xwrm001 Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Salut! Sunt incepator in ale motoarelor.De curand mi-am luat o viroaga din 93.Problema e ca nu incarca bateria.Am masurat rezistenta la cele trei fire care vin de la alternator si am vazut ca aici era problema, imi indica 0,04 0,20 0,20.Astazi am desfacut capacul de la alternator si am vazut ca bobinele statorului is arse(vreo 2,3) si materialu ala izolant de pe ele ii crapat(nush daca are ceva sau nu).Intrebarea mea ar fi de ce oare s-au ars bobinele, daca ii schimb statorul o sa mai am probleme cu el?Pe carcasa de la rotorului se vad ceva urma ca si cum ar fi frecat statorul in rotor, nu foarte mult dar totusi imi fac griji ca s-a vazut pe suruburi ca a mai fost umblat la stator.Astept pareri va rog mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 masoara cu motorul pornit tensiunea intre cele 3 fire pe rand 2 cate 2,trebuie sa iasa intre 15-60 volti in functie de cat este de turat motorul,altceva masoara intre fiecare fir si masa (cu motorul oprit),nu trebuie sa fie continuitate daca arata ceva aparatul (pus pe ohmi)nu e bine,dak totul ok atunci e rigla de incarcare,daca atinge rotorul in stator iar nu e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xwrm001 Postat Noiembrie 9, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2008 masoara cu motorul pornit tensiunea intre cele 3 fire pe rand 2 cate 2,trebuie sa iasa intre 15-60 volti in functie de cat este de turat motorul,altceva masoara intre fiecare fir si masa (cu motorul oprit),nu trebuie sa fie continuitate daca arata ceva aparatul (pus pe ohmi)nu e bine,dak totul ok atunci e rigla de incarcare,daca atinge rotorul in stator iar nu e bine Am gasit statorul ars, dar mi-e frica ca daca pun altul se arde si asta ca se vede pe suruburile statorului ca a mai fost inlocuit.Daca freaca rotorul pe stator nu poate fi vibrochenul stramb?Sau sunt si alte cauze?Ce ii fac sa nu mai frece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 pai rotorul e ok?nu se vad urme cum ca a fost indoit?daca nu , e posibil ca rotorul sa fii fost inlocuit iar statorul rebobinat,in acest caz dak schimbi statorul iar rotorul e ok nu ar trebuii sa mai frece ,si nici sa se mai arda ,in mod normal aceste piese nu se ard asa usor ,ele se strica de obicei doar in cazul unei deformari mecanice datorata unui accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xwrm001 Postat Noiembrie 17, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2008 pai rotorul e ok?nu se vad urme cum ca a fost indoit?daca nu , e posibil ca rotorul sa fii fost inlocuit iar statorul rebobinat,in acest caz dak schimbi statorul iar rotorul e ok nu ar trebuii sa mai frece ,si nici sa se mai arda ,in mod normal aceste piese nu se ard asa usor ,ele se strica de obicei doar in cazul unei deformari mecanice datorata unui accident. rotoru e ok.e un pic zgariat dar nu cred ca are nimic aia.io totusi sper sa nu fie vreun defect mecanic grav.apropo de asta am uitat sa mentionez ca , capacul era pus cu silicon rosu care era pus cam aiurea nu ar putea fii asta cauza, sau nu se poate regla statorul sa nu mai frece pe rotor.Batai la motor nu am auzit pana acu doar cateodata un carait cand trag mai tare de el si il las in frana de motor brusc ala cred ca o fii vreun lant de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Pe langa problema mecanica e posibil sa ai releul de incarcare ars, se intampla uneori ca defectarea releului sa duca si la arderea statorului. Dupa ce te asiguri ca rotorul nu freaca in stator urmatorul pas ar fi verificarea releului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xwrm001 Postat Noiembrie 22, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2008 Pe langa problema mecanica e posibil sa ai releul de incarcare ars, se intampla uneori ca defectarea releului sa duca si la arderea statorului.Dupa ce te asiguri ca rotorul nu freaca in stator urmatorul pas ar fi verificarea releului. Stie careva ce ulei se baga la yamaha virago 535?Am bagat Mobil 1 10W40 o fii bun asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 (editat) id:criogenik2002 - y!M ;icecrio - skype daca ai nevoie de manualul de reparatie ... are 56 Mb Editat Noiembrie 23, 2008 de Crio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.