sososs Postat Noiembrie 24, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2008 da, ai dreptate ..... acuma am gasit acelasi lucru pe net ...... mai jos ...... First, don't worry about finding exact TDC-Compression (top dead centercompression). Both intake and exhaust valves must be closed for several degrees before and after TDCC, otherwise there would be no compressed mixture to ignite… and consequently, no power stroke. A four-stroke engine's intake valves open a few degrees before TDC-Intake, at the end of the exhaust stroke, and close several degrees after the BDC-Intake, which is the beginning the compression stroke. The "Easy Way" When you have taken off enough parts to see the rocker arms and valves, do as follows: Elevate the rear wheel, make sure you have removed the spark plug and then shift the bike into 5th gear. Rotate the rear wheel in the forward direction a few revolutions, and watch the rocker arms open and close the valves... see how that works? Disregard the auto de-compressor “clack”… it won’t hurt you… Turn the rear wheel very slowly, right after the intake valves open, then close... STOP! OK, good so far. You are now somewhere after BDC-C (bottom dead center, compression) and approaching TDCC. Put a soda straw in the spark plug hole until it rests on the piston, slowly turn the rear wheel and watch the soda straw rise up the plug hole. At this point, if you want you can use a focusing flashlight to actually see the piston rising in the cylinder on it's way to TDC. If you overdo it, and go past TDCC and the piston starts to go back down, simply turn the rear wheel backwards a bit. Weather you check the valves a bit before or a bit after TDCC is no big deal, as the valves are closed for several degrees both before and after TDCC. Once you are near TDC (about ? ” to ½” from either side of TDC is just fine) you can go ahead and check your valve lash. I hope this all makes sense to you; it is actually allot quicker to do than it is to describe. It’s nothing more that rotating the engine to a position where all the valves are closed… the position of the piston is being used only as a point of reference relative to the valve train. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) Breee ... ! . Daca pistonul este sus, inseamna ca se afla in PMS = punctul mort superior. Atunci nici o supapa nu este atacata. Poti regla !Nu trebuie sa desfaci nici un capac de distributie. Valabil o data la 2 ture de arbore cotit mai precis in momentul "scinteierii". Daca te aflii la sfirsitul fazei de evacuare supapa de evacuare este atacata deci teoretic * nu poti regla decit admisia . Daca virful camei este diametral opus culbutorului ** poti regla jocul indiferent pe unde se afla pistonul in cilindru. * asta deoarece exista avans la admisie si poate fi atacata si supapa de admisie . pe la minutul 4 se povesteste despre aceasta situatie cu ambele supape atacate . Editat Noiembrie 24, 2008 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 (editat) Referitor la setarile carburatorului, eu am Delorto PHM40 si setarile alea cu 2.5ture la mine cel putin nu sunt cum scrie in carte, adica la 2.5ture nu e reglat calumea. CUm l-am reglat eu: 1. l-am strans la max, am desurubat 3 sau 4 ture si am pornit motoru, l-am lasat sa se incalzeasca. 2. Cand e cald, am inceput sa ma joc cu surubul de amestec (asta cu 2.5ture) si l-am mai strans sau destrans incet, in timpul asta turatia motorului se schimba incet, si il setezi acolo unde turatia e cat mai mare. 3.DUpa asta am reglat si surubul de relanti, cum nu am turometru, l-am setat dupa ureche, insa mai ridicat decat normal ca imi tot murea la semafor cand opream brusc. 4. Dupa asta, mai setezi din nou daca mai trebuie surubul de amestec. Oricum. recomand sa cumperi jeturi noi. Daca nu ai documentatie, dami un pm ca iti trimit ce gasesc pe acasa. Si acum iarna, daca vrei sal pornesti usor, ii dai pe filtrul de aer cu putin spray de curatat discurile de frana si o ia la prima pedala Si mai o chestie, cum s-a mai scris, incearca sa- pornesti mai des decat 2ori pe luna si tine rezervorul plin sa nu faca condens, si cel mai bine da si o tura cand il pornesti. Eu de cand il pornesc mai des, porneste la 1-2a pedala, tin minte ca anu trecut il lasam 2saptamani si cand il porneam.. nu-l mai porneam defapt :| Spor! Editat Noiembrie 27, 2008 de arcgotic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Decembrie 15, 2008 Autor Share Postat Decembrie 15, 2008 mersi ti-am dat PM ..... revin cu noutati: am reglat, dar tot degeaba ...... am cumparat si un spray de pornire ...... si "tusea" de doua ori dar tot nu a pornit ... in fine, am dat jos bujia, am curatat-o si a luat-o la a 3 pedala ...... m-am gandit sa-i schimb jeturile ...... am carburator dell'orto .... si cand l-am curatat mi-am notat ce scria pe 2 jeturi: main jet - 192 si langa el era un jet pe care scria A5 .... aveti vreo idee ce jeturi mi-ar trebui ? si pe unul parca 45 ..... aveti idee ce gen de trotineta ii ..... ? ca am cautat jeturi ..... si sunt o multime de modele - EGS, RXC, Duke ...... nu am vazut nici o serie pe ea ...... incerc sa pun ceva poze (am ceva poze de la tipul de la care am luat-o) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Tu ne intrebi pe noi ce tip de motocicleta ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Ianuarie 13, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2009 da, ca habar nu am ..... adica stiu ca ii LC4, dar atat am inteles ca-s mai multe tipuri (EGS, RXC, Super Comp, etc); cineva imi zicea ca ar fi Super Comp ..... si nu ma pricep ..... poate stiti voi din poze (daca mai are cineva) ...... mi-am comandat un set complet de jicleoare mai mici ..... sa vedem ce se intampla dupa ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Dupa poze e 99% EGS. Cel putin stiu ca asa il are un prieten, numai ca e alb. Si al lui e EGS din 1993. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Ianuarie 14, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2009 ok man, mersi .... o sa schimb si jicleaorele cu astea mai mici si daca si dupa aia face probleme de pornire o sa-l duc la un mecanic sa il desfaca cu totul .... desi am mai citit pe net ca LC4 620 de obicei pornesc mai greu .... sa vedem ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Mai bine asteapta sa dea oleaca de caldura (peste 10 - 15 grade) si sa vezi atunci cum se comporta, fiindca daca atunci porneste e problema de reglaje. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Februarie 8, 2009 Autor Share Postat Februarie 8, 2009 la caldura o ia fara nici o problema .... din cateva pedale porneste ..... dar acuma la rece nici de un fel ..... ultima data nici daca am curatat bujia ... ca era inecata .... l-am pornit cu spray ...... am mai citit pe undeva ca ii de la jicleoare ... sunt prea mari .... mi-au ajuns cele noi ... urmeaza sa le montez .... sa veden dupa .... problema rezolvata prin schimbarea jicleaorelor ..... porneste bine, doar ca daca ii dau gaz din prima tuseste putin .... tre sa-l mai reglez din cele doua suruburi ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 daca dai gaz din prima orice motor rece tuseste:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 cred ca din 2009 si pina acum s-a cam prins..... Te rog sa-mi raspunzi, in felul asta mai faci rost de un post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 acuma am eu o intrebare pentru voi:stiti cumva ce model de tova akrapovic ar merge pe ktm lc4? vreau doar partea finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.