Skywalker Postat August 12, 2005 Share Postat August 12, 2005 in ultimele zile, la turatie scazuta a motorului, se aude un uruit.L-am localizat, e la ambreiaj. Cand se tureaza motorul, revine la zgomotul de flex ( care e normal pt 2T mic cu turatie mare). Intrebarea e ce ar putea fi? maine mi-am pus in gand sa-l desfac, dar sa am macar idee ce as putea gasi pe acolo.NU am desfacut niciodata partea aia. Azi am schimbat uleiul, ma gandeam ca poate e de acolo.E drept ca era cam imbacsit...acum are uleiul de la carte AGIP F1Super MotorOil, dar n-am gasit 15W50 si am luat 15W40...... astept pareri sa stiu ce sa caut maine cand desfac !Multam in avans ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 12, 2005 Share Postat August 12, 2005 mai bine luai alt ulei dar 15w50, marca (atata timp cat e mai rasarita) nu prea conteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 12, 2005 Autor Share Postat August 12, 2005 stiu, oricum uleiul asta vreau sa il folosesc ca si intermediar..ca sa zic asa...sa se spele un pic motorul, apoi pun din nou, ca intra doar 500 gr,deci nu-i o problema. Si am intrebat la benzinaria AGIP si vor aduce si de-ala, am zis sa iau ce scrie la carte,poate i-o prinde bine. Dar problema ramane, ce ar putea urui pe acolo ? doar cand reduc...cand sta la relanti se aude constant acel uruit.In turatie nu se mai aude nimic deosebit de normal. Sau altfel...daca are cineva idee, sa-mi descrie cam ce e pe acolo la un motor in 2T.Cutia are 6 trepte, dar banui ca asta nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 12, 2005 Share Postat August 12, 2005 e posibil sa se fi uzat lantul de la trasnsmisia primara... la ij asa face cand se largeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 12, 2005 Autor Share Postat August 12, 2005 deci acolo tre sa existe un lant?..nasol...mi-e si teama de ce voi gasi acolo,dar daca imi fac singur motorul la masina, m-oi descurca si cu asta mic...sper totusi sa nu am nevoie de piese, ca iar e pierdere de vreme......si nu mai tine mult sezonul.... Astept alte pareri, daca a mai patit careva ceva asemanator sau daca ma poate lamuri macar ce e pe acolo prin ambreiaj.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 Cred ca ti sa slabit piulita de la ambreiaj desfa capacul si incearca sa o strangi la loc, si binenteles ai grija sa indoi tabla de la saiba din spatele piulitei ca sa o blocheze. Sa speram ca asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 (editat) Nu cred ca ai cum sa-ti dai seama exact de unde vine sunetul. Tu asculti o zona unde se mai afla si cutia, ambielajul, pompa de ulei etc. Puntile acustice pot pacali si un mecanic experimentat. Daca nu este un zgomot puternic si nu simti nimic in comportamentul motocicletei, nu are absolut nici un rost sa o demontezi. Si baga uleiul specificat. In nici un caz unul mai subtire (cum ai facut tu), pentru ca pierzi din presiunea uleiului. P.S. Piulita de la ambreiaj? Te tii de glume? E nevoie de doi oameni sa o desfaca (sau unul super bun ). Si daca s-a slabit, nu-ti mai cupleaza ambreiajul. Editat August 15, 2005 de pistolaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 15, 2005 Autor Share Postat August 15, 2005 Multam de raspunsuri, dar din pacate nu i-am dat de cap... Presiune la ulei nu am si nici nu am nevoie,pt ca am motor 2T. Ca atare nu e vitala nici problema cu fluiditatea uleiului, dar da, de acum voi baga cel specificat 15W50.Nu am gasit la Agip si daca tot eram l-am luat pe asta.Subliniez ca banuiam ca il iau doar sa clatesc pe acolo si dupa ce repar sa pun ce trebuie. revenind la zgomote, se aude mai tare dupa ce am dat capacele jos,si se aude mult mai clar ca e un rulment sau ceva de genul.(dracu stie ce lagare or mai fi pe acolo).Inca nu am desfacut motorul in 2.Am incercat sa scot volanta,dar nu am avut presa buna, asta e mai mica in diametru la centru decat presa pe care o aveam de la ATV-urile unui vecin. Un alt amic care are ceva patanii in domeniu zice ca se auzea la fel si la el si era un rulment de la biela.Asta inseamna ca voi desface motorul in 2, si nu ma incanta ideea,desi poate ar prinde bine sa ma asigur ca totul e OK pe acolo, ca am mai avut eu instalatia de apa infundata cand l-am cumparat si m-am fript. Deci, presupunand ca ar fi rulmentul volantei, cum pot ajunge - demonta-schimba -asmabla la loc cel mai usor ? orice alta posibilitate este binevenita. Variante cele mai probabile, repet: -rulment biela -vreun rulment in spatele volantei PLS PARERI !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat August 29, 2005 Autor Share Postat August 29, 2005 Dupa ce s-o gatat si cu intrunirea de la BV, am desfacut motorul...si am gasit problema...Un rulment era muci...se rupsesera inelele de tabla care tin bilele, se facusera bucatele, toate bilele stateau intr-o parte si decalibrau rulmentul... Semeringul e OK, sa vedem daca tine dupa ce-l pun pe noul rulment... Rulmentul celalalt e OK, ambielajul la fel...deci am scapat f ieftin....toata treaba e sa gasesc un rulment de-asta, dar avand in vedere ca-s din BV, unde-i si "Rulmentul"SA, m-am scos.. rulmentul asta e 6203/05, sper sa gasesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.