CZU Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 Salut! Am gasit la cineva un set de carbuartoare MIKUNI de la un Gsx R 750 dar nu vrea sa le dea decat pe toate odata. Eu vreu sa-mi schimb carburile de pe Nipra pentru ca m-am saturat sa tot reglez la ele. Pretul este in jur de 150 EURO pe tot setul (cred ca se mai discuta ceva). A mai incercat cineva carburatoare de Gsx R 750 pe Nipru? credeti ca or sa mearga? Daca este cineva interesat sa se bage la o combinatie (adica eu doua si el doua) astept raspuns. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 daca ar merge m-as baga eu la o combinatie...si daca e mai ieftin e si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 fitzi atentzi si aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Septembrie 20, 2005 Autor Share Postat Septembrie 20, 2005 (editat) daca ar merge m-as baga eu la o combinatie...si daca e mai ieftin e si mai bine Prietene UnderTaker s-a rezolvat. Am vorbit la telefon cu tipul cu carburile si am facut deal-ul. Tipul o sa imi trimita carburatoarele in cateva zile, asa ca vreau sa stiu cum facem sa ti le dau si sa-mi dai si tu banii. Legat de bani am mai negociat cu el si a ramas la 2250000 perechea (ceea ce nu e rau pentru doua carburi Mikuni functionale). Cred ca cel mai bine ar fi sa ne auzim la un telefon si sa iti spun mai multe. Uite nr. meu 0744 680 851 Cezar. Astept un rasuns cat mai curand. Editat Septembrie 20, 2005 de CZU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Septembrie 21, 2005 Share Postat Septembrie 21, 2005 deocamdata trebuie sa ma lamuresc si eu daca merg puse..si sa vad cum pot sa fac rost de bani...inca nu e nimic sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Septembrie 21, 2005 Autor Share Postat Septembrie 21, 2005 deocamdata trebuie sa ma lamuresc si eu daca merg puse..si sa vad cum pot sa fac rost de bani...inca nu e nimic sigur. Am crezut ca iesti hotarat deja cand ai dat mesajul. Sincer eu ma cam grabesc pentru ca nu vreau sa le pierd din ai multe motive: 1. motorul de la care sunt a fost aproape nou si mergea impecabil. Tipul il adusese pentru el dar a a vut ghinion si a intrat o masina inainte sa il inscrie. Motorul si carburatoarele nu au fost afectate de loc. 2. capaciatatea motorului pe care au fost puse este foarte apropiata de cea a Niprului. 3. un carburator rusesc nou este 1200000 si ca nu face cat un Mikuni. 4. etc... Oricum sunt multi care au carburi japoneze pe Nipre, au scapat de reglaje toata ziua, le intra in ture super iar consumul e de bun simt. Gandestete, a o decizie si da-mi un telefon pana maine sa vorbim ca altfel ma vad nevoit sa le scot la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 21, 2005 Share Postat Septembrie 21, 2005 2. capaciatatea motorului pe care au fost puse este foarte apropiata de cea a Niprului. Eu nu cunosc motorul de care vorbesti tu dar din ce am inteles din postul tau are 750 cmc,niprul intr-adevar are 650 cmc deci apropiat dar japoneza are 4 carbelitoare iar rusoaica are doar 2.Deci...? PS. Nu zic ca nu merge smecheria,doar mentionez ca sunt diferente.Am vazut pe nipre carburi japane,dar nu stiu amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Septembrie 21, 2005 Share Postat Septembrie 21, 2005 Ideal ar fi ca respectivele carburatoare sa fie de la un motor care are capacitatea per cilindru apropiata de a niprului. (adica 325 cmc/cilindru) Si mai frumos ar fi sa corespunda si diametrul difuzorului cu diametrul la K68 Nu va apucati sa puneti orice carburator doar pentru ca este mikuni ca s-ar putea sa aveti surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 25, 2005 Share Postat Septembrie 25, 2005 Ideal ar fi ca respectivele carburatoare sa fie de la un motor care are capacitatea per cilindru apropiata de a niprului. (adica 325 cmc/cilindru) Si mai frumos ar fi sa corespunda si diametrul difuzorului cu diametrul la K68 Nu va apucati sa puneti orice carburator doar pentru ca este mikuni ca s-ar putea sa aveti surprize. si nu in ultimul rînd , probabil, să corespundă si regimul de turatie la care a fost dimensionat să lucreze eficient carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.