Sari la conținut

MVTarts

EX+
  • Număr conținut

    1.263
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.exitweb.eu
  • Yahoo
    motoridder

Profil

  • Locatie
    ARAD
  • Carnet moto din
    2004
  • Numar Moto
    ARxxEXT
  • Club
    clubbin' @round

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki RM 250, Suzuki GSX-F 600
  • Interests
    motocicletele, house etc.

Vizitatori Recenți Profil

589 citiri profil

MVTarts's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. MVTarts

    Accidente !

    Sa ii fie tarana usoara. Odihneste-te in pace Adi Fain baiat... de ce el Doamne? Si cei de la sala or sa iti simta lipsa.. cand te gandesti ca marti glumeai cu Flavy si Calin si azi nu mai esti printre noi
  2. Am vazut si oameni cu multi ani in contul varstei, dar tot degeaba, nici ei nu stiau ce ii aia 'ciclistica'. nu varsta cred ca este marul discordiei. Foarte mare adevar a grait userul care a spus ca un 600 iti mai iarta din greseli plus ca pe piata second-hand gasesti mai multe modele de 600 din diverse categorii decat cele 'peste 1000cmc'. P.S.: NU vorbeam ca nu ai ce face, intelege ca nu am inteles rostul topicului. Distratie in bar
  3. De unde aceasta surprindere? Nu numai puterea conteaza la o motocicleta, mai ai si alte caracteristici care sa faca departajarea, insa pana la urma ramane doar o preferinta personala alegerea facuta. Oricum, laudabil efortul de a explica de ce ti-a placut cu o motocicleta de 'peste 1000cmc' sa te dai PS.: Stiu ca voi scrie putin off-topic acum, dar nu am inteles rostul acestui thread... hai sa fie ceva scris ca sa mai fie scris? E frumos afara, nu cred ca poti sa te plictisesti in halul acesta
  4. Nu prea am vazut motociclisti care sa isi aleaga motocicleta dupa inaltime, dar ca sa sti, Rossi are 1.87 de asemenea Din cate am inteles, modelul R6 (2007) ar fi ceva probleme daca esti mai inalt...dar pot fi trecute si acestea
  5. Scuzati offtopicul, dar nu mi-a venit sa cred ca vad asa ceva. Daca ar fi asa toti clinetii, cred ca societatea americana de consum ar fi depasita in doar 1 an Nu e oarecum obligat deloc. Poate sa aiba anumite conditii in care se face testarea, conditii pe care tu nu ai avea cum sa le indeplinesti... apoi mai vine varianta ca nu ar trebui sa crezi orice ti se pune in fata de catre departamentul de marketing. Apoi, bineinteles, nu esti obligat sa crezi un consumator care doreste sa spune celorlalti pasionati din domeniu despre un anumit produs sau serviciu contractat si care a avut anumite caracteristici (fie ele si asemanatoare sau diferite de cele declarate oficial), dar e un punct de vedere care il poti lua in considerare. Asa cum de la italienii postati de tine ai anumite rezultate, de la un producator japonez sau german/amercian/congolez poti avea pentru acelasi model alte date. Intotdeauna parerea obiectiva trebuie cautata. Bafta la cautari P.S.: De ce centrele de testare sau ADAC (hai RAR daca ar face) nu apartin niciunui producator?
  6. Per ansamblu in cadrul tuturor categoriilor/genurilor de motociclete (ss, chopper, enduro, cross sau sm) 'motorul' pare a fi sectiunea cea mai evoluata comparativ cu cea din anii 80 (cand altii nu erau conceputi sau macar planuiti) Don'senator, dar tuningu'? Designu?
  7. Don Senator, va rugam sa ne aratati dovezile in ochii poporului, te vom vota mereu
  8. MVTarts

    Bimota

    Pai daca sunt 1 sau 2 posesori de asa ceva (si asta neoficial in Romania) este mult. In primul rand din cauza preturilor Ce anume te-ar interesa? Din start iti spun: nu este pentru drumurile din romania, unde Cashunenii si altii ca ei isi cumpara masini si vile in loc sa faca soselele patriei. PUNCT
  9. Foarte frumos... insa mari diferente intre cel din 2008 si cel de 2007 nu prea sunt pentru ca se se merite ca un posesor al modelului 2007 sa isi innoiasca parcul moto Sunt curios de pretul modelului respetiv (pretul final) in Romania...
  10. Iti dai si tu seama ca in timp ce franezi nu o sa fi tu constient de faptul ca franezi 50-50 sau 70% fata si 30% spate, tocmai de aceea trebuie sa exersezi destul de mult pana iti iese, dar asta inseamna sa mergi 'incet', sa schimbi pana in 9000. Nu am incercat niciodata sa merg cu un 400, dar pe un 600 (chiar se simte diferenta foarte mult) mersul prin parcare de la o platforma industriala, sau la magazinele cash&cary au ajutat foarte mult. Vezi sa ai echipament, nu te plimba doar in blugi, s-ar putea sa cazi P.S.: @ Zanetti: Completeaza tot profilul ajuta
  11. Franeaza cu fata cand e uscat si niciodata nu circula pe marginea drumului (mai ales ca sunt urme de nisip si se pot intampla multe incidente ) Considera ca esti cu masina, nu merge ca si cum ai merge cu bicicleta/scuterul/mopedu pe stanga drumului ca asa o sa patesti multe incidente. Atentie mare ca nu esti vizibil in trafic, trage de acceleratie in aglomeratii ca nu cumva sa se urce pe tine (chiar daca esti la maxim 2m de celalalt participant in trafic). Evita sa accelerezi in locurile (chiar daca cu sosea buna) in care exista drumuri secundare (fie ele curti ale intreprinderilor care se intersecteaza cu drumuri, sau strazi secundare etc.) Cum se zicea mai sus, mergi o perioada de timp singur, in acest fel nici nu esti tentat sa ii dai 'gaz'. Conteaza sa ajungi la destinatie Bafta si asfalt uscat...
  12. Chiar pe siteul oficial al celor de la Ducati, modelul 999 nu mai apare ca fiind disponibil pentru comanda, ci doar 'elefantul' tau de 1098
  13. Care a fost sensul acestui topic? Admini cred ca dorm Cine mai are comentarii macar la subiect sa vada si 'ochiu meu' ceva pe acest topic, daca nu frate, inchideti-l!
  14. Iarasi vedeti problema prin ochii unora care sustin sau nu o anumita marca. De aceea BMWul nu este privit cu ochii buni de restul populatiei din cauza persoanelor care detin (si aici va pot spune ca in 50% din cazuri nu este adevarat). Ce aveti acum su SILVIU.C? Considerati fiecare marca prin ceea ce declara (si demonstreaza ulterior) fabrica constructoare, prin competitiile la care participa, prin campaniilor lor de CSR, luati-o cum vreti , dar prea multe altercatii de genul acesta se gasesc pe forum si sincer, se pierde esenta acestuia, lumea nu intra sa vada scandalul intern ci informatii 'pertinente' din partea unora care si-au indeplinit dorinta de a avea o motocicleta si de a le 'calarii'...
  15. Depinde unde trebuie sa mergi. Daca e in Romania, nu iti recomand, chiar ti-as spune sa iti iei gandu'. daca e autostrada, si mergi fara exchibitii, poti sa incerci daca zici tu ca ai zeci de mii de km la bord (cand i-ai fi facand cu A1 care se da la 16 ani, nu stiu inca ). Bafta!
×
×
  • Creează nouă...