antenutza Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 salutare oameni buni ma cam incanta la privire Moto Guzzi Nevada Classic 750. recent am aflat de o super oferta - 5.000 eur fara tva nou noutz...... ideea e ca eu vreau sa fac drumurile albe de pe harta cu motorul, sa campez intr-un colt de munte si a doua zi sa o iau mai departe. nu neaparat hard enduro ca nu ma tin incheieturile dar oricum sa trec pe unde se poate. din cate am vazut e un cruiser cu garda destul de sus - asta in comparatie cu viroaga mea pe care deja am bagat-o pe teren mai accidentat; cuplul ma ajuta mult in situatii limita si ar mai fi si viteza de croaziera pe la 140 km/h care ma multumeste. de aspect nu zic nimic ca stiu deja ce i-as modifica afara de intretinere care am inteles ca e cam scumpa - ca la toate italiencele - ce bube ar mai fi? - oricum daca o achizitionez in varianta de mai sus 2 ani de zile am reviziile asigurate - lucru f bun as putea spune. deci? pareri? multam' fain de pe acum bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Plusuri: Are ciclistica foarte buna... mi s-a parut foarte stabila in mers fara maini pe ghidon. Comparativ cu Kawa ZZR, Honda VFR. Frana fatza e chiar buna. Se inclina mai mult decat decent pe curbe pentru ceea ce este. Minusuri: E o motocicleta foarte fierbinte, evacuarile merg in toata lungimea motorului de ambele parti iar la genunchi te incalzesc (uneori prea tare) cilindrii. Riscul sa te arzi intr-un loc sau altul e mare. Mi-am topit parti din costumul de ploaie ca am tinut putin picioarele atarnate ca sa se dezmorteasca. Daca trebuie sa umbli sa faci o reparatie cat de mica, in majoritatea cazurilor trebuie sa astepti sa se raceasca. Cablul de acceleratie e compus de fapt din doua care se unesc... mi se pare un cosmar daca ti se rupe. Reglarea carburilor e crima, are chiar si 2 suruburi de reglat turatia de ralanti. Oricum ideea e ca la unul din 2002 a fost chin sa fie sincronizate. Plus ca sunt dell'orto. Tot ce e plastic e de calitate indoielnica ... inclusiv admisiile de aer in carburi. Flansele dintre carburi si cilindri se duc repede de la vibratii si de la faptul ca au o pozitie "chinuita". Inlocuirea lor e dificila daca nu stii niste "trucuri". Rezervorul e mic fatza de consum (autonomie prea mica). Cardanul are joc mare. Vibratii cam mari in general si un moment foarte puternic pe acceleratie sau frana de motor (de la cardan). Una peste alta nu o recomand in detrimentul unei japoneze. Si inca ceva... zgomotul specific Guzzi (combinatia aia de zgomot de chopper la ture mici si de vitezana la ture mari) e ceva ce ori iubesti ori urasti. Editat August 28, 2008 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 In aproximativ aceiasi bani gasesti una sh dar cu parbriz/coburi/etc.: http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1678591 http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1695003 Banuiesc ca asta noua vine cheala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 multumesc mult guys, intre timp m-am documentat si m-am razgandit rog moderatorii sa inchida topicul tks again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 ai putea sa ne zici si noua de ce te-ai razgandit? Multumesc!@ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.