pepsi Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 Am o intrebare, la ETZ 250, ambreiajul sta pe ambielaj prin acel con (cei care stiti), la mine acesta s-o uzat intr-un timp f scurt (cam 100 km), nush din ce motiv, ca totu era ansamblat corect... intrebarea mea e daca o facut cineva un sistem de prindere a ambreiajului pe con cu nuturi sau cu pana, cum ii? o tinut? de facut se poate face, 100% numa nus sigur daca si tine. O incercat careva asa ceva? Nu as vrea sa inlocuiesc iar butucu de ambreiaj, ca apoi iar sa se uzeze asa repede. & asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 ambreiajul sta pe ambielaj prin acel con (cei care stiti), la mine acesta s-o uzat intr-un timp f scurt (cam 100 km), nush din ce motiv, ca totu era ansamblat corect... Aia crezi tu ca a fost montat corect... Parca ai mers 150 km... 1. In primul rand trebuie sa verifici si sa masori ambilelajul..Poate sa fie uzat conul de pe ambielaj si atunci degeaba schimbi ambreiajul..ca nu tine..dar poate ai noroc ca ambreiajul este din material moale si poate nu a reusit sa uzeze ambielajul...Dar daca te-a mancat incur sa mergi asa stricat cu el cand simteai ca patineaza..asta e... 2. Daca nu pui distantiere de dimensiuni corespunzatoare poate din cauza aceea nu poti sa strangi surubul de la ambreiaj cat trebe!!!! 3. Trebuie foarte bine curatat suprafetele..cineva mi-a zis sa pun praf de creta inainte sa-l montez pe con!!! Cum ai strans surubul care tine ambreiajul??? Cum ai tinut contra??? ( de ex. eu am bagat un lemn pe la carburator si am blocat pistonul...dar nu recomand la nimeni. Daca stie cineva alta metoda sunt foarte intresat sa aflu si eu!!!) In rest carpeala ce vrei tu sa faci sa economiseti aprox 600.000 de lei nu este recomandat deloc... In primul rand poti sa descentrezi ambreiajul si pot aparea vibratii mari care sa distruga incet incet motrul... asa ca mai bine cumpara piesa defecta si nu carpi!!! M-am saturat de destepti ca tine care in loc sa schimbe exact piesa defecta se apuca de inventii!!! Inainte sa studieze totusi putin... Stiau nemtii dece nu fac acolo un cupaj rigid cu nuturi sau cu pana!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 Nagy, las-o mai moale!Nu-i cazu ' sa te turezi asa...Poate cîndva la început ai fost si tu asa, dar ai uitat. numai desperarea poate scoate solutii din astea cu suduri si pene pe ambielaj, tre' să înțelegi omu. Am si eu un ETZ-ist aici in dej care-i disperat cînd nu-i merge ceva la coirs , si numai minunății îi trec prin cap, si se apucă să debiteze(sau si mai rău, să pună in practică !) tot felul de dezastre.Asa că îl dăm cu grijă la o parte , îi dregem ciorsu si iar îi fericit (o vreme).Asta e! nu toți stie, nu toți poate....sentimentu contează Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 12, 2005 Autor Share Postat Octombrie 12, 2005 1. 100% am montat corect, nu am facut-o singur, ci era un mecanic langa mine, si m-am si uitat pe schite de montare a ambreiajului care am gasit pe net. 2. Ambreiaju statea perfect pe con, am pus-o sus, fara sa o lovesc , fara sa o strang cu surubul, s-o fixat pe con, asa de tare, incat l-am rotit si la compresie nu s-o slabit(desprins), asa ca varianta de a nu se potrivi conul cam pica. 3. Nu m-o mancat in poponeata (cum zice arpad) sa ma dau asa stricat cu ea, nu am avut sa stiu in timp ce ma dau cu ea ca se uzeaza, precizez ca ambreiaju nu patina deloc. 4. Daca conu ii stricat nu poti sa pornesti motorul(de la pedala), deoarece pedala merge in gol, ca si cum ar fii tras ambreiajul, deci nu patineaza in timpul mersului!!! 5. Distantierele am pus cele originale, defapt numa butucu si acea piesa in care intra cablul de ambreiaj nus originale(is de la MZ ES). Da si astea au dimensiunile egale cu cele de etz (butucul ii aproape identic, singura diferenta este acel surub pe care se prinde presa de dat jos ambreiajul, surubul are diametru mai mare la ES). 6. Acea piutita am strans in urmatorul mod: am bagat in treapta I-a am apasat frana (ambele) cat de tare se poate, si am strans piulita. 7. De descentrat nu prea cred ca s-ar descentra deoarece nuturile sau pana ar fii aproape de centrul piesei, unde forta centrifugala (cred ca asa ze zice ) ii mult mai mica, decat in exteriorul piesei, si la unele MZ-uri ma precis la unele ES-uri este folosit pana, ca prindere a ambreiajului pe ambielaj (de exemplu la motorul lui bogdiV). 8. Io la montare am curatat conu, adica l-am sters, asa ca nu cred ca din cauza prafului sa fii uzat, faza cu praful de creta n-am stiut. 9. Motivul pt care nu prea as cumpara alta piesa e ca s-ar putea ca si acea sa fie tot de cacao, ca am mai poatit (fix cu butuc de ambreiaj), ma gandesc ca a mea o fost facut dintr-un material prea ductil, de aia se uzeaza asa repede. sincer io nu vad motivul pt a nu exista acol un cuplaj rigid, poate aveti voi vreo idee. PS @nagyarpad : fara suparare, da nimeni nu te-o obligat sa raspunzi, nu am precizat la inceput ca astept de la tine neaparat un sfat, asa ca nu zii ca te-ai saturat de destepti din astea ca mine asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.