Sari la conținut

Honda Mai Pune Ceva Muschi Pe Cruisere


sorinavram
 Share

Postări Recomandate

Textul de mai jos l-am cules de pe forumul american VTX Cafe, al proprietarilor de Honda VTX 1300/1800. Unul a pus o intrebare, altul a venit cu informatiile de la un dealer Honda.

 

Honda is going to revamp the cruiser line for 2009 as follows:

 

The 250 Rebel will be renamed. "Rebel" is over 20 years old now and Honda wants to renew and reposition it. Word is that it will become the new 500cc cruiser.

 

The 750 Aero and it's several associated models will lose the confusing moniker - Honda Shadow Aero as will the 1100 Aero. The Shadow line is over 20 years old as well.

 

As part of updating its image, Honda will unify the 750, 1100, 1300, and 1800's under the VTX brand and put EFI on each bike. They've had EFI on the 750 Aero since 2006'ish in EU.

 

VTX will no longer stand for V-Twin eXtreme, but V-twin eXtended with the 1800 getting bumped to 2000cc and will be called the VTX2K. The 1300 becomes a 1500; the 1100 and 750 stays where they are.

 

I'm hearing that the VTX2K and VTX1500 will have belt drives, but I can't confirm that with my source just yet but word has it that Honda will start using belt drives on some of the new VTX line.

 

Tachometers will come stock on the VTX2K and VTX1500 along with a real fuel guage.

 

6-speed transmisssions will only be available on the VTX2K.

 

Honda has been tooling up the Japanese plant for vTX's for over 2 years now, so they're ready to set the MC world on its ear in the next couple of weeks with announcements that will make you rethink your next bike purchase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asteptam o magna cu motorul de pe vfr 800 v-tec,ce o fi in capul lor?

De unde pana unde?

VFR800:

111.72 Cp @ 10500rpm

80Nm @ 8750 rpm

Daca astea-s caracteristici de cruiser, atunci poti face cruiser si din R1.

 

2000 cemecei de la Honda? Asta da. A incercat ceva Yamaha, dar nu a avut impactul Vulcanului de 2000. Sa vedem Honda.

In zona 1500, in Europa, nu mai e decat VN-ul de 1600 si Yamahele de 1700, ca Suzuki nu mai produce/importa Intruderul de 1500 din cauza de noxe. Abia dupa 2009 vor veni cu ceva. Suzuki nu mai are acum nimic intre m800/c800 si m1800/c1800, ca mobre noi. Moment bun pentru Honda sa intre pe nisa.

 

PS: Daca nu stiati, acum, in State, zona 1500-1600 cmc este deja numita "middle weight cruiser". Iar am ramas mititel, cu 1300. Acum 1,5 ani, cand mi-am luat VN800-le, stiam ca ma incadrez la aceasta categorie. Ce inflatie frate la cemecei, e ceva de speriat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde pana unde?

VFR800:

111.72 Cp @ 10500rpm

80Nm @ 8750 rpm

Daca astea-s caracteristici de cruiser, atunci poti face cruiser si din R1.

 

 

pai magna are 750cm3, 90cp @10000, 70 Nm si e cruiser in toata puterea cuvantului,evolutia nu ar fi prea mare,in schimb vtec-ul pe un cruiser ar fi ceva.

parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot mai mare cilindreea, racire pe apa, respectare de noxe si de zgomot goana dupa cuplu si putere raportata tot mai mica... Si consuma cat masinile. Nu cred ca e un drum sanatos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot mai mare cilindreea, racire pe apa, respectare de noxe si de zgomot goana dupa cuplu si putere raportata tot mai mica... Si consuma cat masinile. Nu cred ca e un drum sanatos...

Puterea nu este tot mai mica, ci doar rata de crestere a puterii e mai mica decat rata de crestere a cuplului. Cei 75 de cai ai VTX-ului ma pot duce la 180km/h, viteza pe care chiar nu am fost curios sa o ating. La mai mult de 160 nu e fun nici cu parbriz. Asa ca as renunta bucuros la vreo 15 CP in schimbul a 15 Nm in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorine, dar ceva poze ai gasit cu VTX2K asta?

Informatia este inca neoficiala, deci nu aveam cum sa gasesc poze (nici ochiul lui Google n-a vazut asa ceva). Zvonurile sunt ca intr-o saptamana-doua va fi facut anuntul oficial. Ar cam fi cazul, ca Yamaha si Kawasaki au anuntat deja modelele 2009 (Midnight Star 950 respectiv VN 1700).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 L la suta daca mergi domol, dar la cilindreea asta daca bagi cox prin oras iti zic eu ca iei 10...

Iar cat priveste cuplul, ce dreq sa facem cu el de la o valoare in sus - sa aram ogorul?

Cred ca baietii astia s-au prins ca ne plac motoarele si incearca sa ne antreneze intr-o spirala consumista... Cum zice si titlul topicului, mai punem niste muschi pe cruisere si mai ademenim niste oameni sa-si vanda "fostele" ca sa-si ia "noile"...

Voua chiar va plac startrekismele astea noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 L la suta daca mergi domol, dar la cilindreea asta daca bagi cox prin oras iti zic eu ca iei 10...

 

MA INDOIESC CA VOR SONSUMA ASA MULT,MAI ALES CA-S PE INJECTIE....

 

Voua chiar va plac startrekismele astea noi?

DOC,YOU ALLREADY RIDE ONE... :)

Editat de Blackrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...