Sari la conținut

Salut


dj_maryo1993
 Share

Postări Recomandate

foloseste Search.

 

vezi ca ai cateva radnrui mai jos un topic despre delimitari.

 

 

 

poti decupla firu roz si o sa ai un demaraj mai bun si viteza mai mare.daca delimitezi si variatoru(Daca are) o sa ai un top speed mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Desfacut azi scuteru si la baterie nu am nici 6 ..nici 5....ci doar DOUA fire...unu pe + si unul pe - ..puii mei unu trece prin niste sigurante...am incercat sa ii decuplez bateria si sa merg asa..pornit de la peda dar nu are nici o diferenta..credeam ca daca deconectez baterie nu mai primeste curent CDI..dar nu merge

 

Uitati Poza

 

 

Imag002.jpg - 1.0 Mb

Editat de dj_maryo1993
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Desfacut azi scuteru si la baterie nu am nici 6 ..nici 5....ci doar DOUA fire...unu pe + si unul pe - ..puii mei unu trece prin niste sigurante...am incercat sa ii decuplez bateria si sa merg asa..pornit de la peda dar nu are nici o diferenta..credeam ca daca deconectez baterie nu mai primeste curent CDI..dar nu merge

 

Uitati Poza

 

 

Imag002.jpg - 1.0 Mb

:kiss: :lol:

 

alea sunt bornele de la baterie.Prin alea 2 fire(ala plus si minus care zici tu) primesti tu curent cand pui contactu.

N`are treaba bateria cu CDI.

 

Vezi langa motor.. pe acolo ii CDI daca nu`i langa baterie.II un patrat micin care intra 5 sau 6 fire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am cautat de mia venit rau....am gasit cva negru (cum ziceti voi) dar nui o cutie patrata..mai de graba e un cilindru :-/ .noh acu ma scuzati ca's asa n00b da nu le am :crack: cand omu nu se pricepe nu se pricepe...oricum nu cred ca nu are cdi .Motoru nu lam desfacut inca ca sa vad daca are acel "inel" .in fine daca mai aveti idei sa imi spuneti:D .Am deconectat bateria si lam pornit la peda dar tot asa face..7mii rp/min (din 14) nu trece nici de al dreaq peste.Teoretic daca am deconectat bateria cum mai ajunge curent la CDI ul ala ? Si Inca o intrebare.. logic daca la 7mii rpm iau 50km/h ..la 14 rpm iau 100km/h ?

Editat de dj_maryo1993
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect...si daca rotesti contactul de 2 ori intra viteza a doua...si prinzi inca 140..deci...280 :lol:

 

:laugh:

 

hai ma terminati cu misto'u :crack:

 

maine il vom vedea la service scutere ca dc nu ii intra in a 2-a :laugh:

Editat de Razvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

 

hai ma terminati cu misto'u :crack:

 

maine il vom vedea la service scutere ca dc nu ii intra in a 2-a :laugh:

Daca nu intra asa...sa incerce niste sapun in rezervor...sa vezi atunci delimitare :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum sa nu ai CDI, care e definitia standard pt "aprindere electronica cu descarcare capacitiva ". Tensiune ai si fara baterie de la o chestie ce se numeste "magnetou" mai ca la tara, ceva care produce curent electric pe baza inductiei. Succes la delimitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum sa nu ai CDI, care e definitia standard pt "aprindere electronica cu descarcare capacitiva ". Tensiune ai si fara baterie de la o chestie ce se numeste "magnetou" mai ca la tara, ceva care produce curent electric pe baza inductiei. Succes la delimitat.

Macar cineva mia fost de folos..nu ca voi care faceti mistouri :laugh: .Eu vam intrebat daca ma puteti ajuta.... ms pt ajutor mugurg o sa caut CDI ul ala mama masi unde o fi :laugh: Si terminati cu mistourile...daca aveti ceva inteligent de spus spuneti daca nu pastrati ideea pentru voi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te uiti mai atent in poza pe care ai postat-o (cratima este uzuala in limba romana) in fata bateriei tale este o cutie mica neagra si dreptunghiulara (sau cel putin eu asa vad) ; cdi-ul este o cutie mica si neagra si cu fire :laugh: , vezi daca are vreun fir cutiuta aia acolo, daca nu, urmareste firele de la baterie ca trebuie sa duca spre cdi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te uiti mai atent in poza pe care ai postat-o (cratima este uzuala in limba romana) in fata bateriei tale este o cutie mica neagra si dreptunghiulara (sau cel putin eu asa vad) ; cdi-ul este o cutie mica si neagra si cu fire :lol: , vezi daca are vreun fir cutiuta aia acolo, daca nu, urmareste firele de la baterie ca trebuie sa duca spre cdi :laugh:

Am gasit ceva...dar nu cred ca e CDI uitati link catre poza :lol: Imag003.jpg - 965.8 Kb am incercat sa il deconectez dar degeaba :crack: nu mai porneste motoru :laugh:( dupa ce lam deconectat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria seamana cu cea de pe scuterele chinezesti sau tomina.. Nu imi dau seama ce scuter e din poze. CDI-ul este o cutie neagra in care intra o mufa alba cu mai multe fire. Am incercat si eu o delimitare de genul ala dar nu aveam niciun fir roz. Plus, incercand alte delimitari am aflat ca acel "inel" care nu e in motor ci in variator, adica in transmisie, carcasa accea gri sau neagra de pe partea stanga care duce la roata din spate... nu exista. Fiind in 4T .. nici o toba nu m-ar fi ajutat mult. Deci.. sa nu cumva ca scuterul tau sa dea... tot ce poate da in mom de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria seamana cu cea de pe scuterele chinezesti sau tomina.. Nu imi dau seama ce scuter e din poze. CDI-ul este o cutie neagra in care intra o mufa alba cu mai multe fire. Am incercat si eu o delimitare de genul ala dar nu aveam niciun fir roz. Plus, incercand alte delimitari am aflat ca acel "inel" care nu e in motor ci in variator, adica in transmisie, carcasa accea gri sau neagra de pe partea stanga care duce la roata din spate... nu exista. Fiind in 4T .. nici o toba nu m-ar fi ajutat mult. Deci.. sa nu cumva ca scuterul tau sa dea... tot ce poate da in mom de fata.

Scuteru meu este in 2T nu in 4T ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti "pe langa" cu treburile astea cu delimitatul de ce nu te-ai dus la cineva care se pricepe si in 10 minute termina treaba nu te mai complicai atat. Nu cred ca iti ia o avere pt asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti "pe langa" cu treburile astea cu delimitatul de ce nu te-ai dus la cineva care se pricepe si in 10 minute termina treaba nu te mai complicai atat. Nu cred ca iti ia o avere pt asa ceva.

Nar fi o problema pretu frate...dar nu prea sant destea pe aici..e unu care sa bagat la un scuter sa ii faca nush ce si acu nu mai mere deloc.. las duce la service dar nam cum ca e distanta fff mare intre mine si service.In afara de cutia aia neagra si cilindrica nu am gasit nimik..aia pare a bobina de inductie.Am deconectat chestia aia si nu mai porneste deloc...ala da scanteie la bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nar fi o problema pretu frate...dar nu prea sant destea pe aici..e unu care sa bagat la un scuter sa ii faca nush ce si acu nu mai mere deloc.. las duce la service dar nam cum ca e distanta fff mare intre mine si service.In afara de cutia aia neagra si cilindrica nu am gasit nimik..aia pare a bobina de inductie.Am deconectat chestia aia si nu mai porneste deloc...ala da scanteie la bujie

Da, aia cilindrica e bobina de inductie. Mai cauta! Si fa cum ti-a zis juma' de forum, mergi pe urma firelor de la baterie, trebuie sa dai de CDI, doar nu e scuter cu platini...

 

 

Bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema partial.... nu era limitat din CDI are doar 5 fire in el..avea saiba aia sub fulie :crack: am dato jos si acuma iau 65-70...motoru se tureaza numa la 7mii de turatii..ce ziceti o mai fi limitat din carburator sau de undeva?Mentionez ca nici pus pe cric nu ia mai mult de 7mii de turatii ..ia numa nintel peste 7mii de turatii ...in deal de ex am urcat cu 2pers cu 65 la aproximativ 7mii de turatii deci nu cred ca motorul nu ar "trage" mai mult

 

Am rezolvat problema partial.... nu era limitat din CDI are doar 5 fire in el..avea saiba aia sub fulie :laugh: am dato jos si acuma iau 65-70...motoru se tureaza numa la 7mii de turatii..ce ziceti o mai fi limitat din carburator sau de undeva?Mentionez ca nici pus pe cric nu ia mai mult de 7mii de turatii ..ia numa nintel peste 7mii de turatii ...in deal de ex am urcat cu 2pers cu 65 la aproximativ 7mii de turatii deci nu cred ca motorul nu ar "trage" mai mult

Mia zis cineva care se pricepe(la telefon) care cica lucreaza la stil la drujbe ca sar putea sa fie limitat din cablu de acceleratie ... acolo unde intra in carburator...ce ziceti se poate? si daca desfac carburatoru nu se strica?

Editat de dj_maryo1993
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tie iti trebuie niste curaj ca sa faci anumite chestii. Pune mana si baga surubelnita-n el...........fa-l bucati si apoi incearca sa-l pui la loc. Cerceteaza amanuntit fiecare detaliu......si daca ti-e frica ca uiti sa-l mai pui la loc...NOTEAZA pe hartie. Noi asa am invatat (astia mai batrani). Si daca il strici...asta e....macar ai capatat experienta :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chinuiti omu aiurea.. :moto:

in orice caz eu am o bucata de metal cre ca a dreaq aia nu da drumu o so scut...(incerc) sa vad la cate turatii se ridica...dar eu stiu ca majoritatea scuterelor se ridica mai mult de 7mii(zic de modele mai noi de 2005 nu vekituri dealea(sau mopede) ..si inca o intrebare...am auzit multe pareri cum ca scuterele in 2t is mai puternice....asai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...