Sari la conținut

Piston Bombat La Simson


mircea_simson
 Share

Postări Recomandate

Multi au intrebat daca merita sa puna piston bombat ( de AWO) la Simson sport raspunsul este NU. Estev grozav putere mai mare demaraj etc, dar la 1800 de Km s-a dus ambielajul recunosc am rulat mult in vitezele III , II si chiar a I a, cu 2 persoane si 200 Kg in ataj. dar 1800 de Km este putin . Cilindrul a fost alezat am pus segmenti originali cu deschidere 1,2 mm si dupa 1800 Km cilindrul inca nu si-a facut oglinda dar segmentii au deschidere de 0,4 mm. Puneti piston bombat dar probabil difera chiulasa ( camera de ardere cred ca este mai mare)

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi au intrebat daca merita sa puna piston bombat ( de AWO) la Simson sport raspunsul este NU. Estev grozav putere mai mare demaraj etc, dar la 1800 de Km s-a dus ambielajul recunosc am rulat mult in vitezele III , II si chiar a I a, cu 2 persoane si 200 Kg in ataj. dar 1800 de Km este putin . Cilindrul a fost alezat am pus segmenti originali cu deschidere 1,2 mm si dupa 1800 Km cilindrul inca nu si-a facut oglinda dar segmentii au deschidere de 0,4 mm. Puneti piston bombat dar probabil difera chiulasa ( camera de ardere cred ca este mai mare)

Numai bine.

 

 

Si eu m-am gandit la asta (era in plan pt viitor), ca se mareste raportul de compresie, da acu, dupa ce zici tu, n-am sa incerc.

Am o groaza de invatat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am gandit la asta (era in plan pt viitor), ca se mareste raportul de compresie, da acu, dupa ce zici tu, n-am sa incerc.

Am o groaza de invatat....

Eu renunt la piston bombat ( cred ca echipau motoarele AWO)

nu merita consum mai mic putere mai mare dar 1800 de Km este f. putin.

Numai bine

 

 

Aveti idee cat ar trebui sa tina un ambielaj rectificat? (folosit in conditii normale, cu piston adecvat). Stiu ca rectificare inseamna pastrarea rolelor vechi si strunjirea unui nou bolt, putin mai mare decat cel uzat.

Eu am umblat cu unul 15000 Km si probabil mai tinea mult si bine dar am rulat fara ulei de s-a topit pistonul si s-a depus pe cilindru.La reconditionarea unui ambielaj da se reface bucsa dar dupa strunjire trebe calit cementat rectificat etc sa fie cat mai apropiat de parametrii originali si rolele trebe schimbate neaparat ca si ele se uzeazsa. Si mai este problema sa gasesti un ambielaj care sa aiba falcile bune sa nu fie sudate si sa nu fi fost desfacut de prea multe ori ca nu mai are strangerila bune. Este o operatie dificila si nu stii daca a reusit decat dupa cateva mii de kilometri.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

total eronat. ambielajul tau e praf, si era praf de la inceput, in sensul ca e de proasta calitate. am avut awo sport, si awo touren. la sport tot piston bombat aveam. ESTI PRIMUL pe care il aud ca pateste asta.

intr-adevar, chiuloasele difera de la piston bombat la cel drept, nici macar nu ai cum sa folosesti un piston bombat pe chiuloasa de piston drept. le-am avut pe ambele in mana, am comparat si eu.

 

pe scurt: pistonul bombat e original si la awo sport, dar cu chiuloasa aferenta, care difera numai daca te uiti pe interior. ambielajul trebuia sa tina mult mai mult, e o prblema la al tau. arunca-l departe.

 

p.s. iar eu aveam seturi OROGINALE NOI, nu facaturi deci am asa o vaga idee cam cum sta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...si pe mine m-a batut gandul...am un piston bombat dar nu aveam segmenti pt el....

aku chiar nu mai conteaza fiindca renunt definitiv la idee dupa cele scrise de voi... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

total eronat. ambielajul tau e praf, si era praf de la inceput, in sensul ca e de proasta calitate. am avut awo sport, si awo touren. la sport tot piston bombat aveam. ESTI PRIMUL pe care il aud ca pateste asta.

intr-adevar, chiuloasele difera de la piston bombat la cel drept, nici macar nu ai cum sa folosesti un piston bombat pe chiuloasa de piston drept. le-am avut pe ambele in mana, am comparat si eu.

 

pe scurt: pistonul bombat e original si la awo sport, dar cu chiuloasa aferenta, care difera numai daca te uiti pe interior. ambielajul trebuia sa tina mult mai mult, e o prblema la al tau. arunca-l departe.

 

p.s. iar eu aveam seturi OROGINALE NOI, nu facaturi deci am asa o vaga idee cam cum sta treaba.

Merge piston bombat in chiuloasa normala, si uzeaza prematur ambielajul. Una dintre troacele mele a patit la fel. Si-a facut bataie in doar 1000km. Aceeasi ambielaj a mers bine inainte si a fost inca bun cand s-a pus setul nou, original, bombat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

total eronat. ambielajul tau e praf, si era praf de la inceput, in sensul ca e de proasta calitate. am avut awo sport, si awo touren. la sport tot piston bombat aveam. ESTI PRIMUL pe care il aud ca pateste asta.

intr-adevar, chiuloasele difera de la piston bombat la cel drept, nici macar nu ai cum sa folosesti un piston bombat pe chiuloasa de piston drept. le-am avut pe ambele in mana, am comparat si eu.

 

pe scurt: pistonul bombat e original si la awo sport, dar cu chiuloasa aferenta, care difera numai daca te uiti pe interior. ambielajul trebuia sa tina mult mai mult, e o prblema la al tau. arunca-l departe.

 

p.s. iar eu aveam seturi OROGINALE NOI, nu facaturi deci am asa o vaga idee cam cum sta treaba.

Am vreo 5 chiulase si la oricare pot pune piston bombat fara probleme. Nu zic ca era perfect ambielajul ca l-am cumparat cu un motor dar praf nu era daca a tinut 1800 Km. Eu zic praf la unul refacut cu rulment care a mers 15 minute. Sincer este normal sa tina mai putin ambielajul deoarece creste mult puterea. Un motociclist din Baia Mare a scos 22 CP dintr-un Simson Sport dar a revenit la 14 CP deoarece la 2000 Km era gata ambielajul si este un mecanic grozav.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi au intrebat daca merita sa puna piston bombat ( de AWO) la Simson sport raspunsul este NU. Estev grozav putere mai mare demaraj etc, dar la 1800 de Km s-a dus ambielajul recunosc am rulat mult in vitezele III , II si chiar a I a, cu 2 persoane si 200 Kg in ataj. dar 1800 de Km este putin . Cilindrul a fost alezat am pus segmenti originali cu deschidere 1,2 mm si dupa 1800 Km cilindrul inca nu si-a facut oglinda dar segmentii au deschidere de 0,4 mm. Puneti piston bombat dar probabil difera chiulasa ( camera de ardere cred ca este mai mare)

Numai bine.

simt nevoia sa va povestesc si eu ceva. la achizitonare nu aveam piston de loc(printre alte lipsuri). am gasit un piston original bombat, cu santurile pentru segmenti mari, si am trimis cilindrul si pistonul in strainatate pentru segmentare (cum am cerut eu). putin nepoliticos mi s-a raspuns ca ei nu se ocupa cu carpeli, dar in schimb au turnat un piston nou potrivit la cota cu camasa mea si pe care au pus si segmenti noi foarte subtiri ( cel de compresie mai inchis la culoare decat cel de foc de exemplu ) dar la un pret foarte mic toata lucrarea 150 RON si numai intr-o luna. nu pot spune ce fel de chiloasa am ca nu ma pricep sa deosebesc, sunt in prima 1000 de km si nu pot sa spun nici cat de fiabil este dar va tin la curent cu evolutia motorului. nu ma intrebati unde am comandat segmentii ca nu stiu ( am lucrat prin intermediar). Sorin

Editat de CFR - istu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vreo 5 chiulase si la oricare pot pune piston bombat fara probleme. Nu zic ca era perfect ambielajul ca l-am cumparat cu un motor dar praf nu era daca a tinut 1800 Km. Eu zic praf la unul refacut cu rulment care a mers 15 minute. Sincer este normal sa tina mai putin ambielajul deoarece creste mult puterea. Un motociclist din Baia Mare a scos 22 CP dintr-un Simson Sport dar a revenit la 14 CP deoarece la 2000 Km era gata ambielajul si este un mecanic grozav.

Numai bine

 

 

a pus simsonu' pe dyno sau cum a ajuns la concluzia ca avea 22 de cai? :moto: ma oameni buni, simson-urile nu au fost stralucite nici cand erau noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pus simsonu' pe dyno sau cum a ajuns la concluzia ca avea 22 de cai? :moto: ma oameni buni, simson-urile nu au fost stralucite nici cand erau noi...

Nu stiu pe ce l-a pus dar precis avea unchiul lai a lucrat zeci de ani prgatind motoare de motocicleta pentru concurs. deci prubabil stia ce face. Este un artist cand mi-am facut prima data simsonul a ascultat cu atentie si a zis ca are f. putin joc la boltul pistonului Era singura piesa care n-am schimbat-o. Si nu stiu de ce te deranjeaza daca avea 21,9 si nu 22 cert este ca daca cresti puterea scurtezi viata motorului. Daca ai alta parere este treaba ta. Si parerile tale despre Simsonuri sa stii ca nu tare intereseaza pe multi asa ca poti sa le pastrezi. Nu te-a lamurit nimeni sa-ti cumperi Simson si eu nu vreau sa vand asa ca nu vad care-i problema.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu pe ce l-a pus dar precis avea unchiul lai a lucrat zeci de ani prgatind motoare de motocicleta pentru concurs. deci prubabil stia ce face. Este un artist cand mi-am facut prima data simsonul a ascultat cu atentie si a zis ca are f. putin joc la boltul pistonului Era singura piesa care n-am schimbat-o. Si nu stiu de ce te deranjeaza daca avea 21,9 si nu 22 cert este ca daca cresti puterea scurtezi viata motorului. Daca ai alta parere este treaba ta. Si parerile tale despre Simsonuri sa stii ca nu tare intereseaza pe multi asa ca poti sa le pastrezi. Nu te-a lamurit nimeni sa-ti cumperi Simson si eu nu vreau sa vand asa ca nu vad care-i problema.

Numai bine

 

 

nu era vorba de acel 0.1 cal. era vorba de aproximarea aiurea. ma rog... de chestia cu ascultatul nu am ce spune. si eu imi dau seama dupa auz daca e voba de ij, simson, jawa, mai nou suzuki rf. simson nu am avut desi a avut un prieten 2 pe care le-am avut pe cap vreo 3 ani. tipul la mecanica 0 barat. despre cresterea puterii chiar am cu totul si cu totul alta parere. daca ii pui o aprindere electronica cu avans variabil ii cresti puterea dar ii cresti si fiabilitatea. pe tema avansului putem dezvolta daca vrei, e mult de vorbit si cu siguranta acoperim macar 3 pagini asa ca o lasam pe seama ta daca vrei sa inveti. daca ii pui un carburator mai bun iarasi ii cresti puterea si fiabilitatea, amestecul fiind mult mai aproape de optim in orice tura (doar injectia intrece carburatia la capitolul fiabilitate, la putere inca nu, iarasi putem dezvolta vreo 2-3 pagini), daca portezi chiulasa iarasi ii cresti puterea si fiabilitatea. daca ii schimbi evacuarea cu una calculata cum trebuie iarasi ii cresti puterea si fiabilitatea (iarasi se poate dezvolta), daca ii acoperi capul pistonului si chiulasa si fetele supapelor cu un strat ceramic (ieftin, pana-n 100 de dolari cu tot cu transport) iarasi cresti puterea si fiabilitatea. daca acoperi fusta pistonului cu un strat anti-gripare (un unguent uscat daca vrei) iarasi ii cresti fiabilitatea si puterea. daca ii acoperi cilindrul cu un strat de nikasil sau ceva asemanator la fel. daca ii pui segmenti gapless la fel. toate modificarile astea pt. cel mult 600 de euro. e mult?

 

p.s. poti mai corect sa inlocuiesti cuvantul "putere" cu "randament"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu era vorba de acel 0.1 cal. era vorba de aproximarea aiurea. ma rog... de chestia cu ascultatul nu am ce spune. si eu imi dau seama dupa auz daca e voba de ij, simson, jawa, mai nou suzuki rf. simson nu am avut desi a avut un prieten 2 pe care le-am avut pe cap vreo 3 ani. tipul la mecanica 0 barat. despre cresterea puterii chiar am cu totul si cu totul alta parere. daca ii pui o aprindere electronica cu avans variabil ii cresti puterea dar ii cresti si fiabilitatea. pe tema avansului putem dezvolta daca vrei, e mult de vorbit si cu siguranta acoperim macar 3 pagini asa ca o lasam pe seama ta daca vrei sa inveti. daca ii pui un carburator mai bun iarasi ii cresti puterea si fiabilitatea, amestecul fiind mult mai aproape de optim in orice tura (doar injectia intrece carburatia la capitolul fiabilitate, la putere inca nu, iarasi putem dezvolta vreo 2-3 pagini), daca portezi chiulasa iarasi ii cresti puterea si fiabilitatea. daca ii schimbi evacuarea cu una calculata cum trebuie iarasi ii cresti puterea si fiabilitatea (iarasi se poate dezvolta), daca ii acoperi capul pistonului si chiulasa si fetele supapelor cu un strat ceramic (ieftin, pana-n 100 de dolari cu tot cu transport) iarasi cresti puterea si fiabilitatea. daca acoperi fusta pistonului cu un strat anti-gripare (un unguent uscat daca vrei) iarasi ii cresti fiabilitatea si puterea. daca ii acoperi cilindrul cu un strat de nikasil sau ceva asemanator la fel. daca ii pui segmenti gapless la fel. toate modificarile astea pt. cel mult 600 de euro. e mult?

 

p.s. poti mai corect sa inlocuiesti cuvantul "putere" cu "randament"

M-as mira sa auzi bataie la o bucsa care a mai mers 10000 Km ca eu nu aud. Despre avans nu-mi amintesc sa fi scris ceva. Cunosc modalitatile de crestere a puterii, Raport de compresie, aprindere electronica ( fololsesc de multi ani) etc. Dar daca s-au schimbat cumva legile fizicii este OK. Daca nu atunci ai putea sa-mi spui cum scade forta de frecare cand creste forta de apasare?Si daca este mai mare frecarea piesa se uzeaza mai repede. Banuiesc ca vei spune ca crescand puterea turezi mai putin si schimbi mai repede viteza este drept dar raportul de compresie ramane acelasi si cand esti la ralanti.deci viata motorului este mai scurta. De studiat am studiat f. mult si am incercat multe chestii noi, inclusiv idei personale unele bune altele nu. Mecanica nu am invatat de pe Internet ci cu surubelnita in mana pe vremea cand nici macar carti nu prea erau. La motociclete era una singura. Si treaba cu cresterea puterii si a fiabilitatii am incercat-o si m-a costat un ambielaj si un facut de motor asa ca fa bine si nu vinde morcovi la gradinar.

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ii cresti puterea dar ii cresti si fiabilitatea...

 

p.s. poti mai corect sa inlocuiesti cuvantul "putere" cu "randament"

 

Hai ca le-ai facut varza, fizica masii, ca pt orice motor, daca ii maresti puterea, nu te alegi decat cu uzuri inainte de vreme. Piesele, inclusiv ambielajul, sunt calculate si dimensionate sa reziste in anumiti parametrii pe care tu -in cazul de fata- ii depasesti.

Editat de draculea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca le-ai facut varza, fizica masii, ca pt orice motor, daca ii maresti puterea, nu te alegi decat cu uzuri inainte de vreme. Piesele, inclusiv ambielajul, sunt calculate si dimensionate sa reziste in anumiti parametrii pe care tu -in cazul de fata- ii depasesti.

Ai perfecta dreptate sunt de aceeasi parere. Doar cu fizica masii nu-i tare corect ca nu-i numai a masii ci si a mea. am facut matematica fizica. Crezi ca daca era asa de simplu de marit puterea nu o faceau cei din fabrica?

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate sunt de aceeasi parere. Doar cu fizica masii nu-i tare corect ca nu-i numai a masii ci si a mea. am facut matematica fizica. Crezi ca daca era asa de simplu de marit puterea nu o faceau cei din fabrica?

Cu respect

 

A nu se intelege gresit: expresia "fizica masii" e generica, ca si "fir-ar sa fie...".

De meserie is metrolog si ma sacaie fazele astea - polologhie de juma' de pagina si apoi datu' cu stangu-n dreptu'.

 

Stima.

Editat de draculea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A nu se intelege gresit: expresia "fizica masii" e generica, ca si "fir-ar sa fie...".

De meserie is metrolog si ma sacaie fazele astea - polologhie de juma' de pagina si apoi datu' cu stangu-n dreptu'.

 

Stima.

Asa este sunt chestii care nu merita discutate eu am incredere in inginerii de la fabrica asa ca nu-mi bat tare mult capul. Mai sunt unii care au placerea de a contrazice si de a da lectii fiecare cu defectul lui ca nu este nimeni perfect.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...