Jump to content

Misfit 1-5

Super Membru
  • Content Count

    581
  • Joined

  • Last visited

About Misfit 1-5

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. salutare dragi baieti si fete deopotriva, int motocicleta la cineva de 2 ani, o vand pe 800 de euro negociabil , poze aici https://onedrive.live.com/?cid=4177fffa50d9bcd9&id=4177FFFA50D9BCD9%2117366&ithint=folder,.jpg&authkey=!AKfsX09Sw7q08_M sper sa mearga link-ul(am sa revin cu alte poze daca nu merge, mai incolo), motocicleta va avea consumabilele schimbate cand voi ajunge in tara si un nou far xenon, o dau pentru ca eu nu mai mai intorc in tara iar la anul urmeaza cel mai probabil k7 plus ca vreau sa scap de ea, sta la un prieten si nah, cat mai pot sa-l chinui si pe omul ala. momentan are nevoie sa fie reconditionata probabil ca nu arata foarte grozav, se poate vedea oricand, pentru detalii palade.ionut@gmail.com va fi pusa pe roate la sfarsitul lui Iulie cand voi ajunge in tara. va rog dati anuntul mai departe, am doar o sapt la vara la dispozitie sa o vand, multumesc o zi placuta
  2. le dedic premiul PULItzer celor doi comentatori de la digi, cei mai lipsiti de orice. vai ce nervi mi-am facut, ce dobitoci notorii un pic de parere de rau ca nu a castigat Rossi, merita. Bravo Marquez! Un Pedrosa mai sters de atat... nu stiu ce cauta pe 3, merita sa inchida plutonul.
  3. incepe cursa bine, are cateva depasiri, dar daca nu se distanteaza de pluton, il depaseste ba Bradl, ba Hayden, Bautista, Dovi, Crutchlow nu mai zic. as fi curios daca ar mai concura pe vreo alta motocicleta daca in astia doi ani are rezultate slabe. personal as fi vrut sa-l vad in SBK, stiu ca suna cum suna, dar... chiar mi-as dori sa-l vad acolo, sa vad daca poate ceva. mi-as dori mult sa-l vad pe podium la mugello, chiar daca e doar pe 3. nu are nicio sansa la titlu, in schimb cred ca va castiga poate o cursa sau doua, pe podium cu siguranta va fi. omul asta a beneficiat de ceva ce putini piloti au pe langa talent: carisma. Stoner a fost un pilot extraordinar de motogp, dar niciodata nu a putut sa aibe priza la public ca Rossi. avand deseori scapari de comportament nasoale, vezi pumnul in umar lui de Puniet. eu cred ca de aici s-a si tras o mare parte a sicanelor dintre cei doi, faptul ca desi pierdea lejer pe Ducati in fata lui, Rossi tot era mai popular. Pedrosa nici atat, desi este un pilot destul de bun, este tacut, retras si timid in comentarii. JLO e JLO si cu asta cam atat, personal nu l-am placut niciodata, desi este un pilot bun, are un stil de pilotaj impecabil, nu are nimic specaculos. de carisma nu mai vb Marquez ,Crutchlow si regretatul Simoncelli au carisma. probabil din cauza stilului mai jovial si pus pe glume. Majoritatea celor se uita la sport, asta cauta, sporitvul in pielea caruia se pot pune, care le poate aduce bucurie cand castiga. personal mie-mi place mult de Guy Martin, om care desi a castigat alte competitii, la IOMTT nu a castigat niciodata. oricum, asteptam Mugello cu mult interes
  4. salutare, am comandat de la kronau manere incalzite pentru thundercat, au durat fix 10 minute am fost sunat sa confirm comanda(am fost placut surprins de promptitudine) a doua zi la ora 2-4? aveam coletul. louis.de am comandat direct de pe site tank bag. tevatura! nu mergea sa-mi scriu adresa intreaga in campul de comanda de pe site, din comoditate(m-am gandit si am gandit prost, ca nu prea stiu engleza) le-am trimis mail cu adresa completa, nu i-am sunat... sunt obisnuit cu cehii, e mai simplu cu ei asa. si la adresa, in loc sa am si bloc si apartament, aveam doar strada si numarul trecut. am trimis mail sa remediez problema. aparent au ditamai departamentul iar ala care citeste mailurile de la comenzi il doare in pix. a schimbat adresa pe FACTURA, dar coletul mi l-a pus doar cu strada si numar. Dear Sir, thank you very much for your email and interest in our products. We are very sorry for the misunderstanding but my colleague has changed the address in your customer account but did not in the order. We contacted DHL but they are not able and allowed to change the address afterwards. DHL has now offered us to return the parcel immediately so that we have to resend it. We will wait until the parcel is back here so that we don´t have to debit the amount parallel. We are very sorry for the inconvinience. inainte de email-ul asta, am sunat si am vb calm, chiar calm , ala de la comenzi un pilaf care nu voia sa inteleaga ca e vina lor zicea ca nu, ca e vina mea ca nu am trecut adresa corect, s-a mai sunat inca odata si s-a tunat la telefon, bine nu cu injurii sau altele dar pe un ton mai ridicat catre tipul (neamt) nepasator de la capatul celalalt. dupa care m-a contactat domnisoara de mai sus. ciudat... destul de ciudat, ala de cargus (aparent pana-n tara a venit cu DHL iar de undeva, nu stiu de unde cu cargus) ma cunostea, cum naiba, nu-mi explic? eu nu-l cunosteam pe el, desi aveam doar numele si numarul strazii trecut pe colet, ala m-a gasit si mi-a lasat un bilet pe usa de la intrare in scara.(sunt 4 scari la mine in U) ridicat colet, multumit de serviciul prestat. deci, si nemtii calca-n blide. dar si-au remediat greseala, asta se uita si trece, am sa mai fac comenzi de la ei, bineinteles. doar ca de data asta, am sa-i sun. deci ca sa nu fie confuzii, cu oricine faceti comanda daca faceti de pe net, si sunat si trimis mail eu, personal am invatat ca atunci cand e negru pe alb trimis, nu prea au cum sa o mai dea de gard. numai bine si atentie la... neatentie
  5. subscriu. Klux, gresesti prin atitudine, (ma regasesc pe cand eram mai tanar si foarte prost) intradevar trasele sunt destul de curate, poate departe de a le zice ideale sau foarte bune, dar trebuie sa si inclini motocicleta aia, tu nu ai facut-o absolut deloc, chiar si cu un naked tot trebuie sa incerci, poate data viitoare. eu cand m-am dus prima oara pe circuit(asta la vreun an dupa ce mi-am luat motor, sau poate chiar mai putin) aveam impresia ca le stiu pe toate si ca ma dau brici, pana pe Amkcart cand am vazut ca la 60 km/h in viraje(sunt optimist, erau vreo 30) imi vajaia asfaltul pe la urechi si ma cam strangeau chilotii, colac peste pupaza eram cu gsxr-ul unui prieten si am avut si bafta de un reisar de weekend care a taiat o curba si s-a hotarat sa-si parcheze r6-le in carena mea stanga, lipsa de reactie + emotiile m-au dus frumos taras pe asflat dupa care pe iarba, in fine. partea buna este ca desi ai aroganta aia, specifica varstei sau educatiei, depinde, cea din urma e mai grava decat prima, constientizezi importanta unui circuit. cu timpul si daca-ti place foarte mult, vei creste, desi lucrurile astea se fac incet. nu doar de sfaturi trebuie sa tii cont, trebuie sa fii si putin nebun si sa te dai cum iti place, trebuie sa fii in zona aia de tampon(no pun intended ) ) care sa te faca sa vrei sa risti putin mai mult, dar sa o faci cu un anumit comfort. sunt sigur ca sunt multi pe aici pe forum care sunt de acord, in fond cine nu a intrat intr-o curba si pe la mijlocul ei a realizat ca nu e tocmai ideala viteza + trasa, macar odata. in legatura cu celelalte doua filmulete, da, nu sunt trase geniale, in schimb, imi place... agresivitatea pentru un incepator pe circuit, sper ca e mai mult pe circuit si mai putin in afara lui, insa la ce trase te poti astepta mai ales de la un incepator, cand este un circuit de KARTING si nu de motociclism, cele de motociclism fiind total diferite. sa fim seriosi, nu se asteapta nimeni sa pui casca pe jos din prima si alte cascadorii de le vede lumea pe iutub. personal nu stiu daca m-as da mai bine si am fost si eu de cateva ori pe circuit cu mai multe modele. din pacate, lume multa oameni putini, ca de obicei, adevarul este ca oricine vrea sa sanctioneze orice aroganta, de aici si toata polemica de pe topicul asta. poate ne dam in cap prea repede unul altuia, cand am inceput, eu ma regasesc destul, imi e si jena sa-mi citesc multe dintre posturile de pe aici. dar asta e, toata lumea invata.
  6. astazi am avut ocazia sa vedem inca odata adevarata fata a lui JLO sper sa-l bata Marquez cat de mult poate anul asta.
  7. vreau si eu sa vad podiumul si interviurile... dar in special vreau sa le vad fetele lui Jorge si Stoner cu Vale langa ei pe podium poate asta este cel mai bun rezultat pe care o sa-l vedem sezonul asta, sau poate nu, Rossi dovedeste inca odata ca poate, desi nu e in aceeasi forma cu Jorge sau Casey si nici Ducati la acelasi nivel cu Yamaha sau Honda. a avut si putin noroc, Crutch si Dovi erau acolo-n spate si-l cam incoltisera, desi au cazut dupa ce i-a depasit, au fost niste adversari pe masura. sper sa mai vedem actiune de genul ca pana acum ma lua somnul la curse. daca gasiti link-uri cu interviurile si podiumul, va rog, postati, preeeeeety please! L.E. Eu am gasit ceva de genul, probabil vor aparea mai ok Video Vale
  8. sa-i fie tarana usoara! omuletul asta era peste tot, il admiram ca la varsta dumnealui inca mai era capabil sa stea pe motor.
  9. am uitat sa mentionez, in fiecare an, din 2008 si pana acum, a avut parte de : verificare joc supape, curatat si aliniat carburatoare, verificare compresie, are bujii luate anul asta... asa ca, trebuie sa fie altceva si eu tot carburatia o banui, poate sunt cuisoare sau ce mai e pe acolo car enu inchid bine, etc, nu sunt foarte priceput. doar vreau sa vad daca altcineva a avut problema asta. da, fise, buna idee, ms.
  10. salutare tuturor, avand in vedere ca nu am mai intrat pe aici de mult, as vrea sa-i multumesc celui de mai sus care a desfacut farul si a incercat tot felul de solutii ca sa-l faca mai eficitent, aveam de gand sa achizitionez si eu, la randul meu, una bucata bec cu xenon... dar acum daca stiu solutia ideala imi va fi mai usor. mereu am avut probleme cu farul, cel putin noaptea e nasol rau, nu vezi NIMIC.de 3 ani de zile imi tot storc creierii cum sa fac sa fie bine, la un moment dat m-am gandit la vreun scurt sau o defectiune a instalatiei electrice, chiar ma batea gandul sa o schimb sau sa desfac motorul bucata cu bucata sa masor fiecare cablu in parte. de curand am schimbat becul si am ajuns la concluzia ca este fix acelasi draq cu cel de dinaintea lui. as avea tot asa o intrebare pentru toti: Aveti probleme cu relantiul? a mea are probleme groaznice si nu ma refer aici la fluctuatii sau altele, a mea pur si simplu nu sta la relanti, se opreste. am o toba stock de gsxr 750, care nu face niciun zgomot, eu nu sunt fanul huruiturilor prin oras si ma gandesc daca cumva nu e din cauza ei, poate obtureaza evacuarea gazelor cum trebuie, nefiind pentru thundercat, toba este curata ca am desfacut-o, daca ati patit asa, va rog scrie-ti si voi pe aici sa stiu exact unde sa caut, daca nu... se pare ca v-a trebui sa o desfac de tot si sa o iau pe bajbaite. daca reglez relantiul si-l dau mai tare: 1. nu mai am frana de motor deloc iar 2. ramane turata la 3-4 k de ture. alte lucruri... pentru mine 2011 a fost un an slab motociclistic, in sensul ca mi-am pus moto la punct dar am facut 1000 de km tot anul. mi-am achizitionat prin ian 2011 niste manere incalzite saito despre care as vrea sa spun ca sunt ok, insa la 5-6 grade si 100+ kmh nu prea mai fac fata . am ezitat sa mai ies la temperaturi sub 15 grade, asta cu 7 fiind singura aventura. momentan este-n garaj cu o carpa-n toba si cu bateria in dormitor la caldura. in rest... sa vina caldura!
  11. oricat de mult incerc sa simt un pic de compasiune pentru ce s-a intamplat... singurul lucru care ma misca este faptul ca acel copil este total nevinovat. motociclist esti... de obicei cand esti pe o motocicleta si o conduci, ca ai carnet sau nu e partea a doua. nu mai cautati sensuri marete pentru cuvantul motociclist. ah... un motociclist legal este cel cu carnet, un motociclist bun este un motociclist experimentat si cumpatat, asta e altceva. daca la 16 ani avea r6 si gonea cu 200 pe blvd e pur si simplu prostie pura... cam acelasi tip de prostie pura de care a dat dovada si imbecilul cu masina. si timpul trece... si oamenii devin din ce in ce mai teribilisti, cultura scade, aerele si impresiile cresc. pe de alta parte... toti se scuza si acuza, insa multe poame si-n cireada asta de comunitate care forjeaza din semafor in semafor si se dau sfinti, care se intalnesc doar sa tureze motoarele, sa deranjeze lumea cu tobele... (in cazul in care au) sau sa sparga seminte si sa mearga la liniute pe varianta. suntem toti o apa si-un pamant dar nu place sa ne auto-analizam.
  12. p.s. mda, am sa revin pe motoretism cand o sa schimbe adminii si mizeria de server pe care hosteaza cele doua site-uri, asta si baicshop.
  13. a fost o cursa cu niste rasturnari de situatie incredibile. gheorghe, cum vad ca-i zice lumea pe aici, a avut noroc cu carul. il detest ca pilot, mi se pare un oportunist, dar sunt subiectiv in cazul asta. de admirat Pedrosa care a facut o cursa buna in ciuda handicapului sau. de Vale ce sa zic, imi pare foarte rau, ar fi castigat dar s-a grabit, sunt sigur ca ar fi facut o cursa incredibila.sper sa-si revina si sa fie totusi un sezon progresiv la ducati. Simoncelli, urat mod de a pierde locul 1, mi-a placut... a fost foarte agresiv. Stoner a inceput sa-mi placa, prevad un sezon foarte bun la honda. nu este, insa, de admirat ceea ce s-a intamplat in cursa cand nu-l ajuta nimeni sa-si porneasca motocicleta. a fost un gest urat si de condamnat.
  14. eu pentru bagaje mai multe recomand fjr-ul sau thunderace-ul, nu o percepti ca pe o replica acida, doar ca t-cat-ul e destul de mic si destul de inconfortabil pt a-ti lua casa cu tine cand pleci la o tura. salutare
×
×
  • Create New...