mineru' Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Salut...am o jawa din 92 si acum cateva zile am fost cu ea prin padure...si am cam dat cu schimbatorul intr-o piatra (destul de zdravan) si s-a dat schimbatorul peste cap.Motoreta merge pornita dar nu intra in viteze , defapt se roteste schimbatorul aiurea.Cand o pornesc nu se aude absolut niciun zgomut nedorit Ce o fi rupt in ea?? Trebuie crapat motoru sau tre sa umblu in partea cu discurile de ambreiaj...am vazut ca e un mecanism acolo interesant in care vine axul de la schimbator. sper sa imi spuneti daca ati patit asa ceva sau stiti care e faza ca sa nu crap mororu asa degeaba ca mie putin cam teama.Mersi mult si numa bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Salut...am o jawa din 92 si acum cateva zile am fost cu ea prin padure...si am cam dat cu schimbatorul intr-o piatra (destul de zdravan) si s-a dat schimbatorul peste cap.Motoreta merge pornita dar nu intra in viteze , defapt se roteste schimbatorul aiurea.Cand o pornesc nu se aude absolut niciun zgomut nedorit Ce o fi rupt in ea?? Trebuie crapat motoru sau tre sa umblu in partea cu discurile de ambreiaj...am vazut ca e un mecanism acolo interesant in care vine axul de la schimbator. sper sa imi spuneti daca ati patit asa ceva sau stiti care e faza ca sa nu crap mororu asa degeaba ca mie putin cam teama.Mersi mult si numa bine!!! prima data trebuie sa desfaci capacul de la ambreiaj sa vezi ce s-a intamplat.oricum nu cred ca se va ajunge la crapatul motorului.dupa ce desfaci capacul pune eventual si o poza sa imi dau seama ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 sunt 2 cricheti care, actionati de pedala, misca "harta" cu furcile in sus si in jos... sunt 2 posibilitati: ori au sarit crichetii de la locul lor (ca nu sunt prinsi cu nimic) s-au s-a rupt suportul crichetilor... vezi la ambreiaj... scoate abeme arcuri si axul pedalier si ai sa vezi exact ce si cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mineru' Postat August 23, 2008 Autor Share Postat August 23, 2008 (editat) sunt 2 cricheti care, actionati de pedala, misca "harta" cu furcile in sus si in jos... sunt 2 posibilitati: ori au sarit crichetii de la locul lor (ca nu sunt prinsi cu nimic) s-au s-a rupt suportul crichetilor... vezi la ambreiaj... scoate abeme arcuri si axul pedalier si ai sa vezi exact ce si cum... ok.pe luni o desfac si revin cu detali. sper sa nu fie grav Editat August 23, 2008 de mineru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Salut...am o jawa din 92 si acum cateva zile am fost cu ea prin padure...si am cam dat cu schimbatorul intr-o piatra (destul de zdravan) si s-a dat schimbatorul peste cap.Motoreta merge pornita dar nu intra in viteze , defapt se roteste schimbatorul aiurea.Cand o pornesc nu se aude absolut niciun zgomut nedorit Ce o fi rupt in ea?? Trebuie crapat motoru sau tre sa umblu in partea cu discurile de ambreiaj...am vazut ca e un mecanism acolo interesant in care vine axul de la schimbator. sper sa imi spuneti daca ati patit asa ceva sau stiti care e faza ca sa nu crap mororu asa degeaba ca mie putin cam teama.Mersi mult si numa bine!!! Parerea mea....axul schimbatorului/ pedalei de pornire, in capat are doua laturi frezate- de fapt acea portiune actioneaza clichetii pentru schimbator- care actioneaza un alt ax ( cel cu cei 2 catzei -clichetzi si sincronul in capatul celalalt )....s-a rupt acea portiune frezata, sau capul celuilalt ax ( cel cu catzeii ). Ca sa scoti mai usor capacul de la ambreiaj pune pedala in pozitie de pornire...nu va sari axul cu arcul care arunca pedala pe pozitia de schimbator - scoti capacul - rotesti axul....si constati....ori -ori. Daca e axul cu catzeii, scoti si capacul din dreapta, desfaci sincronul de la ambreiaj, apoi scoti cama care actionaeza sincronul- are un stift....dupa care scoti acel ax....DAR CU GRIJA MARE - CA POT CADEA CATZEII ( CLICHETII CU ARCURI CU TOT ) IN MOTOR. Pentru asta trebuie scoasa si semiluna de la pornire. Cam greoaie exprimarea dar sper sa ma intelegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mineru' Postat August 25, 2008 Autor Share Postat August 25, 2008 Am intels ....sa traiti....maine desfac si vad ce si cum....mie imi era teama sa crap motoru in 2....sper sa nu fie nevoie!! ms mult de explicatii Am desfacut-o si am si reparat buba....erau laturile alea frezate de fonta rupte destul de bine...pt asta vreau sa te felicit calin...ai fost la inaltzime...cu catzeii nu a fost problema pt k am pus un magnet dedesubt si cand au picat i-a tras magnetul... Acum mai am o mica problema...am primit cadou interioarele de la amortizoare (ale mele erau indoite).Problema e urmatoarea: am batut in alea vechi de dracii le-a luat ca sa le scot din jug (ca deee prostul din greseli invatza) si s-au cam intzepenit interioalele vechi in tuburi...nu mai ies nici gand.am busit in ele de mama dracu le-a luat ca sa le aduc la pozitia initiala ca sa pot sa le scot si nimic .fara tuburi degeaba am interioare drepte .Am scos cu imbus si suruburile alea din partea inferioara a tuburilor, dar tot nu iese.Am tras si cu tractorul de ele .Ce as putea sa mai incerc?? Ms inca odata pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.