AnDyTM Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 desi sunt fan suzuki... tre sa recunosc ca arata belea...desi daca cuplul e mai mic... acum depinde si cat de mic e si toba aia..(furata de la suzuki ) arata belea... drive safely Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 am atins-o arata mai bine in realitate turometrul gradat pana la 20,000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 Dupa mine e cea mai tare motocicleta din 2006. Nu ai ce sa-i bagi de vina. Model de exceptie. Oare cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 Si in ultimul nr al Univers Moto a aparut primul test oficial al Yamaha R6 pe circuitul de la Qatar, dar a fost testat mai mult din punct de vedere al performantelor pe pista. Nu are adversar, mai ramane sa vedem testul in ceea ce priveste folosirea cotidiana. @depechemod: 8600eu->8200eu in germania (pana la primavara poate mai scade cu vreo 200-300eu pretul ) P.S.: La mine tot a ramas in lupta cu Triumph Daytona 675 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G MAN Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 e mai misto toba de la gsx60r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 Sint fan(atic) Kawasaki, n-as fi conceput ca urmatoare mea motocicleta sa fie altceva decit 636, dar sincer sa fiu inca n-am vazut o motocicleta mai frumoasa ca R6 2006. Si din ce spun datele tehnice nu sta rau deloc nici la alte capitole . Daca am noroc, anu' viitor cindva, asta va fi urmatoarea mea motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ducati Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 nu stiu de unde ai datele, dar pt r6 '06 (40th aniversare) vine cu 140cp si 17500rpm.Si gixxer600 o sa vina cu 140cp, dar nu este inca oficial !! Cit despre toba, au furat de la k5... ENGINE TECHNICAL HIGHLIGHTS All-new 4-stroke liquid-cooled DOHC 600 cc in-line 4-cylinder 4-valve Max. power (with direct air induction) 97.8 kW (133 HP) @ 14,500 rpm Max. power (without direct air induction) 93.4 kW (127 HP) @ 14,500 rpm Max. torque (with direct air induction) 68.0 Nm (6.93 kg-m) @ 12,000 rpm Max. torque (without direct air induction) 66.0 Nm (6.73 kg-m) @ 12,000 rpm New Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) Slipper clutch Titanium EXUP – Exhaust Ultimate Powervalve Air Intake System with straight induction Bore and stroke 67 x 42.5 mm (2005 model 65.5 x 44.5 mm) 2 mm shorter stroke than 2005 model Reduced intake and exhaust valve angles New lightweight titanium inlet and exhaust valves Aluminium valve retainers Larger 27 mm diameter inlet valves (2005 model 25 mm) Larger 23 mm exhaust valves (2005 model 22 mm) High 12.8:1 compression ratio (2005 model 12.4:1) Idling Speed Control system (ISC) Close ratio 6-speed transmission New 3-axis shaft layout Reduction of the inertial mass of the crank Lighter pistons and piston pins YZR-M1 type fuel injection system with secondary injector Titanium ‘midship’ muffler with O2 sensor Triple three-way catalyser Semi-hydraulic camchain tensioner Compact AC magneto CHASSIS TECHNICAL HIGHLIGHTS All new Deltabox aluminium frame with revised rigidity balance ‘Straight frame’ concept, with steering head, swingarm pivot and rear axle on one plane Truss and box type long swingarm – lighter and stronger than 2005 model 52.5% front wheel weight distribution New fully adjustable 41 mm upside down forks with 2-way compression damping New fully adjustable rear shock absorber with 2-way compression damping Revised rear suspension linkage Dual 31 0 mm diameter front discs with radial mount calipers Concentrated mass-forward body design Frame concentrated minimalism Pro spec quality Single seat cover delivered as standard Overall length 2,040 mm Overall width 700 mm Overall height 1,100 mm Seat height 850 mm Wheelbase 1,380 mm Min. ground clearance 130 mm Dry weight 161 kg Fuel tank capacity (reserve) 17.5 litres Oil capacity 3.4 litres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 nu stiu de unde ai datele, dar pt r6 '06 (40th aniversare) vine cu 140cp si 17500rpm.Si gixxer600 o sa vina cu 140cp, dar nu este inca oficial !! Cit despre toba, au furat de la k5... 20.000rpm are pe bord, de la 17500 incepe zona rosie. Toba nu a furat-o nimeni de la nimeni Asteptam lupta cu Sukuzi, dar nu cred ca o sa aiba toata noua tehnologie a R6-ului, la fel nici dimenisunile lui P.S.: Uite demonstratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 8600eu->8200eu in germania (pana la primavara poate mai scade cu vreo 200-300eu pretul ) Crezi c-o gasesti la pretu' asta? Io m-as fi asteptat sa fie mai scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 Luc_zxr a intrebat: Crezi c-o gasesti la pretu' asta? Io m-as fi asteptat sa fie mai scumpa. Cu atata este acuma pe la vazare, Doamne da si in primvara sa fie putin mai ieftina (chiar si cu 200eu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G MAN Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 (editat) toba gsx600r nu are nici o leg cu toba de la k5 si e mai frumoasa decat la r6 http://www.suzukicycles.com/Products/GSXR600K6/Default.aspx Editat Decembrie 18, 2005 de G MAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ducati Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Crezi c-o gasesti la pretu' asta? Io m-as fi asteptat sa fie mai scumpa. aici este $10k pt modelul aniversar (50th cu galben/negru dupa designul facut celebru de ...ia sa vedem cine stie istorie moto?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Brancusi? galben/negru parca era R1 nu R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.