emzy Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) Am vandut un KTM exc 300 la un tip care imi spune ca i-am tras teapa!!!! ca "cilidrul" a fost fisurat cand i l-am vandut si pistonul a fost "praf". Mentiionez ca a facut proba cand l-a luat, a pornit, a mers cu el, eu m-am dat cu el si a tras de mi-a intins mainile, Silviu - prietenul meu foarte apropiat pt care am cumparat acest motor s-a dat cu el si i-a placut foarte mult (poate sa confirme aici pe site) si acum sunt considerat TZEPAR ca eu am stiut ca cilindrul era praf. Explicati si voi aici cum puteam sti de chestia asta, cum de motorul mergea si nu pierdea apa sau altceva, cum de putea fi "PRAF" incat nu s-a putut repara nici in Germania si l-a costat 1000 euro altul nou caci nu s-a putut repara. Astept parerile vostre ! Am atasat o poza cu motorul in momentul in care l-am vandut ! MOTOR NE RULAT IN ROMANIA (dus din Germania) ZERO KM OFF ROAD sper ca va dati seama din poze. Bascula era INTACTA nici o zgarietura de piatra sa ultceva. vopsea originala Venise cu cauciucuri enduro de strada. Voi care va dati cu ele in off road stiti cum arata dupa cateva ture mai ales ca nu avea scut. Putea sau nu cilidrul sa fie fisurat incat sa nu se poata repara si pistonul praf????? Cum puteam sti eu ca vinzator, asta, daca mergea super si suna f bine??? Multumesc ! Editat August 26, 2008 de emzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 daca cilindrul a fost fisurat de sus pana jos..pornirea se face fooarte greu,motorul se inmoaie imediat si scoate zgomote foarte ciudate care te fac sa opresti imediat motorul.. el mai poate functiona fara sa iti dai seama de fisura daca asta e in partea inferioara a cilindrului,dar si aici e o problema fiindca in situatia in care intra in contact cu apa..uleiul din cutie sa face imediat spuma si se transforma intr-o pasta alba vascoasa.. practic NU poti sa iti dai seama fara sa desfaci motorul ca cilindrul e fisurat..clar..dar,o fisura mica se poate intinde in timp si crea dezastrul de care se plange prietenul tau(banuiesc ca e o fisura nasoala daca a trebuit sa schimbe cilindrul si pistonul..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Ghinion frate !! Nu prea aveai cum sa sti dinainte ca e fisurat ,daca mergea calumea . Si la cum arata ( o bijuterie ,nu alta ) , cred ca nu se observa nici daca lipsea motorul ...Suspinam de ficare data cand vedeam motorul asta pe site la vanzare. Prietenul tau a avut ghinion ,nu e nici primul nici ultimul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 in concluzie..prietenul tau nu tre sa fie suparat..si eu m-am certat ptr asa o faza cu un amic de 15 ani de motoare..deabia ne mai salutam..asta e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emzy Postat August 26, 2008 Autor Share Postat August 26, 2008 Asta incerc sa-i explic si eu. Am sa-i dau link la acest forum poate se va convinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 /index.php?...t&p=1423086 a gasit el forumul, nu mai e nevoie sa-i dai link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emzy Postat August 27, 2008 Autor Share Postat August 27, 2008 /index.php?...t&p=1423086 a gasit el forumul, nu mai e nevoie sa-i dai link Lumea e mica! Despre el vorbeam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
max Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 "Cum Pot Sa-mi Dau Seama De Un Cilindru Daca E Fisurat?"=cand il vezi! si asta nu se v-a intampla decat atunci cand motocicleta nu mai functioneaza si desfaci motorul cine stie cate motoare au mici fisuri si inca functioneaza... am putea intreba:cand s-a "agravat" fisura?raspunsul ar fi:cand nu s-a incalzit corespunzator motorul inainte de al "forja",dar daca asta s-a intamplat motorul nu va mai functiona...prin urmare >>daca in momentul tranzactiei a functionat corespunzator,nu poti fi considerat "tzepar"-el a luat o motocicleta functionala!>>>ar trebui sa fie constient ca a luat o motocicleta FOLOSITA(!) si nu orice,ci un KTM 2T(!),care de altfel de nou are garantie 30 zile!>>>ce an de fabricatie era asta???cate ore de functionare avea???cati km ??? pt a-si satisface pretentiile,clientul respectiv,ar trebui sa isi ia unul NOU!(model 2009=8080 eu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 "Cum Pot Sa-mi Dau Seama De Un Cilindru Daca E Fisurat?"=cand il vezi! si asta nu se v-a intampla decat atunci cand motocicleta nu mai functioneaza si desfaci motorul cine stie cate motoare au mici fisuri si inca functioneaza... am putea intreba:cand s-a "agravat" fisura?raspunsul ar fi:cand nu s-a incalzit corespunzator motorul inainte de al "forja",dar daca asta s-a intamplat motorul nu va mai functiona...prin urmare >>daca in momentul tranzactiei a functionat corespunzator,nu poti fi considerat "tzepar"-el a luat o motocicleta functionala!>>>ar trebui sa fie constient ca a luat o motocicleta FOLOSITA(!) si nu orice,ci un KTM 2T(!),care de altfel de nou are garantie 30 zile!>>>ce an de fabricatie era asta???cate ore de functionare avea???cati km ??? pt a-si satisface pretentiile,clientul respectiv,ar trebui sa isi ia unul NOU!(model 2009=8080 eu) scurt si la obiect.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvian Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Pentru mine a fost adus motorul din Germania, Emy a vrut sa-mi faca o surpriza stiind ca-mi caut motor (KTM EXC300). Intre timp si eu am vorbit cu un prieten din Olanda (Gherry) sa-mi caute motor si acesta mi-a promis ca-mi vinde motorul sau daca-l vreau, tot un KTM EXC300. Am fost de acord dar am hotarat ca o sa le fac o surpriza prietenilor mei si nu o sa le spun nimic, ca mi-am gasit motor si data cand o sa-l primesc. Am preferat sa le spun ca ma las de enduro si ca nu o sa-mi mai cumpar alt motor pentru ca deja i-mi vandusem motorul pe care l-am avut (Yamaha YZF426). Si chiar inainte cu o saptamana sa primesc motorul din Olanda Emy vine la mine cu motorul despre care e vorba in acest topic. Vreau sa va spun ca mi-a parut rau ca deja am vorbit cu Gherry si ca am incheiat deja targul cu el pentru ca motorul arata si mergea extraordinar stiind ca motorul pe care l-am achizitionat nu era in aceasi stare (buna) ca si motorul pe care Emy mi-l oferea. A trebuit sa-i spun ca deja mi-am luat motor, asa ca surpriza mea nu a mai fost surpriza iar Emy a fost nevoit sa puna motorul la vanzare ca sa-si recupereze banii. Cam asta e povestea cu motorul care la vandut Emy si despre care se discuta in acest topic. P.S. Daca nu as fi luat alt motor deja, cu siguranta l-as fi cumparat pentru ca motorul a fost perfect, rareori gasesti un motor de enduro cu vechimea acestui motor (2001) sa mearga si sa arate asa de bine. Sunt convins ca prietenul meu nu mi-ar fi oferit niciodata un motor care stia ca nu e 100% OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emzy Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 (editat) Sunt convins ca prietenul meu nu mi-ar fi oferit niciodata un motor care stia ca nu e 100% OK. [/b][/size][/color] Pentru tine as fi mai atent decat pentru mine ! Merci mult pt raspunsuri sper sa-si dea seama cumparatorul de cele spuse de mine, de voi si sa-si schimbe parerea despre mine ca fiind un tzepar. Editat August 28, 2008 de emzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Mare problema cu 2t-urile astea ! Mai ales ca trebuie sa NU UITAM sa facem AMESTEKU' 17 grame, 20 grame, 25 grame ??? ce ulei ??? direkt in rezervor, la pompa ? daca baga nenea de la pompa benzina prea multa si nu mai incape uleiu' ? daca nu SE AMESTECA BINE si se umple carburatoru' de uleiul de pe fundu' rezervorului ??? of-of...excDiesel nu exista ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Eu am patit aceeasi chestie cu Adventure-ul meu. Dupa 2000 Km dupa ce l-am luat (second) a trebuit sa-i schimb cilindrul si pistonul, adica o reparatie de 1000 Euro. La inceput am avut o discutie mai urata cu fostul proprietar, cum ca mi-a vandut motorul in starea asta, dar dupa ce am mai discutat cu mecanici si pe forum, se pare ca de multe ori tine de noroc sa iei un motor second fara probleme tehnice. Asa ca il inteleg si pe cumparator ca e suparat pentru ca si eu am fost in situatia lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Sincer, eu l-as pastra ca oricum nu-mi mai scot banii bagati in el ! Corect ! Daca as calcula cat am bagat in 525 si in 300...macar ne simtim bine in we si ne ELIBERAM de toate cate se aduna peste saptamana !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 il inteleg pe om ca este suparat...dar nu te poate invinovatii pe tine ca i s-a stricat motorul...si atat mai putin ca esti tzepar....parerea mea e ca trebuia se se observe cumva daca era fisurat...moto meu papa uleiul din cutie din cauza unui semering....deci cumva trebuia sa se observe....si pot sa confirm ca motorul a fost adus pt. silviu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.