iuli-voshod Postat Martie 15, 2010 Autor Share Postat Martie 15, 2010 (editat) maxim shase mie daca imi porneste la maxim 3-4 e stricat?!? omu nu a etansat nici flansa de la carb si nu are nici garnitura de chiuloasa... vedem maine ce rezultate are dupa etansari! Editat Martie 15, 2010 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coolblue Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 revin cu problemele la voshod. tot cu pornireai-am schimbat setul cu unul sh, dar bun, segmenti noi, compresie foarte buna cu aprindere de minsk am reusit sa il pornesc in reprize foarte scurte, cam 10-20 sec si dupa se oprea, ca sa reusesc performanta asta a trebuit sa scot suruburile de reglaj si sa dau la maxim statorul in sensul limbilor de ceas cu aprindere originala nu am reusit decat sa il fac sa dea cateva rateuri, indiferent ce i-as fi facut. carburatorul nu este uzat fiind probat pe alt motor de voshod, care a pornit la prima pedala cu el. bujia este uda dupa o repriza de pedalari, scanteie este si ea... acum care ar fi cauza??? maine vreau sa leg numai aprinderea ei originala sa vad daca rezolv ceva. cam aceeasi problema o am si eu... nu pot regla aprinderea.Am inc3ercat sfaturile lui iulian dar nu aau functionat...nu stiu ce sa mai fac ...mi vine sa ma urc pe perti de nervi P.S.: Daca cineva are de vanzare un esapament de voshod 3M astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 16, 2010 Autor Share Postat Martie 16, 2010 (editat) cam aceeasi problema o am si eu... nu pot regla aprinderea.Am inc3ercat sfaturile lui iulian dar nu aau functionat...nu stiu ce sa mai fac ...mi vine sa ma urc pe perti de nervi P.S.: Daca cineva are de vanzare un esapament de voshod 3M astept PM o aprindere se regleaza cu sistem cu ceas comparator? ai asa ceva?...fiecare zecime conteaza; eu am patit-o la bujie...pentru 0,20 de zecimi nu pleca decat in suturi si foarte greu; pe langa aprinde pot fi mult mai multi factori care iti impiedica pornirea... nu te lasa!!! spune-ne ce ai mai verificat inafara de aprindere la el! Editat Martie 16, 2010 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 continuarea povestii de ieri: am etansat ce era de etansat si tot dejeaba, am schimbat si semeringul de la ambielaj pe partea cu aprinderea ca daduse un rateu de la bulit, nu vrea sa porneasca si pace, am schimbat 3 aprinderi, una de minsk si 2 de voshod, si 3 napolitane din care una nou nouta cred ca pana la urma crap motorul sa ii schimb garnitura de la jumatate sa fiu sigur ca nu imi trage aer fals pe undeva ca am impresia ca se cam scurge benzina la imbinarea carterelor in partea cu ambielajul. daca nici dupa ce ii schimb garnitura nu vrea sa porneasca chem popa sa o descante ca sigur il are pe dracu in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 16, 2010 Autor Share Postat Martie 16, 2010 continuarea povestii de ieri: am etansat ce era de etansat si tot dejeaba, am schimbat si semeringul de la ambielaj pe partea cu aprinderea ca daduse un rateu de la bulit, nu vrea sa porneasca si pace, am schimbat 3 aprinderi, una de minsk si 2 de voshod, si 3 napolitane din care una nou nouta cred ca pana la urma crap motorul sa ii schimb garnitura de la jumatate sa fiu sigur ca nu imi trage aer fals pe undeva ca am impresia ca se cam scurge benzina la imbinarea carterelor in partea cu ambielajul. daca nici dupa ce ii schimb garnitura nu vrea sa porneasca chem popa sa o descante ca sigur il are pe dracu in ea etanseaza bine de tot tot motorul,daca trage putin aer fals nu rezlvi nimic...nu mai omori aprinderile ca eu unul nu cred ca e de acolo...etanseaza motorul bine,etanseaza din nou si la carb si la chiuloasa si excludem aerul fals;si vedem apoi ce face...trebuie sa porneasca fara discutii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 am gasit si problema, garnitura dintre cartere terminata de dadea benzina in uleiul din cutie, pana si spatiile goale dintre cartere din dreptul ambielajului erau pline cu benzina, semeringul de pe partea cu pinionul de tractiune primara terminat si ala, si daca tot am crapat motorul am schimbat si rulmentii la ambielaj ca erau praf toti. acu tre sa gasesc un carton la grosimea garniturii vechi, ca am facut una din carton de dosar dar este prea subtire si s-a ales prafu din distantele din cutie cand am strans carterele. maine il rezolv ca acum nu mai aveam chef sa mai caut carton sa fac alta garnitura, sper ca nu vor mai fi probleme dupa ce termin cu etansatu la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 16, 2010 Autor Share Postat Martie 16, 2010 (editat) am gasit si problema, garnitura dintre cartere terminata de dadea benzina in uleiul din cutie, pana si spatiile goale dintre cartere din dreptul ambielajului erau pline cu benzina, semeringul de pe partea cu pinionul de tractiune primara terminat si ala, si daca tot am crapat motorul am schimbat si rulmentii la ambielaj ca erau praf toti.acu tre sa gasesc un carton la grosimea garniturii vechi, ca am facut una din carton de dosar dar este prea subtire si s-a ales prafu din distantele din cutie cand am strans carterele. maine il rezolv ca acum nu mai aveam chef sa mai caut carton sa fac alta garnitura, sper ca nu vor mai fi probleme dupa ce termin cu etansatu la motor. ai vazut mann?...hai ca vreau sa facem o "ieseala"!!! Editat Martie 16, 2010 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 am gasit si problema, garnitura dintre cartere terminata de dadea benzina in uleiul din cutie, pana si spatiile goale dintre cartere din dreptul ambielajului erau pline cu benzina, semeringul de pe partea cu pinionul de tractiune primara terminat si ala, si daca tot am crapat motorul am schimbat si rulmentii la ambielaj ca erau praf toti.acu tre sa gasesc un carton la grosimea garniturii vechi, ca am facut una din carton de dosar dar este prea subtire si s-a ales prafu din distantele din cutie cand am strans carterele. maine il rezolv ca acum nu mai aveam chef sa mai caut carton sa fac alta garnitura, sper ca nu vor mai fi probleme dupa ce termin cu etansatu la motor. Pune -te pe treaba si dute cumpara o coala de clingherit de 0,5 mm si fa din aia garniturile pt. cartere ca nu mai ai treaba in veci cu scurgerile de ulei sau neetansarea intre ele.Sa faci gaurile cu preducele ca sa iti iasa perfect.spor........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 17, 2010 Autor Share Postat Martie 17, 2010 intradevar ionel cligheritul e "sfant" dar nu gasesti asa usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) am gasit coala de clingherit de o,5 mm, cred ca are 1 m lungime pe 40 latime la 15 lei, am facut garnitura, am siliconat-o in limita bunului simt, si degeaba. nu vrea sa porneasca si pace, semeringurile la ambielaj sunt noi, am etansat si galeria la carburator, scanteie este. m-a disperat. nush ce sa ii mai fac..... bujia este uda ca de obicei, mai gasisem si o fisura la un carter, dar am fost la un atelier si mi-au sudat-o baietii in argon. doar da cate un rateu anemic din cand in cand indiferent cum as da avansul. Editat Martie 17, 2010 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 am gasit coala de clingherit de o,5 mm, cred ca are 1 m lungime pe 40 latime la 15 lei, am facut garnitura, am siliconat-o in limita bunului simt, si degeaba.nu vrea sa porneasca si pace, semeringurile la ambielaj sunt noi, am etansat si galeria la carburator, scanteie este. m-a disperat. nush ce sa ii mai fac..... bujia este uda ca de obicei, mai gasisem si o fisura la un carter, dar am fost la un atelier si mi-au sudat-o baietii in argon. doar da cate un rateu anemic din cand in cand indiferent cum as da avansul. Daca este etans carterul si benzina ii vine cum trebuie, nu ramane decat o cauza,scanteia ,nu o da cand trebuie si unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) sa fie chiulasa cu vreo buba? mai am una de rezerva, incerc si cu aia, magnetoul este luat de pe un voshod functional, scanteia este buna, se simte vacuum puternic la admisia carbului daca pun mana si dau la pedala. carterul este etans 100%, am stat 2 ore pana am imbinat carterele, am dat cu smirghel fin, degresat bine etc etc. am zis sa nu ma grabesc ca sa fac treaba buna. rateuri da din cand in cand dar nu vrea sa porneasca deloc deloc, imi vine sa ii dau cu benzina si sa ii dau foc. carburatoru este bun, daca il pun pe alt voshod porneste la prima pedala cu el. Editat Martie 17, 2010 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen B Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 sa fie chiulasa cu vreo buba? mai am una de rezerva, incerc si cu aia, magnetoul este luat de pe un voshod functional, scanteia este buna, se simte vacuum puternic la admisia carbului daca pun mana si dau la pedala. carterul este etans 100%, am stat 2 ore pana am imbinat carterele, am dat cu smirghel fin, degresat bine etc etc. am zis sa nu ma grabesc ca sa fac treaba buna. rateuri da din cand in cand dar nu vrea sa porneasca deloc deloc, imi vine sa ii dau cu benzina si sa ii dau foc. carburatoru este bun, daca il pun pe alt voshod porneste la prima pedala cu el. Asa am patimit si eu cu Minskul.Speriam porumbeii vecinilor cind dadea un rateu.Defectiunea a fost BOBINA DE INDUCTIE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 sa fie chiulasa cu vreo buba? mai am una de rezerva, incerc si cu aia, magnetoul este luat de pe un voshod functional, scanteia este buna, se simte vacuum puternic la admisia carbului daca pun mana si dau la pedala. carterul este etans 100%, am stat 2 ore pana am imbinat carterele, am dat cu smirghel fin, degresat bine etc etc. am zis sa nu ma grabesc ca sa fac treaba buna. rateuri da din cand in cand dar nu vrea sa porneasca deloc deloc, imi vine sa ii dau cu benzina si sa ii dau foc. carburatoru este bun, daca il pun pe alt voshod porneste la prima pedala cu el. Verifica tot incepand de la bujie ,fisa ,bobina inclusiv, contact , platou avans daca e la semn, daca nu ? e o problema la electrica, daca totul e ok in rest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 17, 2010 Autor Share Postat Martie 17, 2010 ce distanta ai intre electrozii bujiei?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 ca sa elimin si electrica am legat direct din napolitana firele care duc la bobina. dar problema mea este cu totu alta, nu am compresie suficienta, si este ceva ciudat pentru ca depresiune in carter am cand urca pistonul pentru ca face vacuum la admisia carbului, dar cand trebuie sa faca compresia pentru aprindere e ca si cum nu ar fi, pistonul si cu segmentii fiind noi, nu ma gandesc decat la cilindru sa fie vinovat, am schimbat vreo 3 garnituri de chiulasa din cutie de bere, strang chiulasa bine si imi da rateu dupa rateu la fiecare pedala, daca o las fara garnitura pedala e si mai moale si nici rateuri nu ma dai asa des. mai am un voshod in garaj si la ala nu ii poti da pedala cu mana, la al meu o dai fara sa depui un efort prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Din cate vad la tine problema este una electrica, incepe cu bujia, cauta un sinterom la mine cu sinterom mergea cel mai bine, inlocuieste bobina, fisa, verifica magnetoul si avansul. Inca ceva....eu nu am avut garnitura la chiulasa...de fapt nu cred ca a fost conceputa cu garnitura...refa planeitatea pe o bucata de geam cu smirghel prin miscari circulare, daca i-ai pus garnitura automat se schimba si distanta la bujie dar ar fi trebuit sa porneasca, si eu am patit-o cand am incercat sa ii fac o astfel de garnitura pt ca ma deranja faptul ca scuipa ulei dar mergea prost si nu am reusit sa o reglez din distanta electrodului asa ca am dat-o jos. Recapituland: BUJIE, FISA, MAGNETOU-AVANS CORECT, NAPOLITANA BUNA//SI VEZI CU GARNITURA AIA CU CARE NU SUNT IMPACAT:) SALUTARI CU FARU, NU ITI PIERDE RABDAREA SI NU PIERDE TIMPU' CA DEJA A DAT CALDURA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 18, 2010 Autor Share Postat Martie 18, 2010 Din cate vad la tine problema este una electrica, incepe cu bujia, cauta un sinterom la mine cu sinterom mergea cel mai bine, inlocuieste bobina, fisa, verifica magnetoul si avansul. Inca ceva....eu nu am avut garnitura la chiulasa...de fapt nu cred ca a fost conceputa cu garnitura...refa planeitatea pe o bucata de geam cu smirghel prin miscari circulare, daca i-ai pus garnitura automat se schimba si distanta la bujie dar ar fi trebuit sa porneasca, si eu am patit-o cand am incercat sa ii fac o astfel de garnitura pt ca ma deranja faptul ca scuipa ulei dar mergea prost si nu am reusit sa o reglez din distanta electrodului asa ca am dat-o jos.Recapituland: BUJIE, FISA, MAGNETOU-AVANS CORECT, NAPOLITANA BUNA//SI VEZI CU GARNITURA AIA CU CARE NU SUNT IMPACAT:) SALUTARI CU FARU, NU ITI PIERDE RABDAREA SI NU PIERDE TIMPU' CA DEJA A DAT CALDURA! imi permit sa te contrazic la partea cu garnitura de chiuloasa; seturile originale de garnituri includ expres garnitura de chiuloasa ori clingherit dar sunt mai proaste; ori cupru sau aluminiu. numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Nu stiu daca e problema din compresie...ia-o la impins si vezi daca o ia....al meu pornea si intr-un segment la impins...asa ca insista cu electrica vezi sa nu iti fure curent pe la unul din intrerupatoare, vezi sa nu fi pus prea mult ulei in benzina si sa o ia mai greu la pedala Succesuri multe! Mesaj completat Daca stii sigur ca asa e nu te contrazic eu nu am avut niciodata si chiar ma deranja ca atunci cand era curata se muradarea aripa din fata din cauza uleiului care il scuipa la turatii mari, cand i-am facut garnitura mergea ca naiba asa ca am dat-o jos:) Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 am zis doar ca electrica e ok, verificata si rasverificata, am luat toata aprinderea de pe voshodu care il mai am in garaj si am pus-o pe al meu pe direct, fara sa mai treaca prin instalatie, doar firele ptr bobina din napolitana, eu zic ca din compresie este toata buba, nu are, si cand zic asta fac comparatie intre al meu si celalat care il am in garaj, este diferenta de la cer la pamanr cand dau la pedala. de impins nu are cine ma impinge, doar sa inham cainele ) sunt cam dezamagit, dupa cate i-am facut si tot nu merge,imi vine sa o acopar si sa o las naibii sa zaca. Mesaj completat L.E. am descoperit ca sudura la carter are un por, deci si pe acolo scapa. e clar, demontat iar motor, scos carter si dus la sudat iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Nu pierzi compresia printr-un por, doar uleiul. Verifică Âşi cum este strîns ambreiajul! Dacă patinează cînd încerci să dai la pedală, poți să încerci mult Âşi bine, n-o s-o ia nici împinsă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 O motocicleta chiar si fara ambreiaj porneste impinsa, numai ca trebuie sa o impingi de la ambielaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coolblue Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 schumy sa iti zic eu care e problema. mai mult ca sigur e avansul.spun asta pt ca motorul meu cand lam cumparat pornea de la a 2-2 a pedala si avea si inca urmatoarele probleme:carter fisurat garnituri la chiulasa si carburator duse nu avgea picatura de ulei cilindru ciobit segmenti uzati bujie no name veche de vreo 3 ani si distanta dintre electrozi umblata si rasumblata...si totusi motorul pornea oricand oricum...dar intro zi am sudat ceva pe cadru si am uitat sa decuplez firele si am ars bobina.pana cand a venit alta bobina si alta napolitana am scos magnetoul iar cand am montat instaltia toata la loc surpriza nu mai pornea..ce concluzie se poate trage de aici decat ca avansl e de vina..acum nu spun ca e exact aceeasi problema si la tine dar sansele ca asta sa fie problema sunt extrem de mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Schumy, acum vad ca esti din bz, credeam ca sunt singurul voshod-ist.... daca ai nevoie de ceva ajutor, eventual cate o piesa de probat..striga...voshod-ul meu nu e facut dar putem lua cate ceva dupa el si sa incercam la a ta...daca nu bem o bere Tare ma bate gandul sa o fac si eu desi ultima data cand m-a suparat asa cam ca si a ta am zis ca nu ma mai ating de ea si vad ca am reusit pt ceva timp....dar parca m-as apuca de surubarit dinnou pana una,alta:) Salutari cu faru' P.S. Lasa un nr de tel si poate luam legatura zilele astea cat sunt in bz Mesaj completat scuzati greselile de ortografie dar a fost o zi lunga voiam sa spun "cate ceva de pe el" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 nu esti singurul, mai am un prieten care il tine la mine in garaj, eu am modelul cu o evacuare, incerc sa ii schimb bobina sa vad ce se intampla. poate azi dupamiaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.