Sari la conținut

Am Achizitionat Un Ij 56(motoru Lui Bach)


bn13hor
 Share

Postări Recomandate

salutari

sunt nou pe forum si de aceea imi cer scuze anticipat daca voi gresi cu ceva

am luat ij-ul de la bach pt ca pe vremuri am m-ai avut unul si doresc sa-l aduc c-am cat de aproape pot de original dar sa-l pot si folosi in mod curent

de aceea rog sugestii si informatii care ma pot ajuta sa realizez ce mi-am propus

va multumesc anticipat

 

scuze asta-i poza

post-42154-1220949210_thumb.jpg

post-42154-1220949451_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

pai treaba e simpla: cand o sa vrei sa-l treci pe numele tau va trebui sa faci identificarea! LA R.A.R. ! aia nefiind chiar asa de chiori , iti vor respinge cererea...

de fapt chiar n-ai ce sa mai faci! din momentul in care ai modificat cadrul , l-ai compromis...

se poate modifica cadrul, schimbat motorul, DAR intr-un service/atelier autorizat! sau faci omologare individuala ,ceea ce te-ar costa cam 1000 euro , sau vreo 30 milioane lei vechi...

am vrut eu sa schimb motorul la JAWA asta a mea din 1961 ,am fost la R.A.R. am vorbit cu toti sefii "posibili si imposibili " de p-acolo si mi-a trecut absolut orice chef de motoare ! neluand in calcul "traficul" de zi cu zi , si bataia de joc la adresa motociclistilor...

nu trebuia sa-l cumperi! puteai sa cumperi orice alta motocicleta comunista NEMODIFICATA! si erai FOARTE OK Din toate punctele de vedere! :scratch:

http://www.rarom.ro/RO/article--Intrebari%...cvente--42.html

Editat de DARK-RIDER-82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah da l-ati incurajat de l-ati omorat :scratch: Un cadru netaiat de ij'56 am sa-ti dau io,aripi,furca si altele numai prima data vreau sa vad de ce nu am nevoie ca vreau sa fac din doua unu' beton.Restul de piese am sa le donez.

 

@dark seaua aia de ij e ca si a ta numai apuca-te sa-ti faci jawa ca nu stai tu in ea si oricum nu am timp sa ti-o trimit acum.Bani nu vreau pe ea dar un schimb cu aia de mz nu m-ar deranja. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...chestia cu RAR-ul e o chestie cam subiectiva diferita de la o localitate la alta.....crede-ma ca motorul l-am luat asa cum este taiat si am trecut prin RAR cand l-am transcris pe numele meu i-au facut poze si n-au comentat nimic,NU AM DAT NICI MACAR 10 BANI SPAGA, .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Darkrider: Nu ii vor respinge nici o cerere. La identificare se pozeaza doar seriile, nu au voie sa faca nimic altceva. Singura problema intervine daca nu are I.T.P. si vrea neaparat sa-l faca la cei de la R.A.R. Daca motocicleta are I.T.P.-ul valabil sau il face in alt atelier autorizat (unde modificarea se trece cu vederea), nu va avea nici o problema cand se va duce la R.A.R pentru identificare.

Nu mai scrieti informatii incorecte daca nu sunteti siguri pe ceea ce afirmati.

 

@ bn13hor: mult noroc, bani si timp in ceea ce-ti propui

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e tait din topor si sudat de doctor atunci da! vede si prostu,da nu au ce se lega! in mod normal da no! :scratch:

cind vei merge la R.A.R TE DUCI DOAR PENTRU nota de IDENTIFICARE asta inseamna, ca va lua actele domnu inspector si va verifica seria cadru motor sa corespunda cu cele din acte, ITP-ul daca e expirat te duci la un service autorizat da inainte sa mergi la R.A.R foiae verde loboda......

NU E CU ROATA DE MASINA SI BASCULA cioplita si cadru nu stiu cit de tait sa faca gargara in urechea ta!!!

nu te speria

mai vulturilor nul luati cu ghearele din prima pe om!

sa fie curat obligatoriu, uni o iau ca lipsa de respect fata de dansi,mare atentie te poate respenge pentru asta si mi se pare normal...special seriile sa fie la vedere si curate

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si bascula e lungita... e cam tiganie motorul asta. sa vedem daca poti sa il aduci la lumina.

 

comenzile avansate sunt si ele de-a dreptul minunate si tobele de minsk si capacele laterale fac tot deliciul privitorului! nici nu vreau sa ma gandesc ce ai in motor. fiind primul tau motor o sa ai cel putin 3 luni de munca sa il aduci cu totul la lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
Mah da l-ati incurajat de l-ati omorat :kiss: Un cadru netaiat de ij'56 am sa-ti dau io,aripi,furca si altele numai prima data vreau sa vad de ce nu am nevoie ca vreau sa fac din doua unu' beton.Restul de piese am sa le donez.

 

@dark seaua aia de ij e ca si a ta numai apuca-te sa-ti faci jawa ca nu stai tu in ea si oricum nu am timp sa ti-o trimit acum.Bani nu vreau pe ea dar un schimb cu aia de mz nu m-ar deranja. :hug:

:scratch: 4bike , MAN , ce m-ai "lovit" ... nu cred ca o sa o mai scot vreodata la sosea... :huh: cu toate ca ma mananca mainile si talpile sa o fugaresc putin!...nu neaparat JAWA , aproape orice motor... de preferat un VFR , sau ducati monster!(de 1000 cmc bineinteles) :)

vrei o poza cu saua aia de MZ? eu as vrea o poza cu asta de IZH! :unsure:

 

@ Darkrider: Nu ii vor respinge nici o cerere. La identificare se pozeaza doar seriile, nu au voie sa faca nimic altceva. Singura problema intervine daca nu are I.T.P. si vrea neaparat sa-l faca la cei de la R.A.R. Daca motocicleta are I.T.P.-ul valabil sau il face in alt atelier autorizat (unde modificarea se trece cu vederea), nu va avea nici o problema cand se va duce la R.A.R pentru identificare.

Nu mai scrieti informatii incorecte daca nu sunteti siguri pe ceea ce afirmati.

 

@ bn13hor: mult noroc, bani si timp in ceea ce-ti propui

inseamna ca pe mine iar m-au luat de prost... bah , la dreaqu , chiar incep sa cred ca am fatza de prost :kiss: SAU , astia de la R.A.R.-ul de la buzau sunt fouttuti in gat... :P

Editat de DARK-RIDER-82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt sfaturi si astept in continuare

cat priveste rar nu am nevoie decat de autentificare de serii ceea ce nu are legatura cu modificarile atata timp cat inainte itp s-au indentificarea s-au facut in starea in care estedecizia de al cumpara imi apartine mie si numai mie

am mers 1000 km pentru al lua si

bach este ok

 

pt 4 bike multumesc pt ajutor am sa apelez la tine dar am sa te ajut si eu

in privinta modificarilor de pe el am remarcat:

furca fata schimbata(nu e cea originala),

cutiile laterale

tobe

aripi

cadrul taiat in zona seii(sudat grosolan cu profil striat)

 

 

am iesit azi nerabdator la plimbare si am observat ca maotorul intrerupe dupa ce trece de ojumatate din acceleratie(ma gandesc aprinderea bujia?) patineaza un pic ambreiaju si cateodata o ia invers

am facut azi cam 35 km si mi se pare ca aud la relanti on sunet de frecat in carter

oare ce sa fie?

maine il desfac

 

 

 

ah acum am relizat sunnt tobe de minsk pai nu are cum sa mearga bine motoru

cumpar tobe originale in orice stare ca ma descurc eu se le reconditionez

 

 

astept oferte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ee azi am desfacut capacul la aprinndere acolo suna urat si inca nu pot sa imi dau seama de ce huruie acolo

sa fie asa sunetul lui specific??????????

am pus avansul corect am reglat carbu si sa inbunatatit mersu

acum am auzit de un ij fara acte intr-un sat apropiat

sambata ma duc sa-l vad sper sa aiba pe el ce imi lipseste mie

tot acelasi om zice ca are si un mz 250 es am sa vad ceo fi cand ma duc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt sfaturi si astept in continuare

cat priveste rar nu am nevoie decat de autentificare de serii ceea ce nu are legatura cu modificarile atata timp cat inainte itp s-au indentificarea s-au facut in starea in care estedecizia de al cumpara imi apartine mie si numai mie

am mers 1000 km pentru al lua si

bach este ok

 

pt 4 bike multumesc pt ajutor am sa apelez la tine dar am sa te ajut si eu

in privinta modificarilor de pe el am remarcat:

furca fata schimbata(nu e cea originala),

cutiile laterale

tobe

aripi

cadrul taiat in zona seii(sudat grosolan cu profil striat)

 

 

am iesit azi nerabdator la plimbare si am observat ca maotorul intrerupe dupa ce trece de ojumatate din acceleratie(ma gandesc aprinderea bujia?) patineaza un pic ambreiaju si cateodata o ia invers

am facut azi cam 35 km si mi se pare ca aud la relanti on sunet de frecat in carter

oare ce sa fie?

maine il desfac

 

 

 

ah acum am relizat sunnt tobe de minsk pai nu are cum sa mearga bine motoru

cumpar tobe originale in orice stare ca ma descurc eu se le reconditionez

 

 

astept oferte

 

 

ia uita-te cateva posturi mai in urma si vezi ca ti-am zis deja ca tobele le ai de minsk. daca-i pe 12v pune-i aprindere cu senzor. nu are rost sa pastrezi platina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-a facut primele figuri se opreste motorul

stau 5 min dupa care o ia din nou

am presupus probleme la alimentare dar cred ca este la incarcare

pentru ca cand aprind farul se opreste

de abia am ajuns acasa

daca se poate rog informatii despre fixarea avansului distanta platina si nivel carburator

 

 

mai bach lamurestema

cand ii pun contactu se aprinde un martor pe far

acum sta aprins si cannd merge motorul

asa stateea ??? ca nu m-ai retin

 

 

fesule de la tine am aflat ca sunt de minsk

spune de unde iau aprindere buna si eftina ca de m-ai afla nevasata ca investesc atata in motoare iara n-am vorbitor

 

 

pentru 4 bike uita-te bine la poza daca imi dai tot ce am nevoie pt al face original iti dau un mz 250 es 1962 fara acte inrteg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In pricipiu am cam tot ce iti trebuie inclusiv furca,cutiile laterale,aripi netaiate,cadru,tobe care nu sunt chiar bune dar iti dau la alegere din cateva perechi,un motor gripat de pe care s-ar mai putea folosi cu succes ambreiajul si dinamul si poate cate ceva din cutia de viteze,etc.Nu am seaua ptr. ca e promisa si manere ambreiaj si frana dar cred ca ar fi mai bine sa-ti faci un necesar de piese ca sa sti exact ce-ti lipseste.

 

Nu prea ma omor dupa motoarele in 2T si as fi preferat un simson mai obosit decat un mz dar n-ai ce-i face,daca tu il oferi e bun si asta :laugh:

 

Daca iti rezolvi pana sapt. viitoare de transport ca sa vi dupa ele e bine,daca nu va trebui sa mai astepti vre-o luna pana ma intorc de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...