grex Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 salut am o problema de carburatie la mot suzuki vl 1500 afuma bujiile si gazele de esapamant au miros intepator de benzina... deci amestec prea bogat. am coborat cuiele la maxim. am verificat cuiul pontou, inchide, surubul de reglaj(pilot screw) este cu 2 ture inapoi (cum scrie in manual), care sa fie buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 salutam o problema de carburatie la mot suzuki vl 1500 afuma bujiile si gazele de esapamant au miros intepator de benzina... deci amestec prea bogat. am coborat cuiele la maxim. am verificat cuiul pontou, inchide, surubul de reglaj(pilot screw) este cu 2 ture inapoi (cum scrie in manual), care sa fie buba? filtrul de aer cum este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 8, 2008 Autor Share Postat Septembrie 8, 2008 am uitat filtru de aer NOU chit de reparatie carburi(jigloare, cuie, membrane ) noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Jigleoarele au dimensiunile care trebuie? A afumat mai multe bujii sau doar pe cele de acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) salutam o problema de carburatie la mot suzuki vl 1500 afuma bujiile si gazele de esapamant au miros intepator de benzina... deci amestec prea bogat. am coborat cuiele la maxim. am verificat cuiul pontou, inchide, surubul de reglaj(pilot screw) este cu 2 ture inapoi (cum scrie in manual), care sa fie buba? bai,nebunule,ia uitate la plasa aia care este intre elementul filtrant si mansonul de cauciuc care se prinde de carburi sa nu fie infundata cu ceva resturi din vechiul filtru...asa ceva a avut un transalp acilea...tot asa ne-am batut si noi capul si aia era aproepe infundata de rsturi din vechiu filtru schimbat la milioane de kilometri amestecat cu ulei"condensat" sa zic asa. sau cam asa ceva,oricum era ticsita. cablurile de la shocuri au jocul bun? ia desfileteaza shocurile din carburi si vezi sa nu fi prins mizerie pistonasele acolo in virf unde etanseaza. jambele mele sunt la CT? Editat Septembrie 8, 2008 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 8, 2008 Autor Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) nu e nimic imbacsit. bujiile asa le-am gasit cand l-am luat. il am de ff putin timp.dar la concesionarul din italia de unde l-am luat a schimbat toate astea la carburatoare, toate consumabilele, bujiile etc. socurile sunt ok, curate si lucreaza bine.de pornit porneste fara socuri. manule vezi ca sunt la cta. te-am asteptat atunci dar degeaba! daca ajung la mangalia in vreun wkd te las sa-ti bati tu capul tu cu carburile. dar ma gandesc cat o sa consume pana acolo.... Editat Septembrie 8, 2008 de grex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_snake Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 parerea mea este ca nu sunt reglate cum trebe, daca tot ce spui tu este schimbat in ele sau tia spus italianu doar asa la sto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.