Sari la conținut

Honda V65 Sabre


Budd
 Share

Postări Recomandate

Inspirat din topicul de ratbikes am zis sa fac si eu asa ceva. Cum Helga va mai iesi doar vara afara si doar prin weekend ori drumetii imi trebuia o mobra de mers la munca. Cu 800 eur am luat-o (inclusiv transport). An 1985, 28.000 km , 4 cilindrii V , 120 CP , cuplu 94Nm, modificata street. Jucaria are zvac,dar zvac nene. Asa ca am sa incep la iarna sa-mi fac ratbike-ul meu. Trebuie sa-i mai setez multe chestii , sa ii inlocuiesc o gramada de alte chestii dar deh! Iacata cum arata momentan (am sa mai pun poze mai incolo cand am sa mai fac.)

 

sabredn5.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inspirat din topicul de ratbikes am zis sa fac si eu asa ceva. Cum Helga va mai iesi doar vara afara si doar prin weekend ori drumetii imi trebuia o mobra de mers la munca. Cu 800 eur am luat-o (inclusiv transport). An 1985, 28.000 km , 4 cilindrii V , 120 CP , cuplu 94Nm, modificata street. Jucaria are zvac,dar zvac nene. Asa ca am sa incep la iarna sa-mi fac ratbike-ul meu. Trebuie sa-i mai setez multe chestii , sa ii inlocuiesc o gramada de alte chestii dar deh! Iacata cum arata momentan (am sa mai pun poze mai incolo cand am sa mai fac.)

 

sabredn5.jpg

 

Frumoasa, si naravasha !!! S-o stapanesti sanatos si pe asta !!!

Oldies but goldies :crack: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce capacitate?

 

1100 cmc :crack: .

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_v65..._sabre_1985.php

 

@miha_hoe: am scris in acelasi timp :laugh: .

 

P.S.: Mai baga poze cu ea !!!

Editat de Nazi | SchutzStaffel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un far de CB parca nu e atat de ... rat. Mobra va fi vopsita negru mat,cu spray-ul cel mai probabil. Daca o sa am timp o sa-i dau coada jos daca se poate. Trebe sa-i sincronizez carburatoarele, sa refac electrica , sa schimb lichidele , filtrele , gumele , tot , tot. E de munca si cred ca o sa mai bag vreo 300 eur in ea la iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un far de CB parca nu e atat de ... rat. Mobra va fi vopsita negru mat,cu spray-ul cel mai probabil. Daca o sa am timp o sa-i dau coada jos daca se poate. Trebe sa-i sincronizez carburatoarele, sa refac electrica , sa schimb lichidele , filtrele , gumele , tot , tot. E de munca si cred ca o sa mai bag vreo 300 eur in ea la iarna.

 

Si mie imi plac rat-urile dar a ta ii parca prea frumoasa sa o jerpelesti in ultimul hal.

 

Uite o idee interesanta pentru far o masca de gaze

 

Iar in cele doua orificii pentru ochi poti monta farurile, poate chiar pe cele actuale.

 

Oricum succes la modificari si vrem poze pe parcursul lucrarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat de ea, este intr-o stare super buna pentru varsta ei.parerea mea ca i-ar sta mai bine cu niste modificari cafe racer.Fiecare face ce vrea cu mobra lui sper sa nu te deranjeze dar parerea mea este ca o strici.cred ca si stilul street fighter daca l-ai dezvolta mai mult s-ar potrivi mai mult decat rat.....e treaba ta insa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma deranjeaza absolut nicio parere.Poate chiar sunt idei bune. Acum, eu nu sunt un fan al genului cafe racer (nu zic ca nu imi plac) dar poate documentandu-ma se dovedeste ca un cafe racer e mai usor si mai ieftin de facut. Nu ma apuc de nimic pana cand nu o fac sa mearga ca acum 20 ani. Oricum,rezervorul trebuie revopsit,are pe el niste urme de banda adeziva si strips au basici. La fel si la coada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata super motoreta si parerea mea e ca ar iesi bine si un rat si un fighter numai facute cu gust .

 

de asemenea interesant pretul .

Italia sau Germania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat pe bikepics niste poze ca idee....mai mult cu tenta de streetfighter: http://www.bikepics.com/pictures/846900/

 

am ramas insa uimit de-a dreptul cand am vazut ce bord are.....pentru anii aia....eu m-am crucit (pentru cei ce nu stiu: http://www.bikepics.com/pictures/068193/ )

 

ai o mobra pe cinste, voi urmari cu interes acest topic

Editat de black_killer_reloaded
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine abia se vede prin plasticul de la instrumente. Trebuie sa-l dau jos si sa-l curat. Stie cineva cu ce se curata plexiglasul in asa fel incat sa arate ca la inceput? Sau ma rog, ceva similar.

@black : mersi pentru poza cu negru mat. Acum vad cum arata. Asa o sa o fac. Din pacate va trebui sa-i dau jos suspensia spate si sa inlocuiesc cam toate semeringurile din furca. Rezervorul trebuie neaparat vopsit si curatat de rugina. Cred ca a stat foarte mult pe afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alaltaieri am vazut un Sabre in Oradea. Avea farul original. Omul in tricou si blugi. Casca neagra,parca. M-a depasit,i-am facut loc insa pe contrasens a inceput sa-si incalzeasca pneurile. No comment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

pentru plastic mai bine faci altul, cauta in zona ta o firma de productie publicitara care sa aiba un router. Iti taie cu cu routerul din ce material vrei ce forma vrei. Ti le-as face eu aici, dar tu esti in Olanda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat o masca de gaze daneza (intra farurile cel mai bine). Am gasit de la vechea carena parbrizul de la far cu care am sa-mi fac un parbriz mic :unsure:

Momentan nu pot sa-i fac absolut nimic pentru ca ma plimb in fiecare zi cu ea.

Partea proasta e ca nu am primit niciun raspuns de la aia unde comandasem masca. De trei saptamani.' tu-i-n gura! Iar mi-am amintit!

Oricum,planul este asta :

- scos rezervorul,vopsit

- scos lichidul de racire, scos radiatorul , vopsit

- scos plasticele, smirgheluite, vopsit

- vopsit blocul motor mat negru

- umblu pe e-bay pentru niste coburi d-alea de seamana cu servieta de contabil comunist, nicio sansa (momentan) insa am ceva promisiuni

- luat tzava si facur cadru pentru parbriz.

- schimbat cauciucul fata

- vopsit jentile (nu e obligatoriu)

- ajustat supapele daca radiatorul e dat jos si daca fac rost de un suport d-ala de tinut arborele.Daca nu, la garaj.

- schimbat lichidele (frana,ambreiaj,racire)

- vopsit ghidonul sau chiar schimbat.Aici imi trebuie si niste contragreutati. Cred ca si mansoane. De vazut.

 

O sa fie o iarna plina.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...