Sari la conținut

Cum M-am Varsat Io Prima Data...


scabron
 Share

Postări Recomandate

In principiu remarca e buna, dar ar fi mai bine sa o exprimi in putere si cuplu decat in sute de cc, ca e o diferenta enorma intre diverse categorii de motociclete. Cand am vazut ca iti vin fumurile dupa 15-20,000km m-am gandit ca s-a dus dracului planul meu de a trece de la Eliminator de 250 la ala de 600cc anul viitor probabil dupa ce implinesc 20,000km (ca acum am cam 13,500 pe motor si inca 15-16,000 pe mopede si scootere), dar dupa aia am vazut ca tu ai vitezana, si ar trebui spus clar ca eu vreau sa fac upgrade de la 27 la 61CP in timp ce o vitezana mai noua are la aceiasi 600cc cam dublu (adica in jur de 115CP). In plus mai era pe aici pe un topic remarca unuia care a trecut de la enduro de 250cc la vitezana de 750cc si care zicea ca vitezana e moale prin oras/la turatii mici daca nu ti-o cauti neaparat (adica sa o tii la peste 10,000RPM) ca capra lui cea veche se scula pe o roata chiar si in vitea a III-a daca-si scapa mana in gaz.

adevarat ... vina mea ....

referitor la cel cu enduro, este adevarat si acel aspect ... enduro are cuplu mare in turatii mici, dar (there is a but) un enduro nu va urca niciodata in turatii cum urca o vitezista (daca ar face si asta atunci liniutele s-ar da cu enduroaice)... si de ridicat pe o roata in treapta a treia sa stii ca nu e extraordinar de greu ... i dont have the balls sa fac asta (sau am prea mult creier, e discutabila treaba), dar am amici care o fac ... iar ei chiar spun ca nu e greu ...

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primo, numerele rosii au expirat la o saptamana si ceva dupa accident. oricum... logica intrebarea.

 

cat despre momentul in care s-a produs accidentul...sincer si io ma asteptam ca perioada critica sa survina dupa un an... doi... cand incep sa ma simt prea sigur pe mine.

 

in cazul meu a fost altceva (zic io). eu nu apucasem sa merg pe motor decat in bucuresti. si, cel putin ca incepator, nu prea apuci sa te bucuri de motor in traficu asta infect. in schimb parca imi crestea inima cand simteam manevrabilitatea si putearea unui maxi enduro cum e STNR-u. doar ca nu l-am simtit suficient de bine. adik pana la urma nu e vina franelor ca s-au blocat, e vina boului care le-a strans. si din cum aratau urmele, saracu motor tzopaise putin pe roata fatza, ca parca era punctata linia neagra de pa carosabil.

 

 

cat despre dat motoru... ma credeti sau nu, cateva zile dupa accident m-a cam batut gandusa ma las de meserie. da nu pare sa mai fie loc de intoarcere. oftez dupa motoare pe strada de zici ca trece pe langa mine zana-zanelor. logic, mi-e mult mai aiurea ca inainte de accident.

 

ce ma roade cel mai rau e ca treaba s-a petrecut putin inainte de o statie de autobuz. in cadere motoru s-a dus spre dreapta, de pe banda 1 pe banda 2. da nici nu vreau sa ma gandesc daca junca se decidea sa o ia pe aratura fix in oamenii de asteptau in statie. cre ca atunci am mai constientizat o chestie. cu motoru nu te jocinuma cu viata ta. te joci si cu a altora. :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cre ca atunci am mai constientizat o chestie. cu motoru nu te jocinuma cu viata ta. te joci si cu a altora. :|

 

hai sa n-o dam in tragic daca pierdeai controlul unei masini si intrai pe trotuar nu era acelasi lucur?

Ideea e cand iei plasticul ala indiferent cu ce litera pe el, de atunci nu te mai joci doar cu viata ta fie ca esti cu moto, masina, tir sau tractor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Vad ca nu s-a mai scris de ceva vreme aici dar o sa postez totusi. Intamplarea face sa am si eu STenere si sa il calaresc tot in Bucuresti de un an si jumatate. Culmea e ca cele mai periculoase faze de trafic (merg cu el zi de zi; fara el sunt mort...RATB...etc..) nu le-am avut in Bucuresti ci in provincie, Galati in special, unde ma duc cel mai des ce-i drept (sunt GL-tean), insa o data la 2~3luni, si Ploiesti si nu numai.

Bucurestiul are un stil aparte, mult mai alert de mers, intradevar sunt multi dobitoci dar concentratia este mult mai mica in Bucuresti decat in provincie.

Trebuie sa FIU DE ACORD CAT DE TARE POT SI NU STIU CUM SA FAC SA II CONVING PE CEI CARE NU INTELEG CA: calaresti o motoreta pana ii atingi limitele ei si apoi o schimbi, ma dispera cand vad motoristi cu diverse experiente care..aaa ca nu imi mai place asta o vreau pe aia ca e mai tare, dar stapanesc 30, max 50% din ce au (bineinteles e ceva gen 600cc cu 80 sau 100cai si vor 1000cc bla bla).

Eu trebuie sa recunosc ca am ajuns la ideea asta din lipsa banilor, am fost si sunt nevoit sa calarest XTZ-ul un an jumatate+ si muulti Km pentru ca nu am avut bani sa il schimb, si astfel i-am descoperit cat de cat limitele.

Este o foarte buna idee cum a mai spus acum cateva posturi cineva sa iti testezi motoreta putin cate putin cand poti, cum ar fi sa iti blochezi premeditat roata spate cand mai ai 2 m pana la stop (in conditii de siguranta..) sau sa bagi ceva mai mult mana in gaz cand e putin ud pe jos (asta daca nu ai coloana de cretini dupa tine) si sa o bagi in derapaj, si chiar pe viraj usor in drift. E super! si in situatiile de urgenta nu te mai surprinde. Iar la motoretele care permit cum e CLAR XTZ-ul sa o scoti in offroad ca acolo ii sta bine si sa te dai la ea si sa dai cu ea de pamant. Eu am facut de cateva ori chestia asta (de mai putine ori de cat as fi vrut) si m-am simtit cu totul altfel cand am intrat iar pe asfalt.

Ei mai sunt multe de spus dar sa nu plictisesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...