georgegogu Postat Septembrie 5, 2005 Share Postat Septembrie 5, 2005 cine ma poate ajuta si pe mine? Cum pot sa reglez avansul la JAWA350 de ce trebuie sa tin cont,pentru ca am umblat la avans si nu mai are putere,scoate fum mult si nu porneste cand e rece.Ce sa fac si cum? ps.nu ma trimiteti la mecanic ca cu ajutorul unui asazis mecanic am ajuns in stadiul acesta,daca pueteti spuneti-mi cum sa fac ,nu sunt greu de cap si chiar ma pricep la mecanica,dar asta nu stiu cum sa o fac.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Septembrie 5, 2005 Share Postat Septembrie 5, 2005 Aici e ce cauti tu,dar iti trebuie comparator.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 Daca esti din Bucuresti vi la mine intr-o dupamiaza sa i-ei comparatorul si il faci. Daca as sti te-as ajuta eu dar si pe mine m-au ajutat altii.Acum am cam aceeasi problema (principiul il stiu )poate incercam impreuna ...ce se poate intimpla. 0740043077 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NRG Postat Septembrie 16, 2005 Share Postat Septembrie 16, 2005 cine ma poate ajuta si pe mine? Cum pot sa reglez avansul la JAWA350 de ce trebuie sa tin cont,pentru ca am umblat la avans si nu mai are putere,scoate fum mult si nu porneste cand e rece.Ce sa fac si cum?ps.nu ma trimiteti la mecanic ca cu ajutorul unui asazis mecanic am ajuns in stadiul acesta,daca pueteti spuneti-mi cum sa fac ,nu sunt greu de cap si chiar ma pricep la mecanica,dar asta nu stiu cum sa o fac.multumesc 237518[/snapback] Salut! La fel ca si tine, am avut probleme cu avansul la aprindere.Diferenta este ca avem valoti diferite la avans.La tine avansul se regleaza ca la 2-2,5 mm.Pt asta iti trebuie in primul rand un ceas comparator.Desfaci capacul din stanga al motocicletei, desfaci volanta si o s gasesti acolo platoul cu platine.Scoti bujia, introduci in locul ei ceasul comparator si de la PMS al pistonului scazi 2-2,5 mm.Reglezi platina sa se deschida la acea valoare si...e gata.Montezi totul la loc, scoti ceasul, pui bujia.Inainte de a pune bujia, verifica daca ai sacnteie"sanatoasa".Daca ai, pune-o la loc si incearca sa o pornesti.Atentie! Avansul prea mic incinge motorul si nu trage la turatii mari iar avansul prea mare face ca motorul sa porneasca greu, acestea fiind doar unele probleme care sunt determinate de avansul nereglat corespunzator.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Septembrie 16, 2005 Share Postat Septembrie 16, 2005 mai ma intereseaza si pe mine subiectu dar la un voshod cu aprindere electronica cum se regleza avansu iar la cea cu platini pui intre pastilele de contact de la platini o foita subtire de hartie , tragi incet de ea si vezi exact cand se deschid platinile iar daca nu ai comparator poti sa faci unul dintr-o bujie veche scoti electrodu sa ramana doar partea ceramica cu filetu pui o bucata de tabla gradata si cu o tije prin mijloc si vezi exact care este cursa tijei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 16, 2005 Share Postat Septembrie 16, 2005 reglajul aprinderii la jawa (sau jupiter), explicat pas cu pas : http://www.motorlife.ro/motociclete/jawa/cum_sa_iii.htm Daca mai aveti intrebari va stau la dispozitie via mail/pm/aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.