Sari la conținut

Ktm Street


marque
 Share

Postări Recomandate

Pai, sa vorbim, nu? Duke, Superduke, Supermoto, toate cele, hello, e cineva pe aici?

Al meu e 690 Supermoto R, 2008, am facut cam 2.000 km, pana acum sunt multumit. Este, zic eu, cel mai civil supermoto, am fost cu pasager si un (mic) bagaj, Bucuresti-Gheorgeni si retur si acum tocmai m-am intors din Delta, unde am facut Sf. Gheorghe - Sulina si retur. Pot inchide gura tuturor celor ce zic ca nu merge offroad, cata vreme e uscat, ba merge chiar si pe nasip. Problema ar fi ca plasticilie sunt sensibili si se franjureste de la cisme, dar sper sa repar cu creme. In rest, imi place tare ca merge ca un naked pe virajele rapid. Merge cam 170 span si 120 - 130 croziera, ceea ce arhisuficent pentru mine. In oras, e o adevarata arma. Revin.

post-7121-1218395622_thumb.jpgpost-7121-1218395887_thumb.jpg

Editat de marque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ar fi o idee rea. depinde ce iti doresti. pana am ajuns la el, lista a continut tot soiul de motoare: o gramada de suzukiuri, pentru excelentul raport pret calitate: m-am gandit pana si la busa, asa ca rabufnire a tuturor frustrarilor stranse pe cand nu aveam motor, dar am orbitat in jurul ideei unui bandit. mi s-a parut la inceput o motocicleta banala, dar un drum pana la budapesta m-a convins de calitatile ei. apoi a fost o vreme cand m-am gandit la dr-z supermoto, dupa aia am convins ca o sa imi iau o husqvarna sm 610, dar bine am facut ca nu, pentru ca m-ar fi omorat la drum lung.

 

motocicleta de care m-am indragostit ca de nimeni alta a fost insa yamaha mt 03, chiar si acum mai meditez la ea. mi se pare absolut speciala si am citit o gramada despre ea pe net. totusi, pentru ca nu dealerii yamaha nu ofera test rides, cand a aparut oferta cu ktm-ul, l-am ales instant. puteam sa iau si un 690 duke, dar am zis pas, pentru ca atunci chiar se anuleaza partea de offroad. o idee ar fi fost sa luam adventure 990 impreuna cu prietena, dar asta a insemnat ca ea nu ar mai fi pilotat si oricum fata si-a luat 690 enduro (ok :D, mai facem schimb la drum lung, pentru ca oboseste...).

 

sincer, dupa povestea cu delta, m-am gandit sa il vand si sa iau un tenere, dar deocamdata stau chill sa vad cum evolueaza lucrurile. despre partea cu plasticele sensibile s-a rezolvat cu spray-uri, arata din nou ca nou, si am castigat admiratia pensionarilor de la bloc, pentru cat am frecat la el. despre minusuri, ar fi problema bordului fantomatic, adica dispar parti ale afisajului digital. aceeasi problema si pentru 690 enduro. avem alte borduri in dulap, si o sa le schimbam la proxima revizie. aici vine o alta problema, un litru de ulei motorex cross power m-a costat exact 88 Ron, noroc ca ii trebuie doar 2. gandindu-ma ca la domi trebuia schimbat uleiul la 3.000 km, hai ca nu e asa un dezastru. cu bune si rele deci...

 

repet: ope viraje, sta intr-un mare fel, se manevreaza ca o pana, frane puternice, suspensii hiperdestepte. a, stai! parca nu ar fi stricat jantele cu spite pentru borduri, mi-e sa nu le ciupesc pe astea turnate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina motoreta, cea mai tare din lume! :P Buna alegere, mi'a zis Ana ca v'ati luat 690uri, sa le stapiniti sanatosi!

 

Cu ce difera Rul de Prestige?Inafara de portocala aia de pe cadru?!?

 

Incearca asta, face minuni la drum lung :D

post-4490-1218537007_thumb.jpg

Editat de IraSciBil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ blue hornet: m-am dat cu super duke, putin prin oras, de fapt de la carrefour orhideeea pana la moto mania, a fost fain in draci, dar evident a fost prea putin sa trag o concluzie. m-am dat pe amckart si a fost foarte fain, nu ma asteptam sa fie asa de usor de pilotat, mi-a fost cam frica de ea la inceput, dar ce vrei, aia face. m-am gandit si la superduke insa era prea scumpa si de folosit ca o motocicleta cu care sa merg peste tot, nu cred ca e cea mai buna idee, de ex. mi s-a parut ca aici chiar nu ai unde pune bagaj.

 

dar superduke r... mama, poti merge la curse cu el. stiati ca... un rc8 a batut la anduranta? un mic test cu rc8 in motociclismo numarul curent.

 

@irascibil. am zis eu inca de cand am vazut ca ti-ai luat 690 supermoto, ca mi-as lua si eu una. :D . si iata ca bunu Dumnezeu a facut sa se intample acest lucru (chiar daca sta bagata undeva pe langa ghe(e)na blocului, bine inchisa). cand am vazut prima data motorul asta in poze mi s eparea ceva de vis si acuma ne dam impreuna.

 

despre parbriz, chiar m-am gandit si eu sa imi iau unul, nu credeam ca e asa eficient, dar daca zici, m-ai convins. i-as lua in primul rand topcase de 46 litri, evenual tank rucsac, scut, protectii furca si bascula, am studiat toate accesoriile. pana una alta oana si a luat suporti de valize, foarte eficienti, am legat cort, saci, scaune plus rucsac pe ei. ca si altii, de ex tenere, valizele sunt scumpe.

 

 

din cate stiu prestige e modelul 2007, iar pentru 2008, versiunea "smechera" a devenit r. difera asa: roti turnate, etrier radial, ambreiaj hidraulic, si evident culori. la moto mania mi-a zis ca e preferat R -ul, pur si simplu pentru cadrul portocaliu, nu mai conteaza restul.

 

hai sa organizam o intalnire, ceva.

intr-adevar, pentru mine e o motocicleta super, e dr + domi (pe strada) distilate si scos parfum. dar, cica mv agusta pregateste un mono de 90 cai, nu stiu cum dracu o fi posibil asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ blue hornet: m-am dat cu super duke, putin prin oras, de fapt de la carrefour orhideeea pana la moto mania, a fost fain in draci, dar evident a fost prea putin sa trag o concluzie. m-am dat pe amckart si a fost foarte fain, nu ma asteptam sa fie asa de usor de pilotat, mi-a fost cam frica de ea la inceput, dar ce vrei, aia face. m-am gandit si la superduke insa era prea scumpa si de folosit ca o motocicleta cu care sa merg peste tot, nu cred ca e cea mai buna idee, de ex. mi s-a parut ca aici chiar nu ai unde pune bagaj.

 

dar superduke r... mama, poti merge la curse cu el. stiati ca... un rc8 a batut la anduranta? un mic test cu rc8 in motociclismo numarul curent.

 

@irascibil. am zis eu inca de cand am vazut ca ti-ai luat 690 supermoto, ca mi-as lua si eu una. :D . si iata ca bunu Dumnezeu a facut sa se intample acest lucru (chiar daca sta bagata undeva pe langa ghe(e)na blocului, bine inchisa). cand am vazut prima data motorul asta in poze mi s eparea ceva de vis si acuma ne dam impreuna.

 

despre parbriz, chiar m-am gandit si eu sa imi iau unul, nu credeam ca e asa eficient, dar daca zici, m-ai convins. i-as lua in primul rand topcase de 46 litri, evenual tank rucsac, scut, protectii furca si bascula, am studiat toate accesoriile. pana una alta oana si a luat suporti de valize, foarte eficienti, am legat cort, saci, scaune plus rucsac pe ei. ca si altii, de ex tenere, valizele sunt scumpe.

 

 

din cate stiu prestige e modelul 2007, iar pentru 2008, versiunea "smechera" a devenit r. difera asa: roti turnate, etrier radial, ambreiaj hidraulic, si evident culori. la moto mania mi-a zis ca e preferat R -ul, pur si simplu pentru cadrul portocaliu, nu mai conteaza restul.

 

hai sa organizam o intalnire, ceva.

intr-adevar, pentru mine e o motocicleta super, e dr + domi (pe strada) distilate si scos parfum. dar, cica mv agusta pregateste un mono de 90 cai, nu stiu cum dracu o fi posibil asa ceva.

 

 

Si Prestigeul are roti turnate, ambreiaj hidraulic and stuff, din ce vad eu difera doar culorile, sper sa nu ma insel.SMul simplu are spite si ambreiaj uscat.

Cat despre parbriz, dupa 110 kmh ma batea vantu' rau, nu stiam cum sa ma ascund; acum ma duc pina la 150-160 fara probleme.Tankbag nu ii pun orice ar fi, e o motoreta facuta mai mult pentru oras si pista decat plimbari cu cortu'n spate.Eu ma gandeam sa ii tai ciocul si, eventual, un far cum are Dukeul, cu "ochii" pe verticala...Scutul nu stiu cu ce te'ar ajuta, ai de gand sa faci enduro cu el?!?Protectii furca - la ce te referi?Al meu are niste chestii de plastic, crezi ca nu sunt suficiente?!?

Sa'mi spui cum se comporta in oras, la racire ma refer, luna trecuta m'a omorat, se incingea imediat si imi arunca lichid de racire pe la preaplin, acum vad ca nu mai face asta(nivelul in vasul de expansiune a scaut insa sub minim - oare sa fie gandita gresit faza cu nivelul lichidului?!?)

Ma gandeam sa o mai inalt putin, dar sa mor daca reusesc sa fac asta, au pitit suspensia de nu ajungi nicicum la ea...

Editat de IraSciBil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de pe vf omu :D am carburatoru schimbat la el ca de serie nu trecea de 180 cu vantu in spate

 

 

Si cum se simte la 200?Personal mi se pare chin dupa 160...

 

ca e preferat R -ul, pur si simplu pentru cadrul portocaliu, nu mai conteaza restul.

 

hai sa organizam o intalnire, ceva.

intr-adevar, pentru mine e o motocicleta super, e dr + domi (pe strada) distilate si scos parfum. dar, cica mv agusta pregateste un mono de 90 cai, nu stiu cum dracu o fi posibil asa ceva.

 

 

Poate ne organizam intr'o dupa-amiaza sa schimbam impresii, undeva la arc sau la o terasa cu umbra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum se simte la 200?Personal mi se pare chin dupa 160...

ca dracu nu merg mai mult de un min la vit max sa nu crape motoru.

si eu merg max 160 vit constanta ca sa nu vin cu gatul cat a lu Nicu Vlad puls ca te demonteaza vibratiile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca dracu nu merg mai mult de un min la vit max sa nu crape motoru.

si eu merg max 160 vit constanta ca sa nu vin cu gatul cat a lu Nicu Vlad puls ca te demonteaza vibratiile :P

 

 

Eh, afla ca la asta LC4 asta nou nu te mai demonteaza vibratiile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce destept sunt! m-am apucat sa scriu diferentele intre r si sm "normal". in fine. eu am zis ca se duce 170 fara sa tragi de el, se ducea si mai sus dar de obicei se termina linia dreapta si nu am tupeu sa tin de gaz. despre mers in oras, pe caldurile astea imi sta cam cu doua, trei linii sub maxim si mai intra si ventilatorul. nu am patit-o cu lichidul de racire, tre sa mai arunc priviri.

 

da, stiu e cam ciudat ce am vrut, am vrut un motor si de pista si cica wheelie ( cam lame le fac, ar fi pacat sa cadem) dar cu care sa merg si la orice drum. by the way, la masochismul meu, nu am nici o treaba cu saua, in schimb as fi vrut sa fie mai scobita la mersul pe autostrada. mi-a zis mathe szabolcs de unu care a fost pana in norvegia pe... duke.

 

apai sa ne vedem pe la arc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce destept sunt! m-am apucat sa scriu diferentele intre r si sm "normal". in fine. eu am zis ca se duce 170 fara sa tragi de el, se ducea si mai sus dar de obicei se termina linia dreapta si nu am tupeu sa tin de gaz. despre mers in oras, pe caldurile astea imi sta cam cu doua, trei linii sub maxim si mai intra si ventilatorul. nu am patit-o cu lichidul de racire, tre sa mai arunc priviri.

 

da, stiu e cam ciudat ce am vrut, am vrut un motor si de pista si cica wheelie ( cam lame le fac, ar fi pacat sa cadem) dar cu care sa merg si la orice drum. by the way, la masochismul meu, nu am nici o treaba cu saua, in schimb as fi vrut sa fie mai scobita la mersul pe autostrada. mi-a zis mathe szabolcs de unu care a fost pana in norvegia pe... duke.

 

apai sa ne vedem pe la arc.

 

 

Nici la mine nu a urcat mai sus de ultimile 2 linii si porneste ventilatorul, dar mi'a aruncat in cateva randuri lichid.Dar si trag de ea :P

 

Primul meu drum pe KTM a fost Bucuresti-Novaci, prima oprire undeva pe Dealul Negru, ma durea curu' la greu, acum m'am obisnuit, mi se pare chiar ok saua.

 

Cum faci la uili ca mie nu imi iese deloc? :D Nu am reusit s'o ridic nici macar 3cm

Editat de IraSciBil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeeee :D merg usor a intaia si deschid gazu brusc, cam la jumate si un pic, merge destul de mult si asa din power, dar smecheria e sa mergi din echilibru, ceea ce mi se pare foarte greu si nu ma tine, pentru ca se spune ca e de cazut pana inveti. de cateva ori am reusit sa raman in gaz cand o puneam jos si a facut cam urat. as face donuts dar nu am bani de gume, culmea cu husky sm610 mi-a iesit imediat, de smr am inceput sa trag si am lasat-o balta sa "nu stric ceva". acuma incerc rolling stoppie :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma cum sa nu se ridice? dai cu ambreiaj sa ii sara muci sa vezi cum sare sus si nici nu pierzi ture pana o duci la echilibru.

incearca cate putin sa ii dai pe a 2 a si din ce in ce mai tare pana se ridica unde merge pe o roata :D ce dracu ridic aerox-ul de 50 cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma cum sa nu se ridice? dai cu ambreiaj sa ii sara muci sa vezi cum sare sus si nici nu pierzi ture pana o duci la echilibru.

incearca cate putin sa ii dai pe a 2 a si din ce in ce mai tare pana se ridica unde merge pe o roata :D ce dracu ridic aerox-ul de 50 cc

 

 

Tot incerc da' am o limitare pe creier cand ma gandesc ca e noua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeeee :D merg usor a intaia si deschid gazu brusc, cam la jumate si un pic, merge destul de mult si asa din power, dar smecheria e sa mergi din echilibru, ceea ce mi se pare foarte greu si nu ma tine, pentru ca se spune ca e de cazut pana inveti. de cateva ori am reusit sa raman in gaz cand o puneam jos si a facut cam urat. as face donuts dar nu am bani de gume, culmea cu husky sm610 mi-a iesit imediat, de smr am inceput sa trag si am lasat-o balta sa "nu stric ceva". acuma incerc rolling stoppie :P .

 

 

e mai greu de cat sa mergi pe o roata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...