Sari la conținut

Moto Guzzi Nevada Classic 750


antenutza
 Share

Postări Recomandate

:unsure: salutare oameni buni

 

ma cam incanta la privire Moto Guzzi Nevada Classic 750.

 

recent am aflat de o super oferta - 5.000 eur fara tva nou noutz......

 

ideea e ca eu vreau sa fac drumurile albe de pe harta cu motorul, sa campez intr-un colt de munte si a doua zi sa o iau mai departe. nu neaparat hard enduro ca nu ma tin incheieturile dar oricum sa trec pe unde se poate.

 

din cate am vazut e un cruiser cu garda destul de sus - asta in comparatie cu viroaga mea pe care deja am bagat-o pe teren mai accidentat; cuplul ma ajuta mult in situatii limita si ar mai fi si viteza de croaziera pe la 140 km/h care ma multumeste. de aspect nu zic nimic ca stiu deja ce i-as modifica :angry:

 

afara de intretinere care am inteles ca e cam scumpa - ca la toate italiencele - ce bube ar mai fi? - oricum daca o achizitionez in varianta de mai sus 2 ani de zile am reviziile asigurate - lucru f bun as putea spune.

 

 

deci? pareri?

 

 

multam' fain de pe acum

 

 

bafta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plusuri:

Are ciclistica foarte buna... mi s-a parut foarte stabila in mers fara maini pe ghidon. Comparativ cu Kawa ZZR, Honda VFR.

Frana fatza e chiar buna.

Se inclina mai mult decat decent pe curbe pentru ceea ce este.

 

Minusuri:

E o motocicleta foarte fierbinte, evacuarile merg in toata lungimea motorului de ambele parti iar la genunchi te incalzesc (uneori prea tare) cilindrii. Riscul sa te arzi intr-un loc sau altul e mare. Mi-am topit parti din costumul de ploaie ca am tinut putin picioarele atarnate ca sa se dezmorteasca. Daca trebuie sa umbli sa faci o reparatie cat de mica, in majoritatea cazurilor trebuie sa astepti sa se raceasca.

Cablul de acceleratie e compus de fapt din doua care se unesc... mi se pare un cosmar daca ti se rupe.

Reglarea carburilor e crima, are chiar si 2 suruburi de reglat turatia de ralanti. Oricum ideea e ca la unul din 2002 a fost chin sa fie sincronizate. Plus ca sunt dell'orto.

Tot ce e plastic e de calitate indoielnica ... inclusiv admisiile de aer in carburi.

Flansele dintre carburi si cilindri se duc repede de la vibratii si de la faptul ca au o pozitie "chinuita". Inlocuirea lor e dificila daca nu stii niste "trucuri".

Rezervorul e mic fatza de consum (autonomie prea mica).

Cardanul are joc mare.

Vibratii cam mari in general si un moment foarte puternic pe acceleratie sau frana de motor (de la cardan).

 

Una peste alta nu o recomand in detrimentul unei japoneze.

 

Si inca ceva... zgomotul specific Guzzi (combinatia aia de zgomot de chopper la ture mici si de vitezana la ture mari) e ceva ce ori iubesti ori urasti.

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...