hohaloha Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) salut! Acesta este primul meu post pe forum iar prima mea problema e alegerea dintre ktm 250 sx sau un 400(450) ktm .am 250-ul de 1 an si tot nu pot stapani un wheelie .in fiecare zi fac cam 30 - 40 de km prin padure .sunt foarte multumit de sx dar cand incerc unele trickuri situatia se schimba.sa fie din cauza mea sau cauza motorului in 2t.as avea nevoie de niste sfaturi ....250 vs 400 vs 450 pt hard endoro + ceva trikuri Editat August 25, 2008 de hohaloha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 salut! Acesta este primul meu post pe forum iar prima mea problema e alegerea dintre ktm 250 sx sau un 400(450) ktm .am 250-ul de 1 an si tot nu pot stapani un wheelie .in fiecare zi fac cam 30 - 40 de km prin padure .sunt foarte multumit de sx dar cand incerc unele trickuri situatia se schimba.sa fie din cauza mea sau cauza motorului in 2t.as avea nevoie de niste sfaturi ....250 vs 400 vs 450 pt hard endoro + ceva trikuri SX-ul e pentru motocross. Pentru hard enduro este EXC-ul la KTM. Chestia cu wheelie tine de sofer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 salut! Acesta este primul meu post pe forum iar prima mea problema e alegerea dintre ktm 250 sx sau un 400(450) ktm .am 250-ul de 1 an si tot nu pot stapani un wheelie .in fiecare zi fac cam 30 - 40 de km prin padure .sunt foarte multumit de sx dar cand incerc unele trickuri situatia se schimba.sa fie din cauza mea sau cauza motorului in 2t.as avea nevoie de niste sfaturi ....250 vs 400 vs 450 pt hard endoro + ceva trikuri citeste topicul ktmexc rulz de la hard enduro si te lamuresti..munceste si tu putin ce draq..prea asteptati toti mura in gura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hohaloha Postat August 26, 2008 Autor Share Postat August 26, 2008 citeste topicul ktmexc rulz de la hard enduro si te lamuresti..munceste si tu putin ce draq..prea asteptati toti mura in gura.. l-am citit tot si nu am ajuns la o concluzie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 pai omu trebuie sa explice ce "trick-uri" vrea sa faca ... cine stie ce a vazut el la televizor Man, cate ore ai pe motor? In ce zona te dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Sub nici o forma nu vei stapanii 100% un wheelie cu un motor in 2T. Cauza este power valveul care treage a dementa cand deschide la maxim clapeta si nu ai sensibilitate suficienta la acceleratie. 450 4T iti da acea fidelitate la acceletaie si vei ajunge la un moment dat sa stapanesti 100% un weelie dar cel mai mare dezavantaj la motorul in 4T este cand l-ai culcat si s-a inecat, dai la pedala de inebunesti(din cauza compresiei) pana il repornesti, comparat cu un 2T care porneste la prima sau a 2-a pedala. Acum tu sti mai bine cat de mult te dai si cat de mult cazi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Sub nici o forma nu vei stapanii 100% un wheelie cu un motor in 2T. Cauza este power valveul care treage a dementa cand deschide la maxim clapeta si nu ai sensibilitate suficienta la acceleratie. sa-i spui asta si lui Mani ca poate el nu stie si merge ca nebunu 500m cu motocicleta in wheelie aproape la verticala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 ia arata-i topicul asta jmekerului asta de Mani de care vorbesti, sa vedem daca mai poate dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 exista trei tipuri de piloti: cei care merg p-o roata doar la nevoie<eu par example>, cei care merg din acceleratie si cand s-a terminat forta motorului gata cu joaca<asta nu e un motiv sa schimbi motocicleta> si cei care merg in echilibru<care sunt destui de putini si au muncit mult >. ce motoreta ai 2t sau 4t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Si cei care fac..."smecheri" din greseala! http://www.trilulilu.ro/loriand/d2145ef15b49ba Acuma nu stiu....eu niciodata nu am mers mai mult de 200m,300m nici n-am incercat,dar nu am facut prea mari eforturi s-o tin in echilibru(pe Hondina care....e destul de grea),adica numai din acceleratie si din frana pe spate,in sensul ca nu ma miscam cu tot corpul.In viteza a doua cu Honda imi este cel mai usor,in prima zmaceste prea tare,greu de controlat iar in a treia e prea mare viteza.!Directia daca esti rapid o poti controla numai din ghidon,dar daca apuca sa se incline prea mult,intradevar trebuie sa iti muti si corpul.In cazul cross-urilor de 250 2t,mi se pare mai usor,mult mai usor decat cu xr-u,sau alte "heavy endurouri" de exemplu care cu rezervorul plin sunt mai grele cu vreo 40 de kg decat un cr,yz,kx,rm sau oricare altul de 250.Am incercat si cu Beta rr-ul de 125(cu motor de yamaha xt 4t) dar ori cat am accelerat,oricat am zmacit si am trudit,tot nu am putut s-o ridic,adica zmaceste un pic se ridica 30cm roata din fata si cade(trebuie sa mai slabesc ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.