Sari la conținut

Campionatul National de RallyRaid, etapa a 4a


Postări Recomandate

REGULAMENT PARTICULAR

 

 

 

 

 

 

 

DIN CUPRINS :

 

 

• INTRODUCERE Pg.2

• PROGRAM Pg.2

1. DESCRIERE GENERALĂ Pg.2

2. ORGANIZATOR Pg.2

3. CONDIĂII GENERALE Pg.3

4. DESCRIERE TRASEU Pg.3

5. AUTOMOBILE ADMISE Pg.3

6. INSCRIERI Pg.4

7. ASIGURARI Pg.4

8. PUBLICITATE Pg.4

9. NUMERE DE CONCURS Pg.4

10. CAUCIUCURI Pg.4

11. CARBURANT Pg.4

12. VERIFICARI ADMINISTRATIVE Pg.4

13. VERIFICARE TEHNICA, SIGILARE, MARCARE Pg.5

14. DESFASURAREA RALIULUI Pg.5

15. VERIFICARE TEHNICA FINALA Pg.5

16. CLASAMENTE Pg.5

17. RECLAMATII, APEL Pg.5

18. FESTIVITATE DE PREMIERE Pg.5

19. DISPOZITII FINALE Pg.6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INTRODUCERE

 

Etapa a IV – a, Brasov, se desfăÂşoară Âşi se organizează în conformitate cu:

• Codul Sportiv FIA Âşi anexele sale.

• Regulamentul Campionatului Național de Raliuri Tot-Teren A.C.R. - CNAK, ediția 2005

• Regulamentele F.I.M., U.E.M. si F.R.M.

• Prezentul Regulament Particular

Orice modificare adusă prezentului regulament va fi comunicată prin Buletine Adiționale Âşi Informative, datate Âşi numerotate, de către organizator sau Colegiul Comisarilor Sportivi.

 

PROGRAM

 

• Inceperea inscrierilor: joi 01 septembrie ora 16.00

• Inchiderea inscrierilor: joi 29 septembrie ora 19.00

• Verificari administrative: vineri 30 septembrie ora 13.00

• Verificari tehnice: vineri 30 septembrie ora 13.15

• Publicarea listei de START vineri 30 septembrie ora 19.30

• START RALIU – primul concurent: sâmbătă 01 octombrie ora 09.01

• START FESTIV-Prezentarea echipajelor sâmbătă 01 octombrie ora 10.01

• Afisarea rezultatelor provizorii: duminică 02 octombrie ora 15.00

• Afisarea rezultatelor definitive: duminică 02 octombrie ora 15.30

• Festivitatea de premiere: duminică 02 octombrie ora 16.00

• Conferinta de presa cu castigatorii: duminică 02 octombrie ora 16.15

• Masa festiva duminică 02 octombrie ora 17.00

 

1. DESCRIERE GENERALĂ

 

1.1 Locul, numele si data:

BRAÂŞOV Rally Raid 2005, 30.09 – 02.10 2005

1.2 Etapă în Campionatul National de Raliuri Tot-Teren - etapa a IV-a

1.4 PERMIS DE ORGANIZARE nr. data .……2005

1.5 Locatia “Comandament”/Secretariat: Pensiunea “Popasul REGINEI” BRAN

1.6 Locatia START/SOSIRE: Pensiunea “Popasul REGINEI” BRAN

1.7 Locatia “Parc Inchis ”: Pensiunea “Popasul REGINEI” BRAN

1.9 Locatia “Centrul de Presa”: Pensiunea “Popasul REGINEI” BRAN

1.10 Suprafata de rulare: drumuri de asfalt, macadam, iarba, pamant, forestiere, agricole

 

2. ORGANIZATOR

 

2.1 Numele organizator : INDEPENDENCE TOUR

co-organizator: A.S. CLUBUL VIGRAEFF Brasov

2.2 Adresa cu detalii :

BraÂşov, str. 13 Decembrie nr. 59 bl.23 sc.C ap.10

Tel. 0742 – 89 36 21, 0721-30 64 52

Fax. 0268-326990

E-mail: clubul_vigraeff@yahoo.com

 

 

2.3OFICIALI:

Observator ACR-CNAK: Ion OLARU

Observator F.R.M.: Nicoleta OLARIU

2.4ARBITRI:

Colegiul Comisarilor Sportivi:

Presedinte: Iulian Damian

Membru: Horațiu Chirvasiu

Membru: Titescu Doru

Director sportiv: NicolaeIordachescu

Diredtor organizatoric Pop Victor

Sef verificare tehnica Eugen Giurgea

Secretar sef: Laura Tanase

Procesare date Paul Eduard Tanase

Cronometror sef: Marian Dragomir

Responsabil cu securitatea, traseu: Victor Pop

Medic Âşef: Dr. Cristian Stănescu

Responsabil relatii cu concurentii: Laura Tanase

Trezorier: Silvia Tanase

 

3. CONDITII GENERALE

 

3.1 Eligibilitate

3.1.1 Națională:

Campionatul National de Raliuri Tot-Teren (auto, moto) editia 2005

Avansati

Debutanți

Echipe

 

4. DESCRIERE TRASEU

 

4.1 Lungimea totala a raliului: 430 Km

4.2 Numarul Probelor Speciale: 5

4.3 Lungimea totala a Probelor Speciale: 252Km

4.6 Suprafata de rulare: macadam + asfalt +drumuri agricole + forestiere

4.7 Procentaj probe: 60 %

 

5. AUTOMOBILE ADMISE

 

5.1 Automobilele admise sunt cele care sunt omologate cel putin pana la data verificarilor, in concordanta cu prescriptiile Anexei J din Codul Sportiv International, pentru:

5.1.1 Automobile Tot-Teren modificate (Grupa T2) si doua roti motoare (2RM)

T2.1 - pana la 2500 cmc

T2.2 - peste 2500 cmc

T2.3 - diesel

2RM

5.2 Debutanți

5.3 Echipe

5.4 Moto

open (cls.I, cls.II)

clasa I

clasa II (debutanți)

Quad

Echipe

 

 

 

 

6. INSCRIERI

 

6.1 Inceperea inscrierilor : joi, 01 septembrie 2005, ora 16.00

6.2 Inchiderea inscrierilor : joi, 29 septembrie 2005, ora 19.00

6.3 Numar automobilelor Âşi motocicletelor admise: nelimitat

6.4 Taxa de inscriere: - 30 EUR/persoana

- 20 EUR/echipă.

6.5 Plata se face la validările administrative

Rugam confirmarea participarii la competitie prin fax, mail sau telefon.

6.5.1 Taxa de inscriere se returneaza conform Regulamentului Campionatului Național de Raliuri Tot-Teren A.C.R. - CNAK, FRM, ediția 2005

 

7. ASIGURARI

 

7.1 Participantii vor fi asigurati pe toate probele speciale de o asigurare de raspundere civila fata de terti in valoare de 5.000 EUR, care este valabila incepand cu startul in raliu si inceteaza odata cu sosirea din raliu sau retragerea, descalificarea sau excluderea.

7.2 Fiecare participant trebuie sa aiba o asigurare de viata pentru Brasov Rally Raid 2005

7.3 Organizatorul nu are nici o obligatie fata de competitori pentru daune produse lor sau masinilor de concurs.

7.4 Masinile de asistenta tehnica, chiar si cele cu placi de raliu aprobate de organizator, nu vor fi considerate ca participanti oficiali la raliu.

 

 

8. PUBLICITATE

 

8.1 Spatiile publicitare situate imediat deasupra si dedesubtul numerelor de concurs sunt rezervate organizatorului. Aceste spatii precum si “Placile de Raliu” sunt obligatorii si nu pot fi refuzate de concurenti.

8.1.1Brasov Rally Raid 2005publicitatea obligatorie a organizatorului se va anunta la inscriere !

“………………………….. Rally Raid 2005”

 

 

9. NUMERE DE CONCURS / PLACI DE RALIU

 

9.1 Conform regulamentului național de raliuri tot-teren.

 

10. CAUCIUCURI

 

In conformitate cu prescriptiile regulamentului național de raliuri tot-teren.

 

11. CARBURANT

 

In conformitate cu prescriptiile regulamentului național de raliuri tot-teren.

Punctele de alimentare in timpul cursei vor fi mentionate in Caietul itinerar sau prin buletine informative.

 

12. VERIFICARI ADMINISTRATIVE

 

12.1 Locatia : Pensiunea “Popasul REGINEI” BRAN

12.2 Program verificari administrative: vineri 30 septembrie 2005 ora 13.00

12.3 Documente necesare:

- Formularul de inscriere dat de organizator;

- Dovada achitarii taxei de inscriere;

- Licenta de concurent;

- Licenta de pilot si copilot;

- Permisele de conducere ale echipajului;

- Certificatul de inmatriculare a automobilului sau imputernicire;

- Asigurarea de raspundere civila auto (Carte verde).

 

 

 

13. VERIFICARI TEHNICE, SIGILARE SI MARCARE

 

13.1 Locatia : Pensiunea “Popasul REGINEI” BRAN

13.2 Program: vineri 30 septembrie 2005 ora 13.15

*Motoarele „TURBO”, vor fi prezentate „reci” la verificare.

 

14. DESFASURAREA RALIULUI

 

14.1 Toate automobilele de concurs vor fi in parcul de START RALIU (parc inchis)

– vineri 30 septembrie 2005 ora 13.15

Verificarile tehnice se vor face in regim de CO!

14.2 In parcul de start functioneaza restrictia de PARC INCHIS.

14.3 La sosirea din ultima etapa, automobilele intra in parcul de sosire cu regim de PARC INCHIS.

14.4 Ordinea de start este in functie de clasamentul general dupa primele trei etape.

14.5 Ora oficiala pe parcursul raliului este data de Radio Romania.

14.6 Pe timpul staționării in „Parcul Închis” precum si pe perioada service-ului maÂşinile de concurs vor fi prevăzute cu prelată pentru protecția solului. Nerespectarea acestei prevederi poate atrage penalizarea echipajului.

 

15. VERIFICAREA TEHNICA FINALA

 

15.1 Verificarea tehnica finala se va efectua la: S.C. TESS srl BraÂşov

 

16. CLASAMENTE

 

16.1 Se intocmesc clasamente pentru:

 

AUTO :

General grupa T2 FIA

clasa T2.1

clasa T2.2

clasa T2.3

grupa 2RM

debutanti

echipe

 

MOTO :

open (cls.I, cls.II)

clasa I

clasa II (debutanți)

Quad

Echipe

 

17.RECLAMATII/APEL

 

17.1 In conformitate cu prescriptiile regulamentului național de raliuri tot-teren.

 

18. FESTIVITATEA DE PREMIERE

 

18.1 Locatia: Pensiunea “Popasul REGINEI” BRAN, orele 17.00

18.2 Premii acordate:

18.2.2 Cupe si diplome

 

19. DISPOZITII FINALE

19.1 Caietul itinerar (road-book) se preda dupa fiecare zi de concurs, impreuna cu carnetul de control, in caz contrar nu va fi eliberat carnetul itinerar pentru ziua urmatoare.

19.2 Harta traseului din ziua parcursa se va afisa la secretariatul concursului.

CAZARE- recomandări:

• Pensiunea “Popasul REGINEI” BRAN tel: 0268 - 236834.

 

NOTĂ:Concurenții sunt rugați ca în zonele de parc închis (de la VT, înainte Âşi după concurs, precum Âşi în parcul de service dintre etape) să posede o folie de protecție (prelată).Lipsa acesteia atrage o penalizare pecuniară de 50 Euro/echipaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am vizitat astazi locatia...este excelenta , camere bunicele ...o medie de pret ( zic medie ptr. ca probabil va fi diferentiat in functie de camera : 2 locuri , 3 locuri, apartament , exista 2 camere care au doar toaleta si chiuveta in camera , si un dus comun pe hol,dar f. curat si elegant...etc...) 500 000/0m/zi , mic dejun inclus , ptr. doritori exista si un hotel mult mai pretentios la 50 m ,... terasa este foarte frumoasa , (cu piscina, dar nu vad la ce ne va folosi la 1 oct....) , .... eu cred ca serile vor fi excelente , dupa cursele zilnice, stropite cu putina palinca... ... va trebui totusi sa faceti un efort sa confirmati cu o saptamana inainte , sa fie mai usor organoizatorilor sa aranjeze lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-ai patit la deget ?

241126[/snapback]

 

a luat o tranta sambata la concursul de enduro de la Buzau. N-a fost cine stie ce tranta, insa a avut ghinion cu si si-a scrantit degetul (e verde acum)

Experienta mea in scrantit degete la baschet imi spune ca intr-o saptamana e ca nou :)

post-1160-1126507325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: da' oare curcanu' meu de 200 kile o avea vreo sansa macar sa termine hartopaiala ? :baldy:

 

Teoretic da. Practic nu cred, pt ca:

- are garda mica si cursa f mica la amortizoare -> o sa te intepe inima cand o sa azi suspensia "clank!" ajungand la capat dupa fiecare saritura.

- suspensia fata e moale si nu poti sa o reglezi -> la viteza pe macadam risti sa-ti fuga fata (eu am vazut live cazatura si clavicula rupta la faza asta).

- ai roata de 19 pe fata -> deranj mare la trecerea peste denivelari majore (o sa-ti fuga)

- tot la cauciucuri -> nu prea gasesti cauciucuri de off road 19 pe fata si 17 pe spate

- iti trebuie tripmaster si suport de roadbook

- daca tin minte esti micut si slabut -> nu cred ca poti sa o ridici singur de jos pe o panta cu noroi. Si cum probabil o sa pleci printre ultimii (asa pleaca incepatorii) nu o sa fie multa lume in spatele tau care sa te ajute la nevoie. No offence :baldy:

 

Eu zic sa o tii de plimbare ca e pacat de ea si de tine. O sa va chinuiti amandoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan, Raven, Mleo,

 

In afara de taxa de 30 Euro ce ar mai trebui platit? CUm e cu licenta de pilot?

Se alearga numai sambata sau si sambata si duminica?

 

Merci

Ionut

pot sa-ti raspund si io :cheers: .Licentza de pilot o platesti la inscrierea in concurs si e separata de taxa de participare.La supermoto a fost 50 lei, iar la Buzau 35 lei pt. ambele zile.La asta se mai adauga si asigurarea de accident.( fo 40 de lei,taxa valabila pana la sfarsitul anului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepe vineri, cu o superspeciala relativ scurta, care va da si ordinea de plecare ptr. sambata......toata ziua de sambata , dimineata de duminica....festivitatea de premiere si seara de sprit duminica seara....costuri aproximative 30 eur...inscrierea ( in care intra si seara de duminica....) , cazarea ...medie 500.000/om/zi (mic dejun inclus)...plus cateva mici taxe de licenta, asigurare....le pot afla cu exactitate( sincer, mi-a scapat acest aspect ...) ,maine, si le postez maine seara. Din ce stiu , traseul e gata , vor fi aprox. 400 km probe speciale plus probe legatura, pe 3 judete , Victor Pop spune ca drumurile sint relativ bune , si cu tronsoane accidentate dar si de viteza...autoritatile sant anuntate, afisele sant facute, maine ma duc sa platesc si sa ridic cupele ... ...problemele legate de secretariat au fost clarificate si aproape organizate (vor fi niste fete acolo care va vor lua banii...), la sfarsitul saptamanii ...vineri...va fi conferinta de presa , la sediul ACR , cu toata presa locala si corespondenti, speram ca toata saptamana viitoare acest eveniment va fi bine mediatizat. V-as ruga ca cei care va hotarati, sa anuntati din timp , sa putem aranja cazarea si restul, atunci , pe ultima clipa , toti vom fi ocupati cu cele legate de masina si cursa, si n-am vrea sa nu fim gazde bune , chiar daca , la fata locului , am chemat colegi si prieteni care sa preia anumite sarcini de organizare .... ...

Masina e gata (!!!!!!!) ....mai punem tripmasterul si halogenele.... ....tura asta insa ( la mica intelegere cu partenerul...) ma dau copilot (offffffffffff...offfffffffffffffffffffff)...... dar oricum e o experienta ...si abia astept....

Hai , hotarati-va ...cui scriu diplome ?

 

 

 

Vor mai veni 2-3 baieti cu motociclete, nu sant pe aici pe forum, enduristi cu experienta , in mod sigur fara experienta raidurilor insa, n-au ei timp sa-si puna tripmaster si toate alea, dar sant convins ca veti putea face o gasca buna impreuna si sa fie bine .....

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tripmaster nu avem nici noi si asta este naspa. iar o sa navigam dupa quad sau dupa caietul de sub poponeata. ma oftica tare faza asta...

Dar face cornel la iarna si o sa imi montez si eu unul.

Drumurile sunt relativ bune ? Stai sa vezi cat o sa mai ploua pana atunci :cheers::D:D:D

 

Unde ne cazam ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Cata, Merci Mleo.

 

Eu am tripmasterul standard de pe Adventure, cu 2 tripuri resetabile. E nasol ca nu se pot da inapoi, dar asta e .... o sa fac socoteli daca trebuie sa ma intorc. Eram bun la matematica pe vremuri. Deasemenea, am un roadbook holder manual. Trebuie sa merg f incet cand invart de el, insa .. asta e, pentru prima cursa merge si asa.

Teoretic o sa merg mai repede ca Dan cu ATV-ul. Practic, sunt aproape sigur ca o sa navigheze mai bine si o sa ajunga inaintea mea.

 

Eu o sa vin. Mleo, lasa-mi si mie nr tau de tel - as vrea sa te sun sa-mi dai mai multe detalii. Unde sun pentru rezervare la hotel?

 

Superspeciala de vineri se face la vedere sau tot cu navigatie?

 

Vlade,

Ma lipesc si eu de un loc pe remorca ta? :) :baldy: :cheers: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...