andrei gras Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 am deschis topicul acesta pentru cei care au asa ceva ,pentru cei care au intrebari si pentru cei care au raspunsuri.sper sa va placa. sa incep eu: amestecul de ulei cu benzina se face in bidon sau are ea in motor loc separat de pus ulei?unde e jiglerul de ralant?ea sta in ralanti fara sa o accelerezi? ca informatii;amgasit un baiat care face niste stikere foarte misto.poti sa o personalizezi cum vrei tu.mie mi-a luat 40 lei si am pus pe toata motoreta .o sa pun si poze.stie cineva un sprai de lant ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Uleiul amestecal in bidon, nu e recomandat sa faci nici in rezervor amestecul de stat la relanti nu prea stau ele de obicei, si nici nu e prea bine sa stea la relanti, iar referitor la stickere daca nu sunt groase o sa le pierzi la prima iesire sau la prima spalare,spray lant ieftin era pe louis parca ceva, dar nu stiu cat e de bun, nu am incercat. Dai tot timpul ulei bun si o sa te duca (sunt foarte pretentioase la ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miha_hoe Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 spreiul de pe louis nu e bun ....ala de curatare are acetona si ataca vopseaua...incearca sa cureti lantul cu niste benzina si o pensula:) si il cureti si mai repede... cat despre ungere...spreiul cu vaselina sau ulei nu prea unge... cumpara cel mai bine niste vaselina teflonata si unge lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adam.adrian Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 spreiul de pe louis nu e bun ....ala de curatare are acetona si ataca vopseaua...incearca sa cureti lantul cu niste benzina si o pensula:) si il cureti si mai repede... cat despre ungere...spreiul cu vaselina sau ulei nu prea unge... cumpara cel mai bine niste vaselina teflonata si unge lantul vai de lanturile voastre!!!!de ce nu le ungeti cu apa,fratilor!vaselina nu o sa intre in viata ei printre zalele alea,sta pe deasupra,si la 2-3 gazuri,sare de numai iti murdarest motorul si roata.s-au dus vremurile cu vaselina pe lant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 7, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2008 vai de lanturile voastre!!!!de ce nu le ungeti cu apa,fratilor!vaselina nu o sa intre in viata ei printre zalele alea,sta pe deasupra,si la 2-3 gazuri,sare de numai iti murdarest motorul si roata.s-au dus vremurile cu vaselina pe lant... si pina la urma cu dau si eu pe lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Cu spray de lant bun, gen Putoline,Motorex, e undeva in jur la 45 ron, nu cred ca e o avere pentru nimeni 45 ron, si tot cam atat e si un litru de lichid de curatare pentru filtru de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 Cu spray de lant bun, gen Putoline,Motorex, e undeva in jur la 45 ron, nu cred ca e o avere pentru nimeni 45 ron, si tot cam atat e si un litru de lichid de curatare pentru filtru de aer am inteles.multumesc o intrebare : cit consuma yamaha 125 pe ora?ca nu am rezerva la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 si pina la urma cu dau si eu pe lant? exista totusi o "vaselina" sau ceara pentru lanturile fara O-ring. practic se "fierbe" lantul in aceasta ceara care are rolul de a curata si lubrifia. aceasta ceara intra si in cele mai mici orificii. daca ai timp de asta este THE BEST. daca nu foloseste sprayul de lant cu teflon Chain Wax is a traditional treatment for the lubrication of non O-ring (open MX type) chains. When heated on a stove, the special Chain Wax with Graphite additive will melt and will clean and lubricate the non O-Ring (open MX type) chain. It will penetrate deep into the chain. Chain Wax, with a little more effort then with a spray-can the best lubrication for non O-Ring chains. bafta, cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Intrebare: Cat ulei intra in amortizoare la o yamaha yz 125 din 1997???.......................Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Intrebare: Cat ulei intra in amortizoare la o yamaha yz 125 din 1997???.......................Multumesc 625 ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guiutzu Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 in cateva ore o sa fiu posesorul unui yz 125 si vin cu urmatoarele intrebari: 1. Consum aproximativ 2. Intretinerea, se face in ore de functionare am inteles. Cat sa ma astept la durata de viata a pistonului si a segmentilor, asta in conditii de soft-enduro cu tentativa spre hard. La ce pret sa ma astept la un piston + segmenti? 3. Uleiul din cutia de de viteze, tip, la cat timp schimbat. ----- In legatura cu stickerele, cum pot procura si io pt ea, asta daca imi fac eu designul in Photoshop sau sa vad ceva modele. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 am deschis topicul acesta pentru cei care au asa ceva ,pentru cei care au intrebari si pentru cei care au raspunsuri.sper sa va placa. sa incep eu: amestecul de ulei cu benzina se face in bidon sau are ea in motor loc separat de pus ulei?unde e jiglerul de ralant?ea sta in ralanti fara sa o accelerezi? ca informatii;amgasit un baiat care face niste stikere foarte misto.poti sa o personalizezi cum vrei tu.mie mi-a luat 40 lei si am pus pe toata motoreta .o sa pun si poze.stie cineva un sprai de lant ieftin? in cateva ore o sa fiu posesorul unui yz 125 si vin cu urmatoarele intrebari: 1. Consum aproximativ 2. Intretinerea, se face in ore de functionare am inteles. Cat sa ma astept la durata de viata a pistonului si a segmentilor, asta in conditii de soft-enduro cu tentativa spre hard. La ce pret sa ma astept la un piston + segmenti? 3. Uleiul din cutia de de viteze, tip, la cat timp schimbat. ----- In legatura cu stickerele, cum pot procura si io pt ea, asta daca imi fac eu designul in Photoshop sau sa vad ceva modele. Va multumesc! Nu se poate spune de un consum aproximativ , acesta depinde de foarte mule aspecte , cam intre 20 si 50 litri/100 km Eu la motocrtoss (am mers pana acum un an) , schimbam pistonul cam o data pe sezon , adica 7 - 10 curse la care se parcurgeau cu tot cu antrenamentele libere si cursa 50 75 km Un piston ProX , Meteor sau Athena pentru YZ 125 costa cam 100,- euro , acum depinde si de unde-l achizitionezi Uleiul in cutia de viteze il schimbam o data la 5 curse Stickerele se cumpara la set 45 - 65 euro nu le poti face tu in photoshop te vor tine doar bprimele 10 munute , se pot face pe comanda cu ceea ce vrei tu (personalizate) numai in america si costa cam 100 euro Apropos am de vanzare Yz 125 , an de fabricatie 2002 , pret 1250,- euro negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 De vanzare yamaha YZ 125,2 timpi,an 2004 la 1000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.