dordecer Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Am alezat cilindrul la diametrul 81 mm( cota 3 cred) la un ETZ 250. De asemenea am cumparat piston,segmenti corespunzatori noului diametru al cilindrului. Intrebarea mea e daca e necesar rodajul motorului in astfel de situatie si daca da cum si cat si daca e necesar ulei special de rodaj sau merge si ulei obisnuit de amestec 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 da e necesar rodajul ,si un ulei mai bun in amestec cu benzina pentru ajustarea pieselor noi ,nu ai treaba cu ulei 4T ptr ca motorul e 2T nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) rodajul e bun sa fie cam de 1000 km ! ulei de amestec as pune MOTUL ceva BUN gen > MOTUL-800! sau mai ieftin daca e prea scump! asta 800 ,macar iti da o garantie in privinta uzurii dintre piese chiar si la turatii/temperaturi mari! de exemplu la o Jawa , nu prea reusea sa-l arda... erau tobele pline de ulei si nu scotea fum deloc...doar la rece...ziceai ca-i 4 timpi http://www.motozone.ro/magazin-online/ulei...-racing-1l.html http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=32&b=2 CIAO! ca sa nu mai zic de ala de Kart Grand Prix... e chiar "nesimtzit" asigura protectia motorului pana la 23000 de turatii pe minut Editat August 19, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 rodajul e bun sa fie cam de 1000 km ! ulei de amestec as pune MOTUL ceva BUN gen > MOTUL-800! sau mai ieftin daca e prea scump! asta 800 ,macar iti da o garantie in privinta uzurii dintre piese chiar si la turatii/temperaturi mari!de exemplu la o Jawa , nu prea reusea sa-l arda... erau tobele pline de ulei si nu scotea fum deloc...doar la rece...ziceai ca-i 4 timpi http://www.motozone.ro/magazin-online/ulei...-racing-1l.html http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=32&b=2 CIAO! ca sa nu mai zic de ala de Kart Grand Prix... e chiar "nesimtzit" asigura protectia motorului pana la 23000 de turatii pe minut dai scump ca dreacu! si eu sunt in rodaj cu nipra, ce mau sfatuit pe mine! primi 300 km sa nu o forjez, max 60km/h,si pauze de 10-15min apoi iar mers, schimbatul fitezelor des, frine de motor usoare!!! tras de mobra in turati mari da nu prea mari pe o perioada scurta, atentie! cum zice colega de sus rodajul e indicat sa-l faci un jurul miei(1000) de km. eu am facut 200km si nici pe departe sa se fi facut "oglinda" cilindrului. Mai multe nu stiu ca nu le am cu 2T! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dordecer Postat August 20, 2008 Autor Share Postat August 20, 2008 Va multumesc pt. sfaturi. Aveam nevoie de ele si sunt binevenite. N-as vrea sa bulesc ceva nestiind cum e cel mai bine sa procedez. Sa auzim de bine. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.