Sari la conținut

Ktm 520 Exc - Pro Si Contra


vapi
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am impresia ca KTM 520 EXC s-a fabricat putin timp dupa 2000. Intreb posesorii daca se descurca cu piesele de schimb si cu intretinerea. Se gasesc piese? Sau mai bine m-as orienta catre un 450 care cred ca inca se fabrica?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde de buget.520 s-a facut in 1999-2002.gasesti piese, nu sunt diferente semnificative fata de 450 sau modelele 4t pana in 2007 inclusiv.

520 este destul de brutal, nu as recomanda-o ca prima motocicleta de gen.mai degraba te uiti la un 450.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde de buget.520 s-a facut in 1999-2002.gasesti piese, nu sunt diferente semnificative fata de 450 sau modelele 4t pana in 2007 inclusiv.

520 este destul de brutal, nu as recomanda-o ca prima motocicleta de gen.mai degraba te uiti la un 450.

 

Multumesc,

 

Auzisem eu ca 520/525 e mai 'brutal' si de asta ma uitam ptr un 450 dar chiar si SH sunt destul de scumpe (in jur de 3500-4000 Eu cele mai ieftine). Am vazut modele 520 ceva mai ieftine si intr-o stare acceptabila .... dar se pare ca trebuie sa mai caut 450.

Iarasi mai ieftine am vazut modelul 400 dar nu stiu nimic despre el legat de piese de schimb, intretinere, performanta, relativ la celelalte modele (sa zicem 450).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarasi mai ieftine am vazut modelul 400 dar nu stiu nimic despre el legat de piese de schimb, intretinere, performanta, relativ la celelalte modele (sa zicem 450).

 

400 e cel mai jmeker motor in 4 timpi de la KTM. Combina cel mai bine manevrabilitatea cu cuplul si puterea. Si sunt fff rezistente.

Ia un 400 daca gasesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

400 de pana in 2007 a fost motor cu "short stroke", pe cand 400 nou are cursa identica ca la 450 si 525. este si 400 o varianta demna de luat in seama.

400, 450 si 520/525 sunt foarte similare ca si fiabilitate si piese, practic , blocul motor e alcelasi dar difera bilele si pistoanele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

400 de pana in 2007 a fost motor cu "short stroke", pe cand 400 nou are cursa identica ca la 450 si 525. este si 400 o varianta demna de luat in seama.

400, 450 si 520/525 sunt foarte similare ca si fiabilitate si piese, practic , blocul motor e alcelasi dar difera bilele si pistoanele.

 

 

Am mai ramas cu o dilema (pina apare alta). Ma uit pe mobile.de si vad unele modele de KTM 400 EXC cu 16 CP si altele cu 54 CP. Totusi, oamenii aia cind si-au inregistrat anuntul banui ca au trecut aceste valori din cartea tehnica a motocicletei.

Exista KTM 400 EXC fabricat cu puteri diferite? Daca da, se vede asta numai in actele motocicletei? Se poate si altfel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai ramas cu o dilema (pina apare alta). Ma uit pe mobile.de si vad unele modele de KTM 400 EXC cu 16 CP si altele cu 54 CP. Totusi, oamenii aia cind si-au inregistrat anuntul banui ca au trecut aceste valori din cartea tehnica a motocicletei.

Exista KTM 400 EXC fabricat cu puteri diferite? Daca da, se vede asta numai in actele motocicletei? Se poate si altfel?

 

in acte toate ktm-urile au vreo 13 kw sau cam asa ceva. Asa le omologheaza ca sa treaca normele de poluare si zgomot. In realitate un 400 ar trebui sa aiba in jur de 45 de cai. Unii trec valoarea din talon, altii pe aia de care au auzit. Nu-ti bate capul cu asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in acte toate ktm-urile au vreo 13 kw sau cam asa ceva. Asa le omologheaza ca sa treaca normele de poluare si zgomot. In realitate un 400 ar trebui sa aiba in jur de 45 de cai. Unii trec valoarea din talon, altii pe aia de care au auzit. Nu-ti bate capul cu asta

 

M-am mai linistit ;). Credeam ca trebuie sa fiu atent si la acest aspect. Totusi, nici la KTM pe site n-am gasit nimic despre cuplul maxim, la ce turatie, putere. La motorul meu stiu ca am cuplul maxim pe la 7000 rot/min si vreo 45 CP. La motoare enduro banui ca ar trebui cuplul maxim sa fie la turatie mai joasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am mai linistit :blbl:. Credeam ca trebuie sa fiu atent si la acest aspect. Totusi, nici la KTM pe site n-am gasit nimic despre cuplul maxim, la ce turatie, putere. La motorul meu stiu ca am cuplul maxim pe la 7000 rot/min si vreo 45 CP. La motoare enduro banui ca ar trebui cuplul maxim sa fie la turatie mai joasa.

 

nu-ti bate capul cu matematica si nu-ti incarca memoria cu cifre ;) Gaseste unul bun si te va duce peste tot, cu suficienta putere si cuplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti bate capul cu matematica si nu-ti incarca memoria cu cifre :( Gaseste unul bun si te va duce peste tot, cu suficienta putere si cuplu

 

Duminica la Monteoru am stat si m-am uitat cum se urca panta din poarta Paducelului. Pot sa-mi cumpar motocicleta cu cel mai bun cuplu,cea mai usoara,cea mai rapida;dar sa urc ca Laurentiu LO550 stiu sigur ca nu o sa pot niciodata.Intradevar e profesor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...