gornicc Postat Octombrie 20, 2005 Share Postat Octombrie 20, 2005 de ce dracu nu imi porneste motorul e froig afara 1 grad nu l-am scos de o sapt baterie new ce sai fac sa porneasca dati un sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Octombrie 20, 2005 Share Postat Octombrie 20, 2005 Daca socul normal nu are efect (e mult prea frig si ii trebuie mai multa benzina), poti aplica metoda clasica de marire a efectului de soc, anume sa astupi (cu palma sau cu ce ai la indemana) admisia in filtrul de aer si sa deschizi gazul din maneta, in timp ce dai la demaror. Nu stiu cum este la tine, daca ai posibilitatea sa ajungi la palnia de admisie a filtrului de aer, poate trebuie data jos shaua eventual, eu cu metoda asta porneam o motoreta de 125cmc in doi timpi la demaror indiferent de temperatura, o lua sigur. In ultima instanta, daca se ineaca totusi motorul (se uda bujiile) si nu ai posibilitatea sa o pornesti impinsa, trebuie sa scoti bujiile, dai putin la demaror sa se aeriseasca cilindrii, apoi incalzesti bujiile (la aragaz) si le pui la loc. Oricum, cred ca e jale sa dai jos bujiile la gsxr, vezi daca ajungi mai usor la admisia filtrului de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Octombrie 20, 2005 Share Postat Octombrie 20, 2005 Incearca la impins. Daca nu si nu, da rezervorul jos, scoate bujiile, curata-le, aeriseste cilindrii si mai incerca odata. Moshulik zice bine. Ar trebui sa ai acces destul de lejer la palnia flitrului de aer, parca pe sub sa. Ai grija insa, este un motor ce se inneaca foarte usor la frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Octombrie 20, 2005 Share Postat Octombrie 20, 2005 Deschizi socul la max si dai la automat cu gazul inchis. Daca ai incercat de mai multe ori si nu a luat-o, inseamna ca s-a inecat. Inchizi socul si dai la automat cu gazul deschis la maxim. Faci cate o pauza mai mare (15min) si incerci din nou. Daca nu o ia, ori o impingi ori scoti bujiile. In caz ca nu le-ai scos pana acum, trebuie sa slabesti carenele, sa scoti rezervoru (ceea ce presupune decuplarea a 3 conducte si a cablului senzorului de nivel), si sa ai la indemana o cheie de bujii mici cu peretii subtiri, si prelungitor cu cardan. Daca tot le scoti, fii pregatit sa le schimbi, daca nu sunt schimbate de mult. P.S. Toate astea in cazul in care motorul e in stare buna (ai scanteie si carburatoarele sunt curate si reglate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Octombrie 21, 2005 Share Postat Octombrie 21, 2005 SOC LA MAXIM ....SI CHEIE LUNGA FARA ACCELERATIE..SA NU O INECI......DAR MAI INTAI VEZI DACA VINE BENZINA IN CARBURATOARE LA MINE MERGE ASA LA ORICE TEMPERATURA DAR DIMINEATA CAND ESTE FRIG O IA UN PIK MAI GREU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Octombrie 21, 2005 Share Postat Octombrie 21, 2005 ....SI CHEIE LUNGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Octombrie 21, 2005 Share Postat Octombrie 21, 2005 salut si io am patit la fel acu 2 sapt.nu o mai pornisem de ceva zile.dau la automat,nimic,o iau la impins,nimic.mai dau la automat pana omor bateria,nimic.pun robotu pe ea,nimic.dupa 1 ora de chin si nervi ic sa desfac bujiile-uscate,nici gram de benzina pe ele.pun cu seringa in capu pistoanelor si o ia din prima...... cik are o membrana care face vacuum,sa traga benzina si s-ar putea sa fie fisurata... controleaza sa vezi dak se alimenteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Intr-adevar o cauza poate sa fie lipsa alimentarii cu benzina, dar daca e asa aceasta se datoreaza mizeriei din carburatoare, robinetului stricat etc., nu membranelor. Pornirea la rece se bazeaza pe circuitul de soc, care nu are legatura cu membranele de vacuum. Circuitul de soc se finalizeaza cu un orificiu situat dupa clapeta de acceleratie. Cand dai la automat fara sa deschizi acceleratia, benzina este supta prin acest orificiu. Circuitul de ralanti este oarecum similar, doar ca orificiul este chiar pe buza clapetei, cam 1mm in spatele orificiului de soc. De asemenea nu are treaba cu membranele de vacuum. Membranele de vacuum actioneaza sertarasele, care controleaza jiglerul principal de benzina si deasemenea fluxul de aer. Acest ansamblu incepe sa lucreze in general la peste 5000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.