Lupu Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 La carburatoarele mai vechi (si nu numai), de exempu Jikoavele de Jawa sau CZ sau Manet sau la alea romanesti de Mobra sau Carpati, exista un cui gradat pe shubar care se ridica sau se coboara in functie de anotimp pentru un amestec mai bogat sau mai sarac. Ei bine, la carburatoarele K68 cuiul in cauza e rigid sau nu? ca parca mi-e nu stiu cum sa trag de el sa vad daca iese! Sau exista alta modalitate de a regla amestecul aer-benzina??? (nu cu suruburile ca alea sunt pt. reglaje separate si chiar nu reusesc sa ii dau un amestec mai sarac... dreaq sa-l ia). Care stie ceva despre asta, I would appreciate it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 3, 2005 Autor Share Postat August 3, 2005 Hai ma chiar nu stie nimeni? Am demontat jigloru principal si am vazut ca e facut din 2 bucati una intr-alta... oare nu se poate ridica sau cobori aia din mijloc ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 Lupule. sincer sa fiu nu cred ca itzi pot explica (stau destul de slab la capitolul imaginatie zilele astea), dar te invit pe la mine pe la munca daca ai timp, si o sa iti arat pe Natasha cum se desfac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 3, 2005 Autor Share Postat August 3, 2005 Escule chiar sunt curios cum demontezi acu' ala! By the way am montat un K68 pe un IJ dar sa moara veta dak mai stiu daca avea reglaje sau nu pe ac! Unde si cum lucrezi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 Calea Rahovei 178. Adik intre Piata de Flori si Beraria Germana (mai aproape de berarie). Vis-a-vis de fosta fabrica de bere Rahova (acu niste ruine) o sa o vezi pe Natasha in fatza unei cladiri. Da un tzar la 0722.42.66.67 cand esti prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 la k68 ai un cui luuung prins de cilindru ala. se scoate cablu, arcu si palaria si dai de un ceav ca o lunga piulita (in care se prinde cablu de acceleratie) pe care daca o desfaci poti sa scoti cuiu pe care e o shaiba cu 5 pozitii. de aici incolo te prinzi tu ce trebuie sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 SI doar ti-a spus Nae Lupule, tare prost mai esti. Ce te-ai mai mirat cand le-am demontat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.