Sari la conținut

Rs 125 Vibratii


Postări Recomandate

mi-am luat o aprilia rs 125 de ceva timp (cateva sapt) si de atunci e la unu cica sa imi regleze una alta si sa imi incarce amortizoarele ca erau cam moi....omu ma tot amana ca nu a avut timp ca la la ..... n-am avut nici eu timp de motor ca am avut niste probleme....dar sa revin problema principala pt care am duso era ca vibreaza excesiv de tare eu credeam ca e un dezechilibru pe la arborele motor asa a zis si el cand a vazut-o dar acum zice ca a duso la un specialist si ca e normal chipurile....

 

eu zic ca din cauza ca m-a intarziat atat vrea sa sara peste etapa asta ca iar lua timp mult si stie ca nu are timp de mine......intrebarea mea:

 

.....cat de mult tre sa vibreze (mie mi se pare f mult desi este 2T si stiu ca vibreaza dar il simt in oase mai ales cand acclerez parca imi bazaie ficatu in mine) si cu cine pot si eu sa vb dar sa fie serios ca m-am saturat de abureala.....culmea e ca mai fac si fac de mecanica si inteleg ce zice el acolo si ma cam prind ca ma abureste dar il las in pm sa termine o data si scap de el ca daca ma iau de el mie ca isi bag p*** in motoreta mea si n-am chef

 

inca o intreabre amortizorul central la aprilia este gaz / ulei sau combinat si daca se poate incarca pt ca a pierdut fluid de lucru..... si la asta m-a futut intai sa caut sa iau altu apoi lasa ca am pe cineva care il face.....acum iar ca nu se face ca e nu shtiu cum......mie aiurea ca omu shtie imi dau seama si nu vreau sa ma contrazic cu el dar nu shtiu cat shtie si cat ma abureste pe mine sa traga de timp....

 

daca stie cineva la cine sa ma duc va rog astept orice sfat si nu imi ziceti sa ma duc la united motors ca mi-am luat 125 ca nu aveam bani momentan de motor vreau cineva care sa ma rezolve cat de cat ieftin ca daca aveam bani sa bag calumea luam un 400-600 sanatos fara nici o problema dar am vrut ceva micut pt ca abia am luat permisu si sa nu dau mult in caz ca doamne fereste si in caz ca realizez ca nu e pt mine

 

multumesc anticipat celor care ma pot ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers pe daelim de 125(4T) si vibreaza foarte tare fata de cb-ul meu in 2 cilindri. la fel si bmw f 650, care e cu un singur cilindru. deci la un motor monocilindric, vibratiile pronuntate sunt normale. acum nu imi dau seama daca si motorul tau se incadreaza in normal sau nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok 10x am prins ideea si mai vroiam sa va intreb ceva....cand am luato merea binisor dar pierdeea ulei de la ambreiaj prin capacul de plastic de vizitare asa ca am facut un schimb de ulei si am pus ulei de transmisie castrol dar acum nu imi decupleaza ambreiajul adika cu motorul in viteza si ambreiajul strans ma chinui seminificativ mai mult sa o imping fata de atunci cand e in N (mentionez ca m-am jucat si la cblul de la ambreiaj) e normal sa transmita moment cand e strans ambreiajul? nu de alta dar ma gandesc ca fiind de tip umed este posibil

 

un alt simptom este ca atunci cand bag in viteza se opreste motorul daca nu e cald sau un pic turat la relanti (800) sau poate pt ca turatia lui de relanti trebuia sa fie 1250 si nu 800 asta e un alt lucru pt care este la ala sa regleze si el mi-a zis ca nu e probl dar vreau sa inteleg fenomenul

Editat de alexjackal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai trebuie strans cablul de ambreiaj daca zici ca moare cand o bagi in viteza (cupleaza prematur)

 

 

asa ii, strange-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....cat de mult tre sa vibreze (mie mi se pare f mult desi este 2T si stiu ca vibreaza dar il simt in oase mai ales cand acclerez parca imi bazaie ficatu in mine) si cu cine pot si eu sa vb dar sa fie serios ca m-am saturat de abureala.....culmea e ca mai fac si fac de mecanica si inteleg ce zice el acolo si ma cam prind ca ma abureste dar il las in pm sa termine o data si scap de el ca daca ma iau de el mie ca isi bag p*** in motoreta mea si n-am chef

motorul in 2 timpi vibreaza mult mai putin decat unul in 4 timpi, deoarece la 2 timpi ai o explozie pe rotatie in timp ce la 4 timpi ai o explozie la 2 rotatii complete ale arborelui cotit (ma refer numai la cazul monocilindric), de unde apare si necesitatea unor contragreutati si a unui volant mult mai grele la 4 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...