Sari la conținut

Serpentinarii, Hai Sa Ne Adunam


Ra964
 Share

Postări Recomandate

Eu ma dau si pe strada si pe circuit cu Dunlop D211/D212. Toate le-am luat sh si n-am avut probleme. Prefer sa dau banii pe 2 seturi sh (de calitate)/ sezon decat sa ma dau cu "lemne".

 

@todea: ti-ai luat jucarie noua sau ai posibilitatea de a inchiria la circuit? Cum a fost pe 4 vs. 2 roti?

 

Tu dc ma intrebi aici si nu unde am pus pozele?:))

Pe 4 roti fata de 2 a fost tare senzatia..chiar nu ma asteptam la asa ceva.A fost prima iesire cu masina mea deci eu am fost cam slow plus ca nu aveam chiar gumele necesare de trackday.O senzatie si mai tare a fost cu gt3 unde am fost pasager timp de 8 ture...daca mai baga ala 2 ture la modul cel mai serios ca i vomitam in poala :crack: la un moment dat chiar m-a intrebat daca sunt ok ca sunt cam palid :crack: A fost porsche trackday only deci nu erau masini de inchiriat dar la alte trackday'uri sigur au de inchiriat.Eu zic ca un trackday cu o masina tare e un 'must do' dar nu va recomand experienetle oferite de circuite.I-am cumparat o experineta de genul unui prieten ca si cadou de ziua lui si a fost foarte dezamagit desi a fost cu nissan gtr.Esti foarte limitat nu te lasa sa ii dai cum vrei tu plus ca masina nu functioneaza la puterea ei si nu a fost chiar ieftina experienta asta.Nu cred ca o sa ma apuc de circuit cu masina deoarece costurile sunt enorm de mari dar 2 3 iesiri pe an merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Adrian: /index.php?/topic/632484-trackdays-forja-stradala/?p=3626496

 

E naspa daca nu ne spune cum face banii de-si permite toate astea. :crack:

 

@todea: Felicitari pt iesirea pe 4 roti!

Apropo, mi-am adus aminte astazi de tine, cand eram pe autostrada Gilau-Turda. :crack: La anul ma duc eu acolo sa-ti arat cum merge o motocicleta 299 km/h, Suzi a ta n-a reusit. :blbl:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pui o pwla 2CT pt jurul lumii...

 

Daca faci un drum lung, mai bine pui PR3 sau Roadsmart 2...sau Angel ST/GT (si asta valabil chiar si la gioarsa ta de vitezana,nu doar la sport touring/touring).

 

2CT mi s-au parut niste trompete. De nu stiu cate ori am simtit ca pierd aderenta, mai ales pe ud... Mi-a fost mai frica atunci cand aveam 2CT, pe ud,decat atunci cand aveam super corsa...

Sport turing, nu turing.

daca faci drum lung, intradevar PR sunt mai ok in schimb nu poti avea asa mare incredere in ele. (am avut pt cateva zile un PR si nu mi-a mai trebuit. pur si simplu era plastic.

daca a mea e gioarsa, a ta ce mai e?

si da, 2CT sunt trompete decente. pe ud imi placeau cel mai mult. aveau cat de cat aderenta, dar imi mai dadeau fiori cand scapam mana in gaz sau retrogradam. super corsa sunt si alea gume, doar ca nu mi-au oferit aceiasi incredere ca 2CT. dar ambele sunt pentru pensionari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Sport turing, nu turing.

daca faci drum lung, intradevar PR sunt mai ok in schimb nu poti avea asa mare incredere in ele. (am avut pt cateva zile un PR si nu mi-a mai trebuit. pur si simplu era plastic.

daca a mea e gioarsa, a ta ce mai e?

si da, 2CT sunt trompete decente. pe ud imi placeau cel mai mult. aveau cat de cat aderenta, dar imi mai dadeau fiori cand scapam mana in gaz sau retrogradam. super corsa sunt si alea gume, doar ca nu mi-au oferit aceiasi incredere ca 2CT. dar ambele sunt pentru pensionari.

 

PR3, daca nu-s coapte si folosite 10 sezoane,sunt foarte ok.

 

Crede-ma, ca atat pe touring si sport touring, PR3 face fata lejer. Atata timp cat nu vrei sa dai cu side case urile si genunchii de pamant pe toate curbele. Ca pana la urma sunt gume de touring.

 

Nu stiu cum iti placeau pe ud 2CT, ca eu fix pe ud m-au speriat cel mai tare..

 

Iar ca sa spui ca atat supercorsa cat si 2CT sunt pentru pensionari,asta imi demonstreaza inca o data cunostintele tale in materie de moto,cauciucuri,suspensie... :))))

 

E gresit sa compari 2CT cu Diablo SuperCorsa.

Le-am comparat doar cu scopul de a evidentia cat de mult nu mi-a placut mie 2CT. Logic ca 2CT si supercorsa fac parte din 2 categorii diferite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,ma bag si eu in discutia legata de power 2ct.mai ziceti cate unu cate altu ca nu se poate merge pe serpentine tare,ca aluneca,ca sunt plastic and so on...dar ma intreb:cam cu ce DOT pe ele va dati voi?nu de alta,dar le folosesc in fiecara primavara de cativa ani buni si de 2 sezoane pe R1.n-am la indemana pozele,dar va garantez ca se poate merge relativ tare cu 2ct,atata timp cat nu e prea cald afara(gen 30+ grade) si atata timp cat nu sunt supraincalzite(lucru care se intampla destul de devreme).poate confirma @stau-de-6 cum merg eu primavara cu powere:)))

Si acum,sa vad care-mi sare in cap:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

george: eu am zis doar ca m-au speriat pe ploaie, atata tot:) Cred ca fragmentul/replica ta se adresa lui crazy-devil :)

Yep,cam da:P formularea "mai baieti" era generica:D cat despre 2ct pe ploaie,mie mi*u dat stari diferitele gumele astea.pe ploaie,singur pe R,ma kkm pe mine ca imi fugea cam des pt stilul meu de pilotaj(foarme smooth cu comenzile).cu pasager se schimba filmul complet,mergeam ca disperatu fara nici cea mai mica grija(cu acelasi stil de pilotaj,poate o idee mai brutal).si aici ma refer sute de km pe ploaie singur si cu pasager.parerea mea personala:powerele sunt gume bune,all-arround-ere.nu exceleaza la nimic,nici nu sunt jalnice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit multe seturi de Metzeler Sportec, si personal am fost multumit de performantele lor

e drept ca spatele dupa 6mii de km era deja fara carne...

dar aderenta si durabilitatea sunt doua notiuni diametral opuse, si ftt bine si cu sufletu in rai nu merge :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PR3, daca nu-s coapte si folosite 10 sezoane,sunt foarte ok.

 

Crede-ma, ca atat pe touring si sport touring, PR3 face fata lejer. Atata timp cat nu vrei sa dai cu side case urile si genunchii de pamant pe toate curbele. Ca pana la urma sunt gume de touring.

 

Nu stiu cum iti placeau pe ud 2CT, ca eu fix pe ud m-au speriat cel mai tare..

 

Iar ca sa spui ca atat supercorsa cat si 2CT sunt pentru pensionari,asta imi demonstreaza inca o data cunostintele tale in materie de moto,cauciucuri,suspensie... :))))

 

Le-am comparat doar cu scopul de a evidentia cat de mult nu mi-a placut mie 2CT. Logic ca 2CT si supercorsa fac parte din 2 categorii diferite

PR3 nu l-am incercat. dar am auzit ca is ok. tot ce pot spune, este legat de PR simplu si 2CT. 2CT s-au comportat decent pe ud. intradevar, nu am avut un stil agresiv, dar au fost ok.

nu am zis ca sunt pt pensionari, ci doar ca nu sunt gumele ideale pt un mers agresiv. (decat dac te impaci personal cu ele) cat de cunostinte... c'mon. atata timp cat esti constient ca merg mult mai agresiv decat tine si n-am reusit s-o dau de pamant, denota ca?????????? lasa asa.

 

Mai baieti,ma bag si eu in discutia legata de power 2ct.mai ziceti cate unu cate altu ca nu se poate merge pe serpentine tare,ca aluneca,ca sunt plastic and so on...dar ma intreb:cam cu ce DOT pe ele va dati voi?nu de alta,dar le folosesc in fiecara primavara de cativa ani buni si de 2 sezoane pe R1.n-am la indemana pozele,dar va garantez ca se poate merge relativ tare cu 2ct,atata timp cat nu e prea cald afara(gen 30+ grade) si atata timp cat nu sunt supraincalzite(lucru care se intampla destul de devreme).poate confirma @stau-de-6 cum merg eu primavara cu powere:)))

Si acum,sa vad care-mi sare in cap:D

exact cum ziceam mai sus. difera mult combinatia pilot/motor/guma. avem stiluri diferite de pilotaj.

am mers cu ele aproape un sezon. sunt gume ok dar au "limita"

 

ma kkm pe mine ca imi fugea cam des pt stilul meu de pilotaj(foarme smooth cu comenzile).cu pasager se schimba filmul complet,mergeam ca disperatu fara nici cea mai mica grija(cu acelasi stil de pilotaj,poate o idee mai brutal).si aici ma refer sute de km pe ploaie singur si cu pasager.parerea mea personala:powerele sunt gume bune,all-arround-ere.nu exceleaza la nimic,nici nu sunt jalnice.

la mine a fost invers. ;) cu pasager mi-a dat emotii.

 

eu pe ploaie merg mereu cu morcovul in cwr. indiferent de gume.

mersul ploaie are si el partea ei de distractie. mai un slide pe franare, ba pe accelerare... ori pe retrogradare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Crazy, nu stiu cati km ai tu de mers pe strada si in ce conditii, dar hai sa nu incepem iar cu labareala de dat pe pamant si asa mai departe, ca stii prea bine,ca daca ti-e sortit, o patesti si-atat.

 

atata timp cat n-am mers nicaieri impreuna, eu zic ca n-are sens sa ne comparam mersurile,sau care merge mai agresiv. Si pe strada nu cred ca mi-am pus si nici nu-mi voi pune mintea vreodata cu unul, ca sa demonstrez ceva. fix atunci se pot intampla belele. o forja amicala, merge, dar mai mult,nu. Iar din forja aia nu reiese care-i mai bun,ci doar poate care-i mai inconstient...

 

acu iarta-ma,dar daca supercorsa nu-s pt mers agresiv,pt ce sunt? pt turul europei? :))



PS: tu cred ca nu confunzi PR3 (Pilot Road 3) cu PP3 (pilot power 3),nu?

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Scuze coa. Am încurcat supercorsa cu diablo corsa. My bad ;)

 

Diablo Corsa is PENIBILE.... cu alea mi-ar fi frica sa fac si TOURING :)

 

Crazy: la anul poate facem o golaneala pe Selena, ca mi-am propus sa ajung de mult acolo,si la dracu, e la o aruncatura de bat.

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adi dupa ce o sa mergi pe Selena sau orice circuit fie el asa mai mic + daca simti/vezi ca ai aptitudini pt asa ceva nu o sa-ti mai doresti sa cauti supermoto sau altceva ,fa un efort sa mergi si sper sa-ti schimbi optiunile...

am vazut ca ai mers cu un bmw ,cum e fata de rsv`ul tau?... nu vreau sa-mi spui ca e ca si cand ai compara bmw si opel

cat despre supercorse am mers sunt excelente ,handlingul o idee mai bun fata de d211 datorita anvelopei fata avand un profil mai pronuntat in "V",spatele am vazut ca se duce mai rpd decat 211 si are tendinta de a face un "sant" pe centru inca de la primele utilizari (asta am observat si la metzeler racetec k3)

post-33534-0-29348300-1386872219_thumb.jpgpost-33534-0-52766800-1386872222_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crazy: la anul poate facem o golaneala pe Selena, ca mi-am propus sa ajung de mult acolo,si la dracu, e la o aruncatura de bat.

cu cea mai mare placere.mai mult as incerca Tg Secuiesc. din ce-am inteles, e mult mai misto. Selena e cam asa si asa. nu prea m-as mai dupe pe el. ma risc aiurea acolo. anu' trecut avea sa alunec fix in aceiasi curba unde am cazut acu doi ani cand mi-am belit piciorul.

 

 

Adi dupa ce o sa mergi pe Selena sau orice circuit fie el asa mai mic + daca simti/vezi ca ai aptitudini pt asa ceva nu o sa-ti mai doresti sa cauti supermoto sau altceva ,fa un efort sa mergi si sper sa-ti schimbi optiunile...

am vazut ca ai mers cu un bmw ,cum e fata de rsv`ul tau?... nu vreau sa-mi spui ca e ca si cand ai compara bmw si opel

cat despre supercorse am mers sunt excelente ,handlingul o idee mai bun fata de d211 datorita anvelopei fata avand un profil mai pronuntat in "V",spatele am vazut ca se duce mai rpd decat 211 si are tendinta de a face un "sant" pe centru inca de la primele utilizari (asta am observat si la metzeler racetec k3)

attachicon.gifresized_IMG_5089.jpgattachicon.gifresized_IMG_5085.jpg

daca circuitul e mai mare, va fi si mai misto. dar pana la urma e ok si Selena, doar ca e mic si te plictisesti pe el. calitatea asfaltului lasa de dorit.

 

cu supercorsa am mers si la temperaturi de sub 5grade. s-au comportat super misto. puteam frana in siguranta, fara a simti vreun fior. nu stiu la uzura cum se descurca, dar mi s-a parut ca a tinut mai mult spatele fata de D211. si intradevar, am observat si eu ca au profil mai V

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adi dupa ce o sa mergi pe Selena sau orice circuit fie el asa mai mic + daca simti/vezi ca ai aptitudini pt asa ceva nu o sa-ti mai doresti sa cauti supermoto sau altceva ,fa un efort sa mergi si sper sa-ti schimbi optiunile...

am vazut ca ai mers cu un bmw ,cum e fata de rsv`ul tau?... nu vreau sa-mi spui ca e ca si cand ai compara bmw si opel

cat despre supercorse am mers sunt excelente ,handlingul o idee mai bun fata de d211 datorita anvelopei fata avand un profil mai pronuntat in "V",spatele am vazut ca se duce mai rpd decat 211 si are tendinta de a face un "sant" pe centru inca de la primele utilizari (asta am observat si la metzeler racetec k3)

attachicon.gifresized_IMG_5089.jpgattachicon.gifresized_IMG_5085.jpg

 

mai ce sa zic, HP4 e din alta lume. Si am mai urcat pe mobre, nu doar pe astea din 1900 toamna.

 

Quick Shift ul ala si schimbatorul inversat (GP) fac toti banii pe o mobra sport, mai ales daca vrei sa te dai pe pista....

 

Gaz si bang, bang, bang treptele....

 

Revenind la mobra, trage de parca nu are masa proprie, franele tin foarte bine. Ciclistica,din ce mi-am dat seama e destul de ok (dar iti dai seama, cat poti evalua in 5km). Bine macar c-am mers in afara, si nu in oras. In oras,era total irelevant...

 

Cum am zis, e o motoreta pt cineva cu MULTA experienta care STIE sa o stoarca.. Pentru strada, e prea multa putere. ASta e valabil nu doar la HP4, ci si la restu motoretelor de 1000cc de dupa 2003/2005... La asta te ajuta mult electronica, si chiar e ok sa folosesti modurile alea de riding, in functie de unde si pe ce vreme te dai.

 

Pentru cineva care se apuca de circuit acum,n-as recomanda-o,sincer. Ce ai tu, e arhi-suficient.

 

Daca vrei ceva pentru strada, ca tot te tenta RSV4, eu zic sa mergi cu ambele. RSV4 e altceva, altfel cuplul,sunetul, etc... Iar in materie de sasiu/frane/ciclistica, nu cred ca bmw ul e peste RSV4. Oricum, pt noi,useri simpli, ambele sunt rachete si nu ajungem sa le folosim pana in punctul ala unde ar fi vizibile niste diferente...

 

Legat de supermoto, da, am abandonat ideea... Oricum motoreta mea nu o sa se dea. Nu se vinde nimic acum,decat daca dai GRATIS....Si indiferent ca o fac naked, tot merg pe Selena cu ea. Nu e ca si cum ma duc pe Mugello si vai doamne n am carene si o sa mi scada top speedu :))

 

Eu m-am impacat foarte bine cu supercorsa (am avut SC3 pe fata si SP pe spate parca). Desi era 200/55 pe spate, si-a pastrat cumva forma balonului fara sa-mi afecteze prea mult handling ul.

 

Acum am un 180/55 si ii dau capat fara sa-mi pun mintea.... (janta mea fiind de 6"). Nu ma simt prea in largul meu cu 180/55. O sa-mi pun la primavara 190/55. Ea vine cu 190/50 din fabrica (ca si a ta cred).

 

Daca ma duc pe Selena sau la Targu, vreau sa am niste gume decente/bune. SH, ca nu dau eu 10-14 mil pe un set de gume ''reising'',dar sa fie niste SH uri cu DOT maxim 1 an si in stare buna. Ma duc sa ma joc, sa vad ce si cum, nu ma duc sa trag de ea sa cad dupa primu viraj. Mai ales la motorizarea care o am pe ea, pe Selena tre sa fiu ultra-atent...sa nu rupa aderenta :|

 

 

 

@ Crazy: oricum, la oricare as merge, vreau sa mai gasesc/gasim 1-2 sa mergem cu o platforma. Nu ma duc pe ea acolo. Ca daca pic acolo si fuck ceva banal,dar care ma impiedica sa vin pe ea acasa, dupa aia am frecus... + ca iesim mai ieftin asa, mai putin obositor.

 

Anul asta in Martie,cand am scos motorul,am avut o supercorsa SC3 noua pe fata, si cand am fost la BT, inca era zapada pe marginea drumului. Aveam un morcov cat China in c.ur, pt ca supercorsa numai de vreme din aia nu era, dar si-a facut treaba admirabil. Oricum, mers pensionar,fara nici o inclinare,etc...era frig de ma kkam pe mine...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

mai ce sa zic, HP4 e din alta lume. Si am mai urcat pe mobre, nu doar pe astea din 1900 toamna.

 

Quick Shift ul ala si schimbatorul inversat (GP) fac toti banii pe o mobra sport, mai ales daca vrei sa te dai pe pista....

 

Gaz si bang, bang, bang treptele....

 

Revenind la mobra, trage de parca nu are masa proprie, franele tin foarte bine. Ciclistica,din ce mi-am dat seama e destul de ok (dar iti dai seama, cat poti evalua in 5km). Bine macar c-am mers in afara, si nu in oras. In oras,era total irelevant...

 

Cum am zis, e o motoreta pt cineva cu MULTA experienta care STIE sa o stoarca.. Pentru strada, e prea multa putere. ASta e valabil nu doar la HP4, ci si la restu motoretelor de 1000cc de dupa 2003/2005... La asta te ajuta mult electronica, si chiar e ok sa folosesti modurile alea de riding, in functie de unde si pe ce vreme te dai.

 

Pentru cineva care se apuca de circuit acum,n-as recomanda-o,sincer. Ce ai tu, e arhi-suficient.

 

Daca vrei ceva pentru strada, ca tot te tenta RSV4, eu zic sa mergi cu ambele. RSV4 e altceva, altfel cuplul,sunetul, etc... Iar in materie de sasiu/frane/ciclistica, nu cred ca bmw ul e peste RSV4. Oricum, pt noi,useri simpli, ambele sunt rachete si nu ajungem sa le folosim pana in punctul ala unde ar fi vizibile niste diferente...

 

Legat de supermoto, da, am abandonat ideea... Oricum motoreta mea nu o sa se dea. Nu se vinde nimic acum,decat daca dai GRATIS....Si indiferent ca o fac naked, tot merg pe Selena cu ea. Nu e ca si cum ma duc pe Mugello si vai doamne n am carene si o sa mi scada top speedu :))

 

Eu m-am impacat foarte bine cu supercorsa (am avut SC3 pe fata si SP pe spate parca). Desi era 200/55 pe spate, si-a pastrat cumva forma balonului fara sa-mi afecteze prea mult handling ul.

 

Acum am un 180/55 si ii dau capat fara sa-mi pun mintea.... (janta mea fiind de 6"). Nu ma simt prea in largul meu cu 180/55. O sa-mi pun la primavara 190/55. Ea vine cu 190/50 din fabrica (ca si a ta cred).

 

Daca ma duc pe Selena sau la Targu, vreau sa am niste gume decente/bune. SH, ca nu dau eu 10-14 mil pe un set de gume ''reising'',dar sa fie niste SH uri cu DOT maxim 1 an si in stare buna. Ma duc sa ma joc, sa vad ce si cum, nu ma duc sa trag de ea sa cad dupa primu viraj. Mai ales la motorizarea care o am pe ea, pe Selena tre sa fiu ultra-atent...sa nu rupa aderenta :|

 

 

 

@ Crazy: oricum, la oricare as merge, vreau sa mai gasesc/gasim 1-2 sa mergem cu o platforma. Nu ma duc pe ea acolo. Ca daca pic acolo si fuck ceva banal,dar care ma impiedica sa vin pe ea acasa, dupa aia am frecus... + ca iesim mai ieftin asa, mai putin obositor.

Ne organizam noi cumva sa plecam mai multi din Iasi.

Vedem care si cum vine cu adevarat atunci,ca am mai starnit eu apele si in seara de dinaintea plecarii fiecare avea motive de a bate in retragere (nu ma simt bine, nu am bani, nu am echipament,etc samd). De fiecare data (din cele multe-a se citi 2-iesiri) am ajuns singur la Tg Secuiesc. Si intr-adevar e foarte obositor sa mergi pe moto incolo si sa te mai si dai. Nici nu iau in calcul ideea unei "bucurii" neasteptate ca te rupe in primu rand la buzunar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Crazy: oricum, la oricare as merge, vreau sa mai gasesc/gasim 1-2 sa mergem cu o platforma. Nu ma duc pe ea acolo. Ca daca pic acolo si fuck ceva banal,dar care ma impiedica sa vin pe ea acasa, dupa aia am frecus... + ca iesim mai ieftin asa, mai putin obositor.

 

Anul asta in Martie,cand am scos motorul,am avut o supercorsa SC3 noua pe fata, si cand am fost la BT, inca era zapada pe marginea drumului. Aveam un morcov cat China in c.ur, pt ca supercorsa numai de vreme din aia nu era, dar si-a facut treaba admirabil. Oricum, mers pensionar,fara nici o inclinare,etc...era frig de ma kkam pe mine...

ramane sa vedem. eu cred ca vin 2 saptamani in aprilie-mai. sper sa am timp atunci si ne organizam.

 

Ne organizam noi cumva sa plecam mai multi din Iasi.

Vedem care si cum vine cu adevarat atunci,ca am mai starnit eu apele si in seara de dinaintea plecarii fiecare avea motive de a bate in retragere (nu ma simt bine, nu am bani, nu am echipament,etc samd). De fiecare data (din cele multe-a se citi 2-iesiri) am ajuns singur la Tg Secuiesc. Si intr-adevar e foarte obositor sa mergi pe moto incolo si sa te mai si dai. Nici nu iau in calcul ideea unei "bucurii" neasteptate ca te rupe in primu rand la buzunar

imi pare foarte rau ca nu am putut sa merg. problemele cu incarcare mi-a facut peri albi.(parca am vb) in primavara, daca nu dau 916le pana atunci, cred ca-l iau sa ma joc cu el acolo. ca 998 nu l-as sacrifica.

doar ca indicat ar fi sa mergem vineri seara si sa venim sambata seara. sa prindem o zi full acolo. daca plecam dimineata, deja te omori pe drum iar acolo nu prea mai ai chef.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de serpentine,zicea care mai devreme:"winter edition".o sa merg cat de curand,sper anu asta sa apuc o zi,sa fac o filmare cu fostul meu "loc de joaca",adica Gutinul.pe care asteptam sa-l refaca,un loc exceptional in care sa-ti faci mana,sa inveti tehnici de toate soiurile,sa inveti motoare,etc...care mai mergeti pe serpentine,nu doar drum bun,ia scoateti telefonul si faceti o filmare,sa avem si noi ce discuta iarna asta:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Ne organizam noi cumva sa plecam mai multi din Iasi.

Vedem care si cum vine cu adevarat atunci,ca am mai starnit eu apele si in seara de dinaintea plecarii fiecare avea motive de a bate in retragere (nu ma simt bine, nu am bani, nu am echipament,etc samd). De fiecare data (din cele multe-a se citi 2-iesiri) am ajuns singur la Tg Secuiesc. Si intr-adevar e foarte obositor sa mergi pe moto incolo si sa te mai si dai. Nici nu iau in calcul ideea unei "bucurii" neasteptate ca te rupe in primu rand la buzunar

 

Eu nici la Selena nu m-as duce pe ea. Daca ma duc pe ea, cred ca as merge fix ca o pixda acolo de frica sa nu sparg ceva si sa am probleme la intoarcere..

 

Da stiu cum e, ca multi viteji se-arata inaintea furtunii.... Ce mai vuia topicul asta in primavara / iarna trecuta.... si s-a ales pwla de intalnire/iesiri pe serpentine...

 

Eu intai m-as duce la selena, ca prima mea iesire, si sa vad ce si cum,si dupa aia poate ma gandesc sa bat drumul pana la Tg Secuiesc...

 

ramane sa vedem. eu cred ca vin 2 saptamani in aprilie-mai. sper sa am timp atunci si ne organizam.

 

imi pare foarte rau ca nu am putut sa merg. problemele cu incarcare mi-a facut peri albi.(parca am vb) in primavara, daca nu dau 916le pana atunci, cred ca-l iau sa ma joc cu el acolo. ca 998 nu l-as sacrifica.

doar ca indicat ar fi sa mergem vineri seara si sa venim sambata seara. sa prindem o zi full acolo. daca plecam dimineata, deja te omori pe drum iar acolo nu prea mai ai chef.

avand in vedere ca ai 916/748 ul ala,tre sa fii FRAIER sa risti 998 sa-l culci pe acolo....ar fi pacat de el. Daca aveai doar o mobra, mai ziceam..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu cum e, ca multi viteji se-arata inaintea furtunii.... Ce mai vuia topicul asta in primavara / iarna trecuta.... si s-a ales pwla de intalnire/iesiri pe serpentine...

 

O parte ne-am intalnit pe Tihuta, Mesteacan, Hungaroring... :rolleyes:

 

 

 

 

 

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...