Sari la conținut

Nu Porneste Gsxr E 1 Grad Afara


gornicc
 Share

Postări Recomandate

Daca socul normal nu are efect (e mult prea frig si ii trebuie mai multa benzina), poti aplica metoda clasica de marire a efectului de soc, anume sa astupi (cu palma sau cu ce ai la indemana) admisia in filtrul de aer si sa deschizi gazul din maneta, in timp ce dai la demaror. Nu stiu cum este la tine, daca ai posibilitatea sa ajungi la palnia de admisie a filtrului de aer, poate trebuie data jos shaua eventual, eu cu metoda asta porneam o motoreta de 125cmc in doi timpi la demaror indiferent de temperatura, o lua sigur. In ultima instanta, daca se ineaca totusi motorul (se uda bujiile) si nu ai posibilitatea sa o pornesti impinsa, trebuie sa scoti bujiile, dai putin la demaror sa se aeriseasca cilindrii, apoi incalzesti bujiile (la aragaz) si le pui la loc. Oricum, cred ca e jale sa dai jos bujiile la gsxr, vezi daca ajungi mai usor la admisia filtrului de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la impins. Daca nu si nu, da rezervorul jos, scoate bujiile, curata-le, aeriseste cilindrii si mai incerca odata.

Moshulik zice bine. Ar trebui sa ai acces destul de lejer la palnia flitrului de aer, parca pe sub sa. Ai grija insa, este un motor ce se inneaca foarte usor la frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschizi socul la max si dai la automat cu gazul inchis.

 

Daca ai incercat de mai multe ori si nu a luat-o, inseamna ca s-a inecat. Inchizi socul si dai la automat cu gazul deschis la maxim. Faci cate o pauza mai mare (15min) si incerci din nou.

 

Daca nu o ia, ori o impingi ori scoti bujiile. In caz ca nu le-ai scos pana acum, trebuie sa slabesti carenele, sa scoti rezervoru (ceea ce presupune decuplarea a 3 conducte si a cablului senzorului de nivel), si sa ai la indemana o cheie de bujii mici cu peretii subtiri, si prelungitor cu cardan.

 

Daca tot le scoti, fii pregatit sa le schimbi, daca nu sunt schimbate de mult.

 

 

 

P.S. Toate astea in cazul in care motorul e in stare buna (ai scanteie si carburatoarele sunt curate si reglate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:finger:

salut

si io am patit la fel acu 2 sapt.nu o mai pornisem de ceva zile.dau la automat,nimic,o iau la impins,nimic.mai dau la automat pana omor bateria,nimic.pun robotu pe ea,nimic.dupa 1 ora de chin si nervi ic sa desfac bujiile-uscate,nici gram de benzina pe ele.pun cu seringa in capu pistoanelor si o ia din prima......

cik are o membrana care face vacuum,sa traga benzina si s-ar putea sa fie fisurata...

controleaza sa vezi dak se alimenteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar o cauza poate sa fie lipsa alimentarii cu benzina, dar daca e asa aceasta se datoreaza mizeriei din carburatoare, robinetului stricat etc., nu membranelor.

 

Pornirea la rece se bazeaza pe circuitul de soc, care nu are legatura cu membranele de vacuum.

Circuitul de soc se finalizeaza cu un orificiu situat dupa clapeta de acceleratie. Cand dai la automat fara sa deschizi acceleratia, benzina este supta prin acest orificiu.

Circuitul de ralanti este oarecum similar, doar ca orificiul este chiar pe buza clapetei, cam 1mm in spatele orificiului de soc. De asemenea nu are treaba cu membranele de vacuum.

 

Membranele de vacuum actioneaza sertarasele, care controleaza jiglerul principal de benzina si deasemenea fluxul de aer. Acest ansamblu incepe sa lucreze in general la peste 5000 de ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...