edivkv Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 de facut un topic separat nu fac,dar o sa va mai tin la curent cu cate ceva , o poza o intrebare .... trebui sa gasesc un garaj ceva sa pot sa ma apuc de ea pana atunci nu pot pt ca nu am decat balconul de la bloc si nu cred ca imi da voie ... sper sa gasesc cat mai repede ca vreau pana da caldura sa rezolv treaba cu vopsitul, iar apoi cu motorul este mai usor ca am unde, plus pe langa cred ca o sami trebuiasca niste chiulase ca au niste aripioare rupte, si niste amortizoare spate ca nu mai gaseste mosu toate piesele sa vedem ceo mai gasii prin podul ala multumesc de incurajari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 13, 2011 Autor Share Postat Februarie 13, 2011 si eu am aripioare rupte pe capacul-chiulosa.telescop spate,e simplu,cu arc.deci fara ulei.cred ca potriveste de la MZ RT 125. sunt foarte multe piese/elemente care se potrivesc(adica sunt identice) de pe MZ (ES 175/250,RT125) AWO SIMSON 425 T/S ( adica si SPORT si TOUREN ),EMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 daca nu le gasesc pe ale ei o sa iau un mz rt 125 pt piese, ca de es 250 am de unde sa fac rost o gramada si la preturi f modice asa ma gandeam si eu ca amortizoarele de rt se potrivesc stii cumva daca jantele de la mz rt adica doar cercurile se potrivesc cu ale ei, ? , ale mele sunt cam ruginite si ma gandeam sa pun de rt dar nu stiu daca au acelasi nr de spite pt ca pastrez binenteles butucii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 13, 2011 Autor Share Postat Februarie 13, 2011 nu cred ca merge janta de RT.da nu poti sabla alea originale? sau is lovite/indoite.in bucuresti poti croma.si iese bine.1 bucata spita costa 2 lei cromatu si pregatitu.pe janta nu cred ca iti ia mai mult de 1oo lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 nu cred ca o sa cromez jantele, cred ca galvanizez spitele si jantele o sa le vopsesc iar una din jante are pe interior unde vine talonul cauciucului vreo 2 gaurele ,dar merge refacuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 la BK350 modelele din 1955,cum e al meu...jantele sunt vopsite.gaurile nu sunt cumva pt.scurgere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 nu cred cas cam ruginite si gaurelele sunt neuniforme cred ca o sa-mi trebuiasca alte capace de chiulase, sa dau ceva la schimb pe ele sau banuti dar sa vad ce mai gaseste mosu, ca mi-a mai gasit un set de cilindrii si un ambielaj si inca multe piese, o pompa dar nu stiu daca e a lui, dar vedem trebuie pregatit de vopsire, cat de curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 17, 2011 Autor Share Postat Februarie 17, 2011 pompa pt umflat rotile? ca si in poza jos? sa ai macar un ambielaj OKAY,ca aia e inima motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 salut domnu Robert, revin aici cu o intrebare foarte arzatoare, si anume spuneai ca mai ai un motor de ifa pe care vrei sa il completezi si sa intregesti cu el a 2 a moto ifa bk, ai putea sa imi imprumuti si mie chiulasele de la acel motor?, pt ca eu nu am deloc, si am inceput asamblarea motocicletei si as vrea sa il pornesc si eu. Asta daca nu iti sunt de folos pana cand fac si eu rost de unele cat de cat bune.si as fii foartee recunoscator daca ai vrea sa ma ajuti oricum iti multumesc de pe acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Eu zic sa mai ai rabdare cateva zile, punem mana pe unele de pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 @edivkv,vezi ca avea @cuxi o pereche de chiuloase de BK 350 dar nu stiu daca nu le-a dat.parca a avut ceva clienti la ele separat dar nu voia sa le dea decat impreuna.intreaba-l. am si io vo 3 mmotoare de BK'u si sigur o sa am ceva chiuloase in plus dar din pacate inca nu pot da nimca pana nu vad daca am eu totul complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Eu zic sa mai ai rabdare cateva zile, punem mana pe unele de pe ebay. am vazut ca a scris robert acolo la topicul facut de mine, dar alea cica nu se trimit in alta tara, daca la alea te referi @edivkv,vezi ca avea @cuxi o pereche de chiuloase de BK 350 dar nu stiu daca nu le-a dat.parca a avut ceva clienti la ele separat dar nu voia sa le dea decat impreuna.intreaba-l. am si io vo 3 mmotoare de BK'u si sigur o sa am ceva chiuloase in plus dar din pacate inca nu pot da nimca pana nu vad daca am eu totul complet. cuxi nu avea chiulase din cate stiu, avea 2 cilindrii un ambielaj, si un km puse le bursa, atunci daca ai tu ,te rog frumos sa imi spui daca ai nevoie de ceva piese poate gasesc si poate te ajut in vrun fel, si facem un schimb ceva,dar numai sa fac si io rost de 2 chiulase ca nu am si nu pot pornii motorul mersii oricum am ggasit chiulase la userul 4 bike , ii multumesc si aici pt ggestul frumos are il face imi da chiulase gratis doar costul coletului il am de platit da am spus GRATIS MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 17, 2011 Autor Share Postat Mai 17, 2011 ma bucur pt tine edi.si ma bucur,ca mai sunt oameni binevoitori.mai sunt cativa aici pe forum.am avut si eu saptamana trecuta o asa surpriza,cu o sticla pt lampa stop.si anul trecut cu un blocaj ghidon de bk. acuma pune si ceva poze.si nu uita...cand o pornesti,sa faci si un filmulet.bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 ok hai sa pun si cateva poze in prima poza o sa vedeti cam care era starea ei atunci cand am achizitionato, in urmatoarele 4 poze este moto sablata, iar in ultimele poze se vede ce am inceput sa fac atat cat am putut o sa revin cu poze pe parcursul readucerii la viata a mz bk ului ok hai sa pun si cateva poze in prima poza o sa vedeti cam care era starea ei atunci cand am achizitionato, in urmatoarele 4 poze este moto sablata, iar in ultimele poze se vede ce am inceput sa fac atat cat am putut o sa revin cu poze pe parcursul readucerii la viata a mz bk ului a luat pozele in ordine inversa, intelegeti voi ca sunteti baieti mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 18, 2011 Autor Share Postat Mai 18, 2011 (editat) arata bine.restul pieselor le ai? am vazut ca ai vopsit piesa incercuita cu rosu (jos poza).de ce? ai mascat ceva? si sunt 2 piese din tabla (unde e sageata),pt ventilatie dinam.alea le ai? ai pus si filtru aer.asta e diferenta intre BK-urile noastre + ca al tau are 2 cai mai multi inghesuiti Editat Mai 18, 2011 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 nu am mascat nimic,doar ca asa lea facut vopsitorul , iar piesele de tabla pt ventilatia dinamului nu le am, ce puteam sa ascund acolo, si grupul l-am facut negru mat pune-mi 2 poze cu tablitele alea , mai imi trebuie robinetu ala de la ghidon care strange, ca a disparut , nu stiu pe unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 20, 2011 Autor Share Postat Mai 20, 2011 fac poze duminica.fara frana/amortizor ghidon poti merge solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Poate merge fara limitatorul ala insa dupa primii kilometrii parcursi pe strazile noastre (pline de gropi).... cu siguranta o sa inceapa sa injure de o sa-l auda toata lumea. Am mers si eu fara sistemul ala montat pe moto si mi-a fost de-ajuns sa parcurg 2-3 kilometrii inainte de a incepe sa injur. Fara el e ca si cand ai merge cu moto cu atas nereglat. Sa mai zic ca fara el ai ocazia ca indoi tabla rezervorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 21, 2011 Autor Share Postat Mai 21, 2011 totul depinde de ciclistica motoretei. de exemplu,la BK-ul meu,amortizorul ghidon e desfacut.adica e liber.si nu am probleme nici in oras nici afara.motoarele de generatie noua,nu au asa ceva.se pot monta tot felu de amortizoare universale,ca sa elimine voblarea.astea in special pt motoare de curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Tu ai amortizorul desfacut, ai tot sistemul (limitator si amortizor). El nu are nici una , nici alta. Fara limitator o sa strice vopseaua de pe rezervor si o sa-i indoaie tabla. Nimanui nu-i convine sa vopseasca rezervorul si apoi sa-l loveasca cu ghidonul din lipsa de limitator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 cred ca limitatorul este, doar robinetu cu tija lipsesc oricum daca nu gasesc unu de ifa , o sa caut unu de simson, poate gasesc la cineva sa dau la schimb cu alte piese sau cu bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 22, 2011 Autor Share Postat Mai 22, 2011 (editat) Tu ai amortizorul desfacut, ai tot sistemul (limitator si amortizor). El nu are nici una , nici alta. Fara limitator o sa strice vopseaua de pe rezervor si o sa-i indoaie tabla. Nimanui nu-i convine sa vopseasca rezervorul si apoi sa-l loveasca cu ghidonul din lipsa de limitator. desfacut in sensul,ca e desurubat.o am montata bine inteles pt limitator.altfel vireaza pana da in rezervor. ps: edivk te pot ajuta,dar imprumut.pana ajung la faza de a o monta.nu vreau sa o descomplectez.dar daca ai limitatorul,si iti trebuie doar tija, merge de la simson.cred.diferente sunt.dar ne adaptam." robinet cu tija" am eu unul de IJ56,care seamana mult mai mult cu cel de ifa,doar ca e din plastic,sau bachelita.o vopsesti negru mat,sau argintiu,sau rosu cu buline albe .adica cum vrei tu.azi ma duc dupa masa pe la socrii si iti fac poze cu tablitele respective,pt ventilarea dinamului,si ma uit dupa tija ifa/IJ.poze/poze.si am sa montez cauciucurile pt suport picior.am cumparat de pe ebay.noi.am platit 9 eur total. dupa ce termonimotorul de pus pe roti,trebuie sa ne facem bari de cadere.crash bar. Editat Mai 22, 2011 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 fami te rog si 2 poze cu piesele de ifa ce vin sub ghidon, binenteles daca poti face, ca sa vad ce mai ar trebui acolo,ca nu stiu daca mai lipseste ceva cel de ij nu cred ca se potriveste ca are si mosu asta al meu si mia zis ca nu se potriveste, dar daca tu stii ca se potriveste o sa incerc si io cu cel de ij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 22, 2011 Autor Share Postat Mai 22, 2011 itadevar,cel de Ij e mai mare la rozeta.dar eu cred ca il poti adapta,ca e mai lunga la tija.din pacate tablitele nu le-am gasit.adica nu m-am incadrat in timp.eram doar in vizita.am pornit motorul si am schimbat cauciucurile comandate la scarite.e super.trebuie sa comand si pt pedala pornire cauciuc.am facut cateva poze si cu tablitele cele montate pe motor, si cateva poze cu flansa alternator si alternator IJ + ambielajul echipat cu rotorul de IJ.pozele vorbesc singur.daca te hotaresti in privinta alternatorului,iti trimit si schita flansei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 da ,am vazut tablitele alea ,cred ca le ot confectiona din tabla de inox . cu privire la alternator nu sunt dispus sa fac modificari ,deocamdata sa il fac asa cum e el iar daca ma supara lom face impreuna cu okazia unei vizite pe la cluj despre robinet ce sa zic nu am decat limba aia indoita restu ioc, tre sa ajung pe acolo unde am sablato sa vad daca mai gasesc piesele oricum mersi pt poze sunt f clare si de trebuinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.