Sari la conținut

ducati

EX+
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    knoxville, TN
  • Numar Moto
    ZP6060
  • Club
    MOTO4US, Inc.

ducati's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da este un motor destul de nereusit, cel putin asa a decis piata ca si cu 919, sau sv1000...dar nu inteleg de ce nu iti iei ZR1000...cred ca o sa ai un "blast"...si daca ii mai pui si race exhaust si intake o sa popesti multe superbike-uri la demaraj si curbe
  2. Imi pare rau sa iti spun, dar nu cred ca ai facut o alegere fericita...si spun asta din experienta
  3. ducati

    CUSTOM PAINTING

    buun, acum o treaba serioasa: cine poate sa faca niste lucruri deoasebite pe motoare custom, dar aici vorbim de chestii scumpe, nu de moto sau masini de 2-5000eur...si sa garanteze calitatea lucrarii si unicatul, altfel ne pierdem timpul... Multumesc inca ceva: cum trimiteti "piesele" dupa ce au fost inobilate?
  4. parca nu a zis nimeni nimic de sv650, cel mai consacrat si incoronat...in plus cel mai usor de customizat si de setat pt curse. Si tot nimic despre o gramada de streetfightere italiene, superperformante cu superdesign...despre ce este topicul asta? numai despre 3 modele?
  5. iti mai trebuie un set de supermoto si atunci ai totul intr-o motocicleta
  6. corect. Bineinteles ca terenul dicteaza motorul si nu invers.Imi amintesc ca eu am inceput cu Cagiva elefant 750 (motor ducati passo, care de altfel a si cistigat un dakar) si la viteza era incredibila, dar daca incercam enduro (o etapa la cimpina parca) deabia au ajuns trei insi sa impingem la ea
  7. din ce imi amintesc o bucata era super grea, dar cu ajutor a trecut si aia.
  8. si pe vremuri era la fel...autocross de la aro, ce mai alergam pe traseul ala dinspre bughea de jos (parca). La vara cred ca o sa ajung si eu pe acolo, dar nu prea au mai ramas multi in zona din cei care ii stiam eu si mai ales nu au microbul moto, fiind toti cu pregatire auto Bineinteles ca o sa am si un motor cu mine si mi-ar face placere sa facem o tura (de ex Cuca, Papusa, Ref Diana, Risnov - Brasov...daca imi mai amintesc bine?)
  9. aici este $10k pt modelul aniversar (50th cu galben/negru dupa designul facut celebru de ...ia sa vedem cine stie istorie moto?)
  10. nu stiu de unde ai datele, dar pt r6 '06 (40th aniversare) vine cu 140cp si 17500rpm.Si gixxer600 o sa vina cu 140cp, dar nu este inca oficial !! Cit despre toba, au furat de la k5...
  11. corecta observatia despre piata americana, cu precizarea ca tot europa beneficiaza de varianta fi (injectie cu 120cp). Pot sa va spun ca acest "tank" cum ii spuneti, este mai manevrabil decit va imaginati (euduro sau sm) si controlabil in ciuda puterii mari.Trebuie experienta pe moto grele si trecerea este usoara (nu este o problema acolo, unde marea majoritate au inceput cu moto grele si nu cu ultimele modele). Dzeu sa il ierte pe Meoni, ca el stia cel mai bine si a declarat cite ceva daca citeai printre rinduri.
  12. Interesanta discutie si in primul rind vreau sa imi exprim nedumerirea de preturile enorme ale motoarelor din RO. Aici sunt mult mai ieftine si daca exista cerere o sa mai trimit noi sau vechi (am trimis la partenerul meu citeva 450 si 520). Legat de care firma sau model este mai bun, pot sa va spun indiscutabil ca la ora actuala yamy este in top, iar big red incearca disperata sa revina.ktm vine tare din urma, iar in ultimii ani a facut progrese...dar drumul este lung si nu prea poate sa se bata cu gigantii asiatici, chiar dupa ce a primit banii americanilor + preluarea husaberg de la care a invatat mult in racing. Mai uitati citeva firme, de ex husky care a avut enduro anului trecut la 450.Acum au stabiliate financiara si pot sa livreze performanta asa cum au facut-o pentru multi ani si numai in top. Discutia este foarte complexa, dar aceste sunt citeva idei de urmarit.
  13. neasteptat sa vad si zona asta acoperita...acum multi ani mergeam in fiecare vara pe acolo si ce chefuri se faceau la Voina.Chiar sint curios daca sunt enduristi in Cimpulung si imprejurimi.
  14. interesanta conversatie....dar se vede ca nu exista experienta pe diferite moto. Deci 250 4t este ideal pt enduro si incapatori...legat de 525 si incepatori (pina in 2 sezoane pline) mai bine nu ! Bineinteles ca de obicei facem tot ce "stim" noi ca este bine, dar pot sa va spun din experienta pt ca merg pe aproape toate modelele actuale. O alta problema nespusa aici...una este sa mergi si alta este sa evoluezi, sa inveti tot timpul cu un motor adecvat (toti stiu despre ce vorbesc cind se chinuie cu motorul nepotrivit). Problema cea mai mare acolo este ca nu exista test ride (sa ma insel?)...sau de fapt cereti asta la dealeri si pina la urma o sa se schimbe dupa cum vrea clientul.
×
×
  • Creează nouă...