Sari la conținut

Ktm 125 Sau 250


karigan
 Share

Postări Recomandate

Atentie cu 200-le, este extrem de puternic.

Dupa doi ani pe 450 de abea ma tin pe 200, este mult mai diliu ca 450-ul.

Cred ca 125 este arhisuficient pentru cineva care care incepe enduro. Sunt destui care au experienta si se dau cu 125.

 

Mark

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, de 2 luni sunt fericitul posesor al unui 200 2008.

Mobra este exact ceea ce mi-am inchipuit (cu mentiunea ca este mai puternic decat ma asteptam).

Am selectat curba moale de aprindere tocmai din acest motiv.

Multumesc pentru urari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se intelege si din titlu, ce recomandati pt o fata : Ktm 125 EXC, 2 timpi si un Ktm 250 EXC-F, 4 timpi?

 

eu va astept la mine in show room sa vedeti exact cum se potriveste o SCORPA T RIDE 250...... puteti bineinteles sa faceti si un drive test !!!!

Scorpa vine bineinteles INMATRICULABILA !!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@karigan, nu este endurista ,,de ieri" ! Cel putin eu asa stiu !

 

Adevarul este ca EXC125-ul din zilele noastre este pur si simplu ..... TURBAT !

Revenind la subiect ... cu 250 EXC-F (4t) nu m-am dat nici o data, insa cu 200-ele (2t), DA ... si mi-a placut teribil de mult !

 

Solutia cea mai buna ar fi ca domnisoara sa testeze ambele modele ! Este cel mai edificator !

 

off-topic: @gizmo -> sa inteleg ca ti-ai cumpart 200-ele ? Daca ,,DA" sa te bucuri de el ! ;)

 

Pai problema e ca de testat le-am testat si nu ma pot hotara... 125 mi-a placut foarte mult mai ales ca este foarte usor si te poti juca cu el dar mi-e frica sa nu fie prea nervos pt mine...250 e mai linistit dar clar se simte diferenta de greutate...M-am dat si cu un 200 si ce sa zic...recunosc mi-a placut si ala...acuma mai depinde si anul pt ca cel putin la 250 difera greutattea si alte lucruri de la an la an....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hey, buna,

 

sper sa nu vorbesc prosti dar din cate stiu eu e o mare diferenta intre 125 si 250 dupa cum urmeaza:

125 si 200 sunt la fel de grele si au aceeasi alcatuire a motorului cu diferenta doar de diametrul pistonului. cand trecem la 250 si 300 bicicleta ramane la fel si la motorizare se modifica, inafara de diametrul cilindrului, si cursa bielei cea ce are ca rezultat un cuplu mai mare la turatie joasa deci d'aia ti s-a parut ca 250-ul e mai pasnic. cu un raport bun de pinioane pe un 200 faci tot ce ai crezut ca e imposibil cu o lejeritate fantastica.

 

PS: vezi ca daca iti iei 2t iti cam iei adio de la mersul pe strada ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

125 si 200 au aceeasi bicicleta.

250 si 300 au aceeasi bicicleta, diferita de cea de la 125 si 200. Mai exact, e mai "lunga" cu 6 cm.

in practica asta se traduce in manevrabilitate mai buna pentru 125/200 si stabilitate mai buna la viteze mari pentru 250/300

 

Ia 200 ca o sa te distrezi mai bine cu ea dupa ce inveti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hey, buna,

 

sper sa nu vorbesc prosti dar din cate stiu eu e o mare diferenta intre 125 si 250 dupa cum urmeaza:

125 si 200 sunt la fel de grele si au aceeasi alcatuire a motorului cu diferenta doar de diametrul pistonului. cand trecem la 250 si 300 bicicleta ramane la fel si la motorizare se modifica, inafara de diametrul cilindrului, si cursa bielei cea ce are ca rezultat un cuplu mai mare la turatie joasa deci d'aia ti s-a parut ca 250-ul e mai pasnic. cu un raport bun de pinioane pe un 200 faci tot ce ai crezut ca e imposibil cu o lejeritate fantastica.

 

PS: vezi ca daca iti iei 2t iti cam iei adio de la mersul pe strada ;)

 

Sa gasesti o motoreta cu care sa te dai si la enduro mai ok si pt strada nu prea merge...Ma refer la o motoreta pt enduro si dc se poate sa fie inmatriculata doar de fatait un pic prin oras nu mai mult.La Lc4 nu renunt oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se intelege si din titlu, ce recomandati pt o fata : Ktm 125 EXC, 2 timpi si un Ktm 250 EXC-F, 4 timpi?

 

 

hey, buna,

 

sper sa nu vorbesc prosti dar din cate stiu eu e o mare diferenta intre 125 si 250 dupa cum urmeaza:

125 si 200 sunt la fel de grele si au aceeasi alcatuire a motorului cu diferenta doar de diametrul pistonului. cand trecem la 250 si 300 bicicleta ramane la fel si la motorizare se modifica, inafara de diametrul cilindrului, si cursa bielei cea ce are ca rezultat un cuplu mai mare la turatie joasa deci d'aia ti s-a parut ca 250-ul e mai pasnic. cu un raport bun de pinioane pe un 200 faci tot ce ai crezut ca e imposibil cu o lejeritate fantastica.

 

PS: vezi ca daca iti iei 2t iti cam iei adio de la mersul pe strada ;)

 

 

125 si 200 au aceeasi bicicleta.

250 si 300 au aceeasi bicicleta, diferita de cea de la 125 si 200. Mai exact, e mai "lunga" cu 6 cm.

in practica asta se traduce in manevrabilitate mai buna pentru 125/200 si stabilitate mai buna la viteze mari pentru 250/300

 

Ia 200 ca o sa te distrezi mai bine cu ea dupa ce inveti.

din cate am inteles eu s-a cerut o comparatie intre 125 2T si 250 4T

nu am mers cu nici una asa ca sfat obiectiv nu am. Daca vrei 2T, 200-le mi s-a parut super. Are destula vlaga, nu e chiar crizat si foarte usurel, iar daca vrei 4T, ia ceva mai mare de 250, greutatea nu difera cu mult, dar stii o treaba cand tragi de gaz. Ai suficient cuplu la zone mai nasoale.

P.S. 2 timpi iti cere in general mai multa atentia la gaz si per total te solicita mai mult decat un 4T(n-are cuplu, tre sa-l tii turat pe urcari, porneste numa la pedala, nu ai frana de motor la coborari), dar compenseaza prin faptul ca e usurel iar satisfactia psihica e mult mai mare.

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am inteles eu s-a cerut o comparatie intre 125 2T si 250 4T

nu am mers cu nici una asa ca sfat obiectiv nu am. Daca vrei 2T, 200-le mi s-a parut super. Are destula vlaga, nu e chiar crizat si foarte usurel, iar daca vrei 4T, ia ceva mai mare de 250, greutatea nu difera cu mult, dar stii o treaba cand tragi de gaz. Ai suficient cuplu la zone mai nasoale.

P.S. 2 timpi iti cere in general mai multa atentia la gaz si per total te solicita mai mult decat un 4T(n-are cuplu, tre sa-l tii turat pe urcari, porneste numa la pedala, nu ai frana de motor la coborari), dar compenseaza prin faptul ca e usurel iar satisfactia psihica e mult mai mare.

 

 

in cazu asta SCORPA le are pe toate nu ???? are pornire electrica are cuplu are frana de motor nu e violenta si e mai usoara decat un 200 .....

In plus pozitia de condus e mult mai joasa .... Culmea nu si garda la sol care masurata de la pamant la scutul motor e cam aceeasi cu un 200......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...