Sari la conținut

Am Si Eu O Problema


Mottorash
 Share

Postări Recomandate

Am un prieten cu un scuter malaguti f12 si nu vrea sa mai porneasca:are scanteie,compresia e buna insa nu vrea sa porneasca.cateodata porneste dar nu se accelereaza si dupa putin timp de ,mers la relanti se opreste ,acceleratia merge ok

ce sa ii mai fac daca va pricepeti help me

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratzilor carburatorul e cutatat de alimentat se alimenteaza,avea o priblema u pomopa de benzina insa am schimbat-o si tot asa face pornesteinsa sta doat cateva secunde pornit .mi-a zis cineva ca e posibil sa nu dea scanteia la timp sau ceva de genul asta nu stiu de la ce poate fii

ce poate avea.......cei care va pricepeti ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratzilor carburatorul e cutatat de alimentat se alimenteaza,avea o priblema u pomopa de benzina insa am schimbat-o si tot asa face pornesteinsa sta doat cateva secunde pornit .mi-a zis cineva ca e posibil sa nu dea scanteia la timp sau ceva de genul asta nu stiu de la ce poate fii

ce poate avea.......cei care va pricepeti ajutor

236809[/snapback]

ia bujia,curatzo ,ardeo pe foc la aragaz putin (old style ) si dupaia pune`o la loc..daca nu merge nici asa schimba bujia...e asa am rezolvat problema si la scuter si la tzr...

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 lucruri pot impiedica functionare buna a motorulu:

Aprinderea (a se intelege avans dereglat, bujie belita etc.). Dupa ce reglezi dupa manual ar trebui sa ai scanteie buna la momentul potrivit aprinderii. (aici iti trebuie manual sa vezi val. termica a bujiei si la cat si cum se regleaza avansul la aprindere). Cand ai reglat si ai schimbat sau curatat bujia lipeste-o de o parte metalica a motorului si da-i cateva pedale sau da-i un pic la buton (daca ai pornire la buton verifica si bateria ca aia ii o posibila cauza a pornirii proaste in caz ca ii descarcata) ca sa vezi daca ai scanteie.

Carburatia ii problema a II-a care poate aparea. Curata filtrul de aer, curata si regleaza carbul dupa indicatiile din manual sau daca nu cheama pe cineva care se pricepe sa-l regleze.

Compresia ii cea mai delicata problema zic eu. Garnituri impuscate, segmenti uzati, cilindru ovalizat sunt unele cauze/efecte ale pierderii compresiei. Daca motorul nu mai are compresie atunci probabil ca trebuie schimbati segmentii in varianta cea mai buna, setul motor in cea mai proasta.

 

Daca aceste chestii sunt verificate, motorul ar trebui sa porneasca. Bineinteles ca pot fi si probleme mai delicate care impiedica functionarea buna a motorului, dar acestea sunt primele care se verifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...