Jump to content

Liviu Pavel

INACTIV
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About Liviu Pavel

  • Rank
    Liviu Pavel, Tralalainan

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ParamahansaYogalanda

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Worthing
  • Carnet moto din
    14-09-2004
  • Motocicleta
    SuperTenere
  • Numar Moto
    Gl-90-...

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Nipru, Kawasaki Vulcan 800, Yamaha XTZ750 Super Tenere
  • Interests
    nu mai stie nimeni
  1. SAMBATA PE LA 15:00 PLEACA CINEVA DIN BUCURESTI ? sms 0740179021
  2. off topic: cred ca o sa imi sterg contul de pe motociclism.ro
  3. 3 probleme am si eu cu capra: - e o shaiba jos pe axul de la roata din fata ce se roteste si trimite la melc ptr kilometraj si o am rupta daca stie cineva pe unde gasesc; - un service sau mecanic care sa nu ma dezamageasca ca "MARILE" service-uri la care am fost pana acum in Bucuresti si nu dau nume aici; - HAI FRATILOR cine se baga la o treaba prin dealuri si munti (forestiere...) de sambata pana duminica, ceva de genul asta???
  4. ..drumul taberei a..? am vazut abia acum topicul. Daca mai faceti vreo iesire gen cheia weekend-ul urmator ( 13-14 iunie) ma bag si eu. ..astept..
  5. "Acolo unde ii cuprinde pe altii teama,noi incepem sa traim cu adevarat :X" ca bine zici! take care

  6. Vad ca nu s-a mai scris de ceva vreme aici dar o sa postez totusi. Intamplarea face sa am si eu STenere si sa il calaresc tot in Bucuresti de un an si jumatate. Culmea e ca cele mai periculoase faze de trafic (merg cu el zi de zi; fara el sunt mort...RATB...etc..) nu le-am avut in Bucuresti ci in provincie, Galati in special, unde ma duc cel mai des ce-i drept (sunt GL-tean), insa o data la 2~3luni, si Ploiesti si nu numai. Bucurestiul are un stil aparte, mult mai alert de mers, intradevar sunt multi dobitoci dar concentratia este mult mai mica in Bucuresti decat in provincie. Trebuie sa FIU DE ACORD CAT DE TARE POT SI NU STIU CUM SA FAC SA II CONVING PE CEI CARE NU INTELEG CA: calaresti o motoreta pana ii atingi limitele ei si apoi o schimbi, ma dispera cand vad motoristi cu diverse experiente care..aaa ca nu imi mai place asta o vreau pe aia ca e mai tare, dar stapanesc 30, max 50% din ce au (bineinteles e ceva gen 600cc cu 80 sau 100cai si vor 1000cc bla bla). Eu trebuie sa recunosc ca am ajuns la ideea asta din lipsa banilor, am fost si sunt nevoit sa calarest XTZ-ul un an jumatate+ si muulti Km pentru ca nu am avut bani sa il schimb, si astfel i-am descoperit cat de cat limitele. Este o foarte buna idee cum a mai spus acum cateva posturi cineva sa iti testezi motoreta putin cate putin cand poti, cum ar fi sa iti blochezi premeditat roata spate cand mai ai 2 m pana la stop (in conditii de siguranta..) sau sa bagi ceva mai mult mana in gaz cand e putin ud pe jos (asta daca nu ai coloana de cretini dupa tine) si sa o bagi in derapaj, si chiar pe viraj usor in drift. E super! si in situatiile de urgenta nu te mai surprinde. Iar la motoretele care permit cum e CLAR XTZ-ul sa o scoti in offroad ca acolo ii sta bine si sa te dai la ea si sa dai cu ea de pamant. Eu am facut de cateva ori chestia asta (de mai putine ori de cat as fi vrut) si m-am simtit cu totul altfel cand am intrat iar pe asfalt. Ei mai sunt multe de spus dar sa nu plictisesc.
  7. uitasem de clipul asta, burnout-ul e facut de manu cu batranul GSX
  8. Prea tanar, mult prea devreme. Nu a fost accident de motor insa a fost un motociclist in toata puterea cuvantului. S-a stins ieri dimineata intr-un accident de masina. Nu credeam sa scriu asa ceva vreodata.
  9. Uite din motivele enumerate de fiecare din voi mai sus am ales anul trecut dupa numai o luna de mers cu un Kawasaki Vulcan800 sa il dau inapoi, fara nici o retinere si sa imi iau un SuperTenere. E cea mai buna decizie pe care am luat-o in materie de motoare de pana acum. Sunt norocos ca am avut posibilitatea sa o schimb. Concluzia: pentru inca multi ani e joc de noroc cu alte motorete in afara de offroad in Romania.
  10. Sper sa nu fiu Off topic, dar vand si eu XTZ-ul meu, cu un gol in inima, dar trebuie sa il dau. E din 90, il dau cu set de 3 coburi, are aproape 70000 Km, cu 1800 euro.
  11. are cineva detalii referitor la intalnirea de anul acesta de 25 ani de tenere? este la mothern pe 30mai-1iunie, cred ca e in germania. eu as vrea sa merg. am dat peste chestia asta dar nu prea stiu ce inseamna „international motor insurance card” : "TĂNĂRĂ LEGEND" international meeting 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Ready at last: 25 years of wanderlust, 25 years of distant places, 25 years of adventure, 25 years TĂNĂRĂ! Congratulations! What bounds up all motor bikes called TĂNĂRĂ with its drivers? It is the many adventures that we were allowed to experience, that we were told and that we could observe in the press. TĂNĂRĂ stands for adventure! It challenges us to travel to distant places, cultures, uphill, downhill, on bendy roads, on gravel and asphalt. We – TĂNĂRĂ bigots and not a company – invite you to be in on the 25th Birthday of the TĂNĂRĂ which we will celebrate from the 30th of May to the 1st of June 2008 in MOTHERN FRANCE. We gave our best shot to make it a big occasion! Be in when there are original rally TĂNĂRĂs and drivers to marvel at. Get mesmerized by driving during a training on a self-groomed racing track. There will be experienced drivers as instructors on site. Get familiar with the country of StĂŠphane Peterhansel. We have prepared maps for you so that you can explore the countrysite with your TĂNĂRĂs by yourself. Meet like-minded people from all over the world and swap ideas. We have invited all popular TĂNĂRĂ clubs known to us, former rally TĂNĂRĂ drivers and motor bike travellers. Barter or sell spare parts on the flea market. Get freebies from sponsors. Your mobility is guaranteed by a repair and assembling shop with spare parts. The moto-cross area in Mothern (France) is waiting for you! You will also find a campground with sanitation. Furthermore, you will be regaled by the “Club Motor-Cross Mothern”. Detailed information can be found on our constantly growing website: tenerelegend.com IMPORTANT: You will need a „international motor insurance card” for driving onsite. You are not allowed to drive on blocked roads in the vicinity, otherwise you will be excluded from the event. The French traffic regulations apply (Code de la rout francais) onsite. Open fire is not permitted, especially on the campground. The instruction of the personal is to be followed. Arrival and departure is on the visitors own risk. The organizer reserves the right to change the course and arrangement of the event.
  12. program fulltime, salariu pe masura, majoritatea colegilor tineri/e, ambianta sa zicem "fun" . Punct de lucru fix Bucuresti in centru (langa universitate). PS: si sa va mearga mintea
  13. La inceputul lunii aprilie (03-06 aprilie) pornesc spre Vezuviu, este langa Napoli dar cu oprire in Roma vreo 4-5 zile si vreo 2-3 Vezuviu. Ar fi super daca s-ar mai baga cineva. Sunt ~2340 Km din Bucuresti, am facut o ruta care cred ca e ok: Harta traseului (asteptati cateva secunde penru incarcare) Traversarea alpilor Traversarea alpilor La iesirea din munti, in nordul Ialiei panorama destinatie
  14. hai sa pun si eu un raspuns, il pun aici pentru ca in sfarsit cineva a pus punctul FIX pe I, nepra mea se comporta intocmai (mai ales la capitolul rat-bike.. insa cea mai tare fazaz este parcarea cu spatele..). Bineinteles votez nipru.
×
×
  • Create New...