Sari la conținut

Campionatul National de RallyRaid, etapa a 4a


Postări Recomandate

Teoretic da. Practic nu cred, pt ca:

- are garda mica si cursa f mica la amortizoare -> o sa te intepe inima cand o sa azi suspensia "clank!" ajungand la capat dupa fiecare saritura.

- suspensia fata e moale si nu poti sa o reglezi -> la viteza pe macadam risti sa-ti fuga fata (eu am vazut live cazatura si clavicula rupta la faza asta).

- ai roata de 19 pe fata -> deranj mare la trecerea peste denivelari majore (o sa-ti fuga)

- tot la cauciucuri -> nu prea gasesti cauciucuri de off road 19 pe fata si 17 pe spate

- iti trebuie tripmaster si suport de roadbook

- daca tin minte esti micut si slabut -> nu cred ca poti sa o ridici singur de jos pe o panta cu noroi. Si cum probabil o sa pleci printre ultimii (asa pleaca incepatorii) nu o sa fie multa lume in spatele tau care sa te ajute la nevoie. No offence :baldy:

 

Eu zic sa o tii de plimbare ca e pacat de ea si de tine. O sa va chinuiti amandoi.

 

 

:cheers: :)

 

Da'-n vacanta tot vin, macar sa va vad...

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

baieti , eu mi-am dorit dintotdeauna sa merg sa vad macar mai de aproape...am avut ocazia etapa trecuta.... si nu cred ca mai pierd vreouna...e adevarat ca nu cu motocicleta (sincer , desi ma dau cu o vitezana , mi se pare infinit mai greu decat cu masina ....)...dar tocmai de aceea cred ca e superinteresant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mihai leonte Brasov 0724 213 214

daca vine cineva mai repede in Brasov, sau aveti nevoie de ceva...dati un semn

 

Eu vin cu Vlad vineri dimineata.

Cred ca ne vedem direct la BRan. Intre timp am vorbit cu Victor Pop si mi-a dat el toate detaliile de care aveam nevoie.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am vorbit cu Victor Pop si mi-a dat el toate detaliile de care aveam nevoie.

 

 

 

daca totusi aveti nevoie de ceva va stau la dispozitie...in principiu (in afara de trasee...) sint la curent si implicat in tot ce se intampla...in primul moment este importanta confirmarea cazarii .....sa nu cumva sa fim depasiti la acest capitol...ne vedem la Bran

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut-o si pe-asta! :crack:

Pentru mine a fost o super experienta. Mi-a placut tare si o sa mai merg. Am iesit spre coada clasamentului, insa am indeplinit obiectivele pentru aceasta cursa: sa vad cum e, sa termin tot raliul, sa nu ies ultimul :-)., sa nu ma accidentez, sa nu accidentez motoreta.

 

Cateva detalii:

- participanti: 13 motociclete (1 KTM 450 EXC, 3 KTM, LC4, 1 KTM LC4 Adv, 1 Yama TTR, 1 Yama WR, 1 Honda CRF, 3 Husaberg, 1 DR 350, 1 BMW F 650), 7 masini si Dan Popescu cu patrucicleta

Vineri:- a fost o superspeciala pentru care dadea ordinea de start pt a doua zi. Destul de scurta si de simpla, mai ales ca s-a facut inainte o tura de recunoastere. Acolo am vazut cum merg baietii cu masinile ... dileala maxima

:D

Sambata:- am inceput cu o speciala scurta pe care ne-am ratacit aproape toti ...ne-am invartit aiurea pe coclauri (cu domnuul Soso drept ghid neoficial ) si am ajuns la sfarsitul probei cu multa intarziere.

- etapa de legatura pe sosea pana la Sacele; aici am hotarat sa merg dupa roadbook chiar si prin oras si bine am facut -> m-am obisnuit cu navigarea

- a doua speciala - 66 km - se termina pe undeva pe langa cheia. In primii 10 km aveam o trecere prin vadul unui rau. Au trecut 2 masini si un singur motociclist curajos (Laurentiu Nedelcu). Cand am ajuns noi (un grup de motociclisti mai inceti ) am gasit un super torent si o Lada Niva din concurs in mijlocul apei; mai vedeam din ea doar vreo 15 cm. Se pare ca se daduse drumul la un baraj si apa crestea incetisor. Am ocolit zona si i-am dat bataie. Am terminat speciala pe 3 la moto insa proba s-a anulat :) Cea mai tare faza: dupa ce a stat o ora in apa, Lada a terminat speciala

- a treia speciala - 117 km - noi am mers in gasca de 4; la o motocicleta a sarit busonul la radiator si a trebuit sa oprim de vreo 6 ori sa completam cu apa si sa improvizam capac. Am terminat speciala pe intuneric pe drumuri agricole, insa am facut toata proba dupa roadbook :drink:

- una peste alta: start la 8 dimineata sosire la 9 seara

 

Duminica:

- prima proba speciala - 19 km - Zarnesti - Brusturet; Am plecat tare si am scos al treilea timp la moto :-)

- legatura pana la valea cheii

- a doua speciala - 10 km - valea cheii - fundatica - am avut al 5-lea timp (parca, nu mai stiu exact)

- legatura 30 km pana la rasnov

- ultima speciala - 10 km - rasnov - bran. Am mers super bine 7 km,. M-a prins din urma o masina si am vrut sa merg dupa ei. Numai ca surpriza, au gresit drumul, insa s-au prins in vreo 500 m, au intors si i-au dat gaz. I-am pierdut si m-am bagat pe o coborare f aprubta pe unde mi s-a parut mie ca e indicatia in roadbook. Tampit ce sunt, :) :) nu m-am gandit ca pe acolo nu putea sa fie traseul (masinile nu aveau loc, era prea ingust). Si am incercat o urcare prin noroi de juma' de metru. Eroare! :D Am incercat sa o scot singur si m-am epuizat de tot. Apoi am lasat-o acolo si am inceput sa urc panta sa caut un om sa ma ajute. Si deodata, in fata ochilor, salvarea mea :lol: .... Dan Popescu gresise si el drumul . Mai bine nici ca se putea . M-a legat cu o sufa si m-a tras imediat din noroi :cheers: :lol: Am de dat multa bere :banana:

 

Una peste alta - nu mai lipsesc la nici o etapa :puke: Pe langa experienta cu navigarea, atmosfera de consurs si povestile la bere fac toti banii.

 

felicitari lui Mihai Leonte (mleo) si Victor Pop pentru organizare :lol:

 

Pentru cei pe care ii mananca sa se dea la rally:

- nu este asa de greu cum imi imaginam, asa ca HAIDETI sa ne dam :ok:

- e de ajuns un motor tzeapan de 600 (LC4, Yama TTR, Honda XR, suzuki dr); nu trebuie neaparat motoreta de hard.

- cauciucuri de cross sau enduro!

- trebuie un derulator si un trip. La nivelul la care mergem noi, e de ajuns un derulator manual si trip-ul standard de pe KTM.

- trebuie putina conditie fizica si antrenament ca sa rezisti cu brio 2-3 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clasamentul a aparut pana la urma ?

 

Sigur. Cred ca imediat dupa ce ai plecat tu.

Sper sa-l puna Mihai si aici. Eu i-am dat un mail lui Victor Pop sa mi-l trimita.

Daca mai tin bine minte tu ai fost pe 2 la incepatori (intre Dan si Adi Berghea) si cam pe 7-8 la general.

Surpriza emisiunii a fost Petre care s-a clasat pe 3 la genral. Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imediat pun si clasamentul.....multumesc ptr. aprecieri....si ptr. mine a fost o experienta ...una peste alta buna...astazi insa m-am ocupat toata ziua cu "lins rani"...adica service la masina personala (Mazda B2500) care a facut inchiderile de traseu si asistenta (atit cat a putut)..si s-a ales cu (fara) ambreiaj f...., un pivot f... , o mica busitura, si zgarieturi de la tufisuri..cat cuprinde....dar saraca,...nici nu visa sa treaca pe unde a trecut, sa traga masini din garla si din prapastii ( pina la urma a tras si masinile arbitrilor de prin mocirle, a ratat doar salvarea, ca in rest...)...sa ne gandim , baieti, deja la etapa urmatoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CLASAMENT GENERAL Dracula Rally Raid 2005

Bran-Brasov , octombrie 2005

Organizator S.C. TEHNOKON CONSTRUCT SRL

sectiunea moto:

Ctg.I

1.Nedelcu L.

2.Dumitrache R.

3.Stanescu P.

4.Bartalesi L.

5.Amir H.

6.Chefani V.

 

Ctg.II

1.Joanta Vlad

2.Popescu D.

3.Berghea A.

4.Scortea R.

5.Mosteanu I.

6.Lascu Ghe.

7.Vasilescu V.

8.Olteanu T.

 

Felicitari tuturor....

Santem constienti ca s-a vazut de la o posta ca organizarea a fost facuta in pripa (clar...dar si timpul nostru liber este limitat... stim ca unii carcotasi ar avea mult si bine de comentat....) pe de alta parte am dorit doar sa nu se sara peste o etapa, sa ne intilnim , si sa asiguram conditii cat mai bune si ieftine ...atat de ieftine incat unii dintre CASTIGATORI (!!!???!!!) au uitat sa - si plateasca cazarea. Am platit-o eu..... Nu dau nume aici....cineva din aceasta lunga lista acum imi este dator, mie , nu celor de la hotel - n-am putut pata obrazul celorlalti motociclisti pentru 2 mil.lei.... -...mi-am cerut scuze in numele lor.

Ne mai "auzim" pe forum si ne vedem data viitoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum imi pare rau ca m-am luat dupa unele "guri" si n-am venit dar promit ca nu mai lipsesc de la asemenea "plimbarici"...

 

In ceasul al doisprezecelea , dupa ce am incercat impreuna cu asociatul meu sau facem aceasta chestie ( a se remarca faptul ca din start noi eram schipajul cu cele mai putine sanse, dat fiind ca intre a finaliza pregatirea masinii si a da banii pe org. cursei , am preferat varianta 2)...am inteles si noi ca oamenii te dezamagesc uneori , ca banul face deseori cu ochiul si tenteaza, ...etc...etc....Nu va pot ascunde ca au aparut unele discutii intre organizatori....adica noi si nea Victor....au fost legate de cheltuieli , la care "in ultima clipa" s-au adaugat niste cifre care in mod ciudat nu au facut parte din estimarile initiale. Si cand vorbim de la simplu la dublu...e greu de inghitit. De aceea imi imaginez ce inseamna "gurile rele"....Buna noastra credinta este insa probata si va dau un exemplu simplu: traseul a fost facut de organizatori , dar noi doi (eu cu Florin , care de fapt am dat banii...) , in prima proba , datorita unui reper prezentat gresit in road book , am ratacit prin padure ( impreuna cu altii, bineinteles) vreo ora. Traseu a fost pe alocuri extrem de dificil pentru auto , dovada nr. mare de abandonuri pe probe speciale, iar masina noastra ( de altfel excelenta pe macadamuri ) era cea mai firava pe drumuri cu bolovani si gropi mai mari ca roata.Dar noi , chiar daca am dat banii pentru asta , am respectat un principiu simplu : concurentii nu ar trebui sa participe la alegerea traseului ...

Important este un singur lucru...ce sa facut inainte sa conteze mai putin. Eu sper ca aceasta intilnire sa reprezinte o cotitura , dupa care sa nu mai intilnim jocuri de culise si goana dupa un cat de mic castig...sa promovam spiritul de fair play si concurenta reala si cinstita.Asta a fost ideea ptr. care am acordat si cupe ptr. echipajele care au renuntat la o etapa pentru a ajuta ( 2 ore) la scoaterea din apa a unei masini prinse de viitura ( personal va spun cunstit ca apucam a doua zi la spital daca dupa ce am stat in apa pina la brau minute bune nu mergeam undeva sa ma schimb ...) , motocicletelor si echipajului care au scos o masina din noroi ...etc...etc ...pina la urma ,participarea in aceasta idee de solidaritate, adevar , cinste si corectitudine conteaza. Restul sint discutii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

leo, si eu multumesc ca ai facut posibila aceasta etapa.

asa cum am vorbit, voi incerca (si de obicei reusesc) sa ma implic in organizarea TROFEULUI CAPITALEI, adica o cursa in coclaurile din jurul Bucurestiului, care sper sa fie in calendarul 2006. Voi, la fel de amatori in organizare ca si noi, ati reusit. Sunteti un exemplu pentru noi.

PS. nu stiu la cine te referi, dar eu personal am platit cazarea la apartamentul 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei hai, Dane, doar nu crezi ca la tine m-am referit....niste baieti au plecat si n-au spus la revedere....asta e ....am zis ca nu voi da nume aici. Orice detalii ptr. cine intereseaza , doar in PM.

Si eu sper sa faceti una la Bucuresti...Daca voi mai alerga cu Florin pe Honda atunci, stii bine ca masina asta e tare pe macadamuri la campie...asa ca ...abia astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pdv moto , organizarea a fost ok , m-am distrat copios si la cursa si seara ("Iancu Avram pe cal se suie" , otti cu periscop , etc - pt cunoscatori :cheers: ) . Ce s-a intamplat la auto , nu comentez eu nefiind direct implicat.

1 peste alta cursa a fost super misto , am descoperit noi peisaje magnifice in Romania si ma bucur ca am reusit sa termin cursa... primul :D .

Este greu fara navigatia proprie , trebuie sa o arzi pe urme , urme care daca au disparut ai f.tut un cap in pzida ! (acul de par de duminica...)

 

Felicitari pt organizatorii care s-au zbatut sa organizeze etapa , sex oral localnicilor care au intins sarma ghimpata si lemne pe drum , felicitari tuturor participantilor !

 

PS : pt ca sa eliminam orice dubiu dubios din exprimarea dvs :banana: : nu sunt eu cel care nu si-a platit cazarea (banii i-a platit Dan Popescu , adicatelea 100 europeni si 500.000 rol - 2 nopti de cazare * 4 persoane (3 hadulte si una mai junioara) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clasamentul la categoria a 2-a e clasamentul de duminica, nu e cel general. Din cate tin minte, la general Dan Popescu e primul si Scortea Radu ultimul (s-a dat doar duminica)

 

Kuki, suna-l pe Vio Lascu inainte sa vii cu BMW-ul la de-astea si cere-i si lui o parere. Nu e deloc "plimbarica". Daca ploua era jale pentru unii.

 

Niste poze are cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste poze are cineva?

daca n-ati oprit pe marginea drumului sa mancati si sa faceti poze... :cheers:

cand l-am sunat pe nitzescu aveatzi deja 3 ore intarziere(am inteles motivele)....mai era un pic si se facea noapte si am plecat....oricum nu stiam traseul.puteam doar sa va fac o poza cu castelul Bran in spate :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ionut , pai dan nu avea cum sa fie primul la general pt ca dupa ziua 2 de concurs eu eram pe 3 la moto general si pe 1 la clasa 2 , iar duminica am venit primul cu minim 45 de minute inainte sa apari tu , iar dan a venit mai tarziu ca tine (problema cu rapa ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS : pt ca sa eliminam orice dubiu dubios din exprimarea dvs wink.gif : nu sunt eu cel care nu si-a platit cazarea (banii i-a platit Dan Popescu , adicatelea 100 europeni si 500.000 rol - 2 nopti de cazare * 4 persoane (3 hadulte si una mai junioara) .

 

 

lasa si tu musca ca nici tu n-ai avut caciula...S-a lamurit....cu ajutorul baietilor care m-au sunat de dimineata nedumeriti si ei, am luat legatura cu persoana, care a recunoscut ca si-a adus aminte pe drum. Avand in vedere ca mi s-a parut un tip deosebit de la inceput, inclin sa-l cred...si o lasam asa. Aceasta datorie il va motiva suplimentar sa vina data viitoare (sa ma intilneasca sa-mi dea banii...)...

 

scuze ptr. clasament...este intr-adevar cel de duminica...acasa aveam la indemina (asta noapte) doar afisele date jos de pe peretele pensiunii.Fac rost de clasament si-l pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ionut , pai dan nu avea cum sa fie primul la general pt ca dupa ziua 2 de concurs eu eram pe 3 la moto general si pe 1 la clasa 2 , iar duminica am venit primul cu minim 45 de minute inainte sa apari tu , iar dan a venit mai tarziu ca tine (problema cu rapa ).

 

Daca erai inaintea lui sambata seara, duminica l-ai batut sigur, pentru ca a pierdut timp sa ma scoata pe mine. E posibil sa fii gresit eu.

Oricum, pe mine m-a interesat mai putin clasamentul la cursa asta. Insa de la urmatoarea o sa incerc sa merg cat de repede pot si nu mai astept pe nimeni :cheers: Ca de-aia e cursa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...