ionut73 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 (editat) Patrick si ai lui fac weekendul asta o tura de enduro adevarat la 10 km de Gheorghieni, la Ciumani. Eu stiu traseul de anul trecut - e un traseu f tehnic, trebuiesc si ceva muschi pentru cei mai putin tehnici Traseul e marcat cu panglica. NU E CONCURS. E o intalnire prieteneasca. Ne strangem mai multi, se fac echipe de 2-3 si ii dam drumul pe traseu, fiecare cum poate. Seara foc, bere si povesti vanatoresti. Se sta la o cabana exact la intrarea in traseu (la baza partiei de schi din Ciumani). Gazda e foarte primitoare si fooooarte dragutza. Imi pare rau ca nu am o poza ca va confingeam usor ca e frumos peisaju Preturile sunt studentzesti. Pentru cazare sunati la Emilia - 0745 383 199 NU COSTA NIMIC. Eventual dam si noi o bere lui Patrick si baietzilor de la Gheorghieni ca au muncit la marcat traseul. Mai multe detalii la Patrick sau aici pe forum si va raspund eu pana joi dupa-amiaza. Editat August 12, 2008 de ionut73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 ne bagam si noi, adica noi 3. io, florin si alex. ne auzim la telefon pt detalii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...