bn13hor Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 salutari sunt nou pe forum si de aceea imi cer scuze anticipat daca voi gresi cu ceva am luat ij-ul de la bach pt ca pe vremuri am m-ai avut unul si doresc sa-l aduc c-am cat de aproape pot de original dar sa-l pot si folosi in mod curent de aceea rog sugestii si informatii care ma pot ajuta sa realizez ce mi-am propus va multumesc anticipat scuze asta-i poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 pai cadrul esta taiat... ala e primul lucru de care trebuie sa te ocupi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 ...mie imi place foarte mult felul in care este fotografiat....parca e din alt timp.... ...iar daca ai cartea aia de instructiuni , te-ai scos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) pai treaba e simpla: cand o sa vrei sa-l treci pe numele tau va trebui sa faci identificarea! LA R.A.R. ! aia nefiind chiar asa de chiori , iti vor respinge cererea... de fapt chiar n-ai ce sa mai faci! din momentul in care ai modificat cadrul , l-ai compromis... se poate modifica cadrul, schimbat motorul, DAR intr-un service/atelier autorizat! sau faci omologare individuala ,ceea ce te-ar costa cam 1000 euro , sau vreo 30 milioane lei vechi... am vrut eu sa schimb motorul la JAWA asta a mea din 1961 ,am fost la R.A.R. am vorbit cu toti sefii "posibili si imposibili " de p-acolo si mi-a trecut absolut orice chef de motoare ! neluand in calcul "traficul" de zi cu zi , si bataia de joc la adresa motociclistilor... nu trebuia sa-l cumperi! puteai sa cumperi orice alta motocicleta comunista NEMODIFICATA! si erai FOARTE OK Din toate punctele de vedere! http://www.rarom.ro/RO/article--Intrebari%...cvente--42.html Editat Septembrie 9, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Mah da l-ati incurajat de l-ati omorat Un cadru netaiat de ij'56 am sa-ti dau io,aripi,furca si altele numai prima data vreau sa vad de ce nu am nevoie ca vreau sa fac din doua unu' beton.Restul de piese am sa le donez. @dark seaua aia de ij e ca si a ta numai apuca-te sa-ti faci jawa ca nu stai tu in ea si oricum nu am timp sa ti-o trimit acum.Bani nu vreau pe ea dar un schimb cu aia de mz nu m-ar deranja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 ...chestia cu RAR-ul e o chestie cam subiectiva diferita de la o localitate la alta.....crede-ma ca motorul l-am luat asa cum este taiat si am trecut prin RAR cand l-am transcris pe numele meu i-au facut poze si n-au comentat nimic,NU AM DAT NICI MACAR 10 BANI SPAGA, ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) @ Darkrider: Nu ii vor respinge nici o cerere. La identificare se pozeaza doar seriile, nu au voie sa faca nimic altceva. Singura problema intervine daca nu are I.T.P. si vrea neaparat sa-l faca la cei de la R.A.R. Daca motocicleta are I.T.P.-ul valabil sau il face in alt atelier autorizat (unde modificarea se trece cu vederea), nu va avea nici o problema cand se va duce la R.A.R pentru identificare. Nu mai scrieti informatii incorecte daca nu sunteti siguri pe ceea ce afirmati. @ bn13hor: mult noroc, bani si timp in ceea ce-ti propui Editat Septembrie 9, 2008 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) daca e tait din topor si sudat de doctor atunci da! vede si prostu,da nu au ce se lega! in mod normal da no! cind vei merge la R.A.R TE DUCI DOAR PENTRU nota de IDENTIFICARE asta inseamna, ca va lua actele domnu inspector si va verifica seria cadru motor sa corespunda cu cele din acte, ITP-ul daca e expirat te duci la un service autorizat da inainte sa mergi la R.A.R foiae verde loboda...... NU E CU ROATA DE MASINA SI BASCULA cioplita si cadru nu stiu cit de tait sa faca gargara in urechea ta!!! nu te speria mai vulturilor nul luati cu ghearele din prima pe om! sa fie curat obligatoriu, uni o iau ca lipsa de respect fata de dansi,mare atentie te poate respenge pentru asta si mi se pare normal...special seriile sa fie la vedere si curate Editat Septembrie 9, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 si bascula e lungita... e cam tiganie motorul asta. sa vedem daca poti sa il aduci la lumina. comenzile avansate sunt si ele de-a dreptul minunate si tobele de minsk si capacele laterale fac tot deliciul privitorului! nici nu vreau sa ma gandesc ce ai in motor. fiind primul tau motor o sa ai cel putin 3 luni de munca sa il aduci cu totul la lumina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) Mah da l-ati incurajat de l-ati omorat Un cadru netaiat de ij'56 am sa-ti dau io,aripi,furca si altele numai prima data vreau sa vad de ce nu am nevoie ca vreau sa fac din doua unu' beton.Restul de piese am sa le donez. @dark seaua aia de ij e ca si a ta numai apuca-te sa-ti faci jawa ca nu stai tu in ea si oricum nu am timp sa ti-o trimit acum.Bani nu vreau pe ea dar un schimb cu aia de mz nu m-ar deranja. 4bike , MAN , ce m-ai "lovit" ... nu cred ca o sa o mai scot vreodata la sosea... cu toate ca ma mananca mainile si talpile sa o fugaresc putin!...nu neaparat JAWA , aproape orice motor... de preferat un VFR , sau ducati monster!(de 1000 cmc bineinteles) vrei o poza cu saua aia de MZ? eu as vrea o poza cu asta de IZH! @ Darkrider: Nu ii vor respinge nici o cerere. La identificare se pozeaza doar seriile, nu au voie sa faca nimic altceva. Singura problema intervine daca nu are I.T.P. si vrea neaparat sa-l faca la cei de la R.A.R. Daca motocicleta are I.T.P.-ul valabil sau il face in alt atelier autorizat (unde modificarea se trece cu vederea), nu va avea nici o problema cand se va duce la R.A.R pentru identificare. Nu mai scrieti informatii incorecte daca nu sunteti siguri pe ceea ce afirmati. @ bn13hor: mult noroc, bani si timp in ceea ce-ti propui inseamna ca pe mine iar m-au luat de prost... bah , la dreaqu , chiar incep sa cred ca am fatza de prost SAU , astia de la R.A.R.-ul de la buzau sunt fouttuti in gat... Editat Septembrie 9, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 9, 2008 Autor Share Postat Septembrie 9, 2008 multumesc pt sfaturi si astept in continuare cat priveste rar nu am nevoie decat de autentificare de serii ceea ce nu are legatura cu modificarile atata timp cat inainte itp s-au indentificarea s-au facut in starea in care estedecizia de al cumpara imi apartine mie si numai mie am mers 1000 km pentru al lua si bach este ok pt 4 bike multumesc pt ajutor am sa apelez la tine dar am sa te ajut si eu in privinta modificarilor de pe el am remarcat: furca fata schimbata(nu e cea originala), cutiile laterale tobe aripi cadrul taiat in zona seii(sudat grosolan cu profil striat) am iesit azi nerabdator la plimbare si am observat ca maotorul intrerupe dupa ce trece de ojumatate din acceleratie(ma gandesc aprinderea bujia?) patineaza un pic ambreiaju si cateodata o ia invers am facut azi cam 35 km si mi se pare ca aud la relanti on sunet de frecat in carter oare ce sa fie? maine il desfac ah acum am relizat sunnt tobe de minsk pai nu are cum sa mearga bine motoru cumpar tobe originale in orice stare ca ma descurc eu se le reconditionez astept oferte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 ...si cateodata o ia invers... avans mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 ee azi am desfacut capacul la aprinndere acolo suna urat si inca nu pot sa imi dau seama de ce huruie acolo sa fie asa sunetul lui specific?????????? am pus avansul corect am reglat carbu si sa inbunatatit mersu acum am auzit de un ij fara acte intr-un sat apropiat sambata ma duc sa-l vad sper sa aiba pe el ce imi lipseste mie tot acelasi om zice ca are si un mz 250 es am sa vad ceo fi cand ma duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 ...azi am fost sa rezolv cu actele , vineri le scot pe luni pot sa trimit pachetu`, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 ...azi am fost sa rezolv cu actele , vineri le scot pe luni pot sa trimit pachetu`, te sun duminica cu adresa vezi ca miam scimbat nr ca azi dimineata mia cazut cred ca tel can mam dat jos din masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 multumesc pt sfaturi si astept in continuarecat priveste rar nu am nevoie decat de autentificare de serii ceea ce nu are legatura cu modificarile atata timp cat inainte itp s-au indentificarea s-au facut in starea in care estedecizia de al cumpara imi apartine mie si numai mie am mers 1000 km pentru al lua si bach este ok pt 4 bike multumesc pt ajutor am sa apelez la tine dar am sa te ajut si eu in privinta modificarilor de pe el am remarcat: furca fata schimbata(nu e cea originala), cutiile laterale tobe aripi cadrul taiat in zona seii(sudat grosolan cu profil striat) am iesit azi nerabdator la plimbare si am observat ca maotorul intrerupe dupa ce trece de ojumatate din acceleratie(ma gandesc aprinderea bujia?) patineaza un pic ambreiaju si cateodata o ia invers am facut azi cam 35 km si mi se pare ca aud la relanti on sunet de frecat in carter oare ce sa fie? maine il desfac ah acum am relizat sunnt tobe de minsk pai nu are cum sa mearga bine motoru cumpar tobe originale in orice stare ca ma descurc eu se le reconditionez astept oferte ia uita-te cateva posturi mai in urma si vezi ca ti-am zis deja ca tobele le ai de minsk. daca-i pe 12v pune-i aprindere cu senzor. nu are rost sa pastrezi platina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 11, 2008 Autor Share Postat Septembrie 11, 2008 azi mi-a facut primele figuri se opreste motorul stau 5 min dupa care o ia din nou am presupus probleme la alimentare dar cred ca este la incarcare pentru ca cand aprind farul se opreste de abia am ajuns acasa daca se poate rog informatii despre fixarea avansului distanta platina si nivel carburator mai bach lamurestema cand ii pun contactu se aprinde un martor pe far acum sta aprins si cannd merge motorul asa stateea ??? ca nu m-ai retin fesule de la tine am aflat ca sunt de minsk spune de unde iau aprindere buna si eftina ca de m-ai afla nevasata ca investesc atata in motoare iara n-am vorbitor pentru 4 bike uita-te bine la poza daca imi dai tot ce am nevoie pt al face original iti dau un mz 250 es 1962 fara acte inrteg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 ala e doar martor de contact se opreste doar cand iei contactul de la cheie, deci da sta aprins si in timpul mersului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 In pricipiu am cam tot ce iti trebuie inclusiv furca,cutiile laterale,aripi netaiate,cadru,tobe care nu sunt chiar bune dar iti dau la alegere din cateva perechi,un motor gripat de pe care s-ar mai putea folosi cu succes ambreiajul si dinamul si poate cate ceva din cutia de viteze,etc.Nu am seaua ptr. ca e promisa si manere ambreiaj si frana dar cred ca ar fi mai bine sa-ti faci un necesar de piese ca sa sti exact ce-ti lipseste. Nu prea ma omor dupa motoarele in 2T si as fi preferat un simson mai obosit decat un mz dar n-ai ce-i face,daca tu il oferi e bun si asta Daca iti rezolvi pana sapt. viitoare de transport ca sa vi dupa ele e bine,daca nu va trebui sa mai astepti vre-o luna pana ma intorc de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 13, 2008 Autor Share Postat Septembrie 13, 2008 astept pana te intorci ca nu imi permite inca timpul (am mult de lucru) numai sa ramana stabilita treaba mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Din partea mea nu e nici o graba.Cand te hotarasti prin oct. sa vi dupa piese ma anunti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.