obisnuiesc cu ea si de luat usor nici nu se pune problema, ca nu ma infing in ea, iar virajele le iau incet pana ma obisnuiesc. c ya in traffic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Pot sa iti spun de motor in sine ca este motorul de pe FZR, adica pana la 7-8k rpm trage mai "lenes" iar dupa 8k rpm are explozie de cuplu, deci ai grija... daca te porti frumos cu ea o sa se poarte si ea frumos cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 E un lup in blana de oaie. Poate fi si prietenoasa dar si agresiva. Iti urez multa bafta si fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 va multumesc pentru urari, deocamdata nu am trecut de 6500 de rpm cu ea, nu de alta dar nu ma simt in siguranta. din cat am putut sa observ trage destul de liniar pana la 6500. in rest, sanatate la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 ) E chiar lenesa pana in 8000 ture... dar o sa vezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.