18dany Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 Am citit toate topicurile cu privire la delimitarea lor(sa nu sariti sa dau search) si nu prea am priceput mare lucru. Vreau sa cumpar un rs din 2006-2007 si ma intrebam cum imi pot da seama daca are sau nu power valve,am citit printr-un topic cum ca daca are o explozie de putere pe la 6000-7000 rpm inseamna ca este pw. In acelasi timp poate fi limitata din cdi si sa nu sara de o anumita turatie,in cazul asta nu imi mai pot da seama de explozia de putere deci nici de existenta pw. Este posibil ca cele fara pw sa necesite si inlocuirea cilindrului pt montarea ei? As fi recunoscator pentru niste raspunsuri concrete pt ca nu vreau ca dupa cumparerea unui rs limitat sa constat ca nu are pw si sa dau inca 500 de euro pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 ca sa iti dai seama ridici rezervorul si pe cilindru o sa vezi ca deasupra la evacuare intra ceva in cilindru.mi-e lene sa iti explic si nu...nu necesita inlocuirea cilintrului toate sunt la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Noiembrie 26, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2008 ca sa iti dai seama ridici rezervorul si pe cilindru o sa vezi ca deasupra la evacuare intra ceva in cilindru.mi-e lene sa iti explic si nu...nu necesita inlocuirea cilintrului toate sunt la fel Da,stiu unde este pusa,care ii este rolul si cum functioneaza. Asta este cea mai simpla si logica metoda dar nu cred ca te vor lasa toti inainte d cumparare sa te apuci sa dai rezervorul jos ca sa te uiti de power valve! Inca o intrebare,daca nu are pw, gaura d deasupra evacuarii unde intra este astupata si nu iese nici un cablu nimic de acolo nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 de obicei rsurile cu pv din fabrica au o eticheta langa seria cadrului daca acolo ai mai mult de 11kw..ai pv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Noiembrie 26, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2008 de obicei rsurile cu pv din fabrica au o eticheta langa seria cadrului daca acolo ai mai mult de 11kw..ai pv Eu o vreau limitata din fabrica dar sa aiba pw pt a o putea conduce cu a1 si nu cred ca ar scrie pe undeva 21 kw. O sa tin cont si de ceea ce mi-ai zis! Mc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 sa aiba eticheta acolo dar sa nu se tureze la maxim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Noiembrie 26, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2008 sa aiba eticheta acolo dar sa nu se tureze la maxim... aaa,k,ms! Incet incet incep sa ies din ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Acolo , poate sa scrie 11kw , dar ea poate sa aibe PeVeu ) , Intelegi? La urma urmei , tu vrei un RS cu 11kw in acte , dar cu power valve care sa il duca la 21 kw pentru a putea conduce de la 16 ani acest agregat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Noiembrie 27, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2008 Acolo , poate sa scrie 11kw , dar ea poate sa aibe PeVeu ) , Intelegi? La urma urmei , tu vrei un RS cu 11kw in acte , dar cu power valve care sa il duca la 21 kw pentru a putea conduce de la 16 ani acest agregat? da,asa este inca o intrebare: DE CE UNELE RS-URI 2007 AU TUROMETRU PANA LA 12 MII rpm IAR ALTELE PANA LA 14 MII??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 (editat) Pai.. daca nu ma insel cele la 12 mii de ture nu au pv si cele cu 14 mii de ture au pv. Ma uit pe internet si iti zic LE : Nu stiu unde ai vazut tu RS 125 2007 cu 12 mii de ture in bord .. Acum mi-am dat seama ca am un prieten cu RS 125 2007 fara power valve si are tot 14 mii de ture. Si m-am uitat si pe utube si tot asa toate au 14k ture. LE 2 : Cele de 50 sunt cu 12 mii de ture in bord ! Editat Noiembrie 27, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Noiembrie 28, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2008 Pai.. daca nu ma insel cele la 12 mii de ture nu au pv si cele cu 14 mii de ture au pv. Ma uit pe internet si iti zic LE : Nu stiu unde ai vazut tu RS 125 2007 cu 12 mii de ture in bord .. Acum mi-am dat seama ca am un prieten cu RS 125 2007 fara power valve si are tot 14 mii de ture. Si m-am uitat si pe utube si tot asa toate au 14k ture. LE 2 : Cele de 50 sunt cu 12 mii de ture in bord ! P youtube am vazut cu 12 mii,curios k pt ca cel care o conducea ia dat 166 cauta 'rs 125 2007'. Nu cred k este chestia d pv. Am vazut d exemplu unu cu 12 mii avea 160 la 11 mii rpm iar unul cu 14 mii avea aceeasi viteza la aceeasi turatie numai ca motorul mai avea unde sa se tureze chiar daca nu se mai ducea. Practic nu au mai limitat motorul la 12 mii ci la 14 mii,puterea si rapoartele ramanand aceeasi,posibil pt consum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 (editat) da,asa este inca o intrebare: DE CE UNELE RS-URI 2007 AU TUROMETRU PANA LA 12 MII rpm IAR ALTELE PANA LA 14 MII??? Deci...alea cu 12mii sunt Euro2 si sunt unele si din 2007,prima parte a anului daca nu ma insel, iar alea cu 14 mii au Euro3 mai multi senzori, alt CDI si ceva mai lenesa...Am intelesc ca Euro2 full power are 29cp (asta sigur) si Euro3 full power are 24cp (nesigur)... Cele cu 12mii sunt mult mai simple la partea electrica... In acelasi timp poate fi limitata din cdi si sa nu sara de o anumita turatie,in cazul asta nu imi mai pot da seama de explozia de putere deci nici de existenta pw. Este posibil ca cele fara pw sa necesite si inlocuirea cilindrului pt montarea ei? Daca este limitata electronic...nu are explozia...rs`ul limitat nu are limita la turatie...nu poate mai mult...atat ii da cdi`u sau atat poate fara pover valve. Nu, nu se inlocuieste cilindrul , in locul unde are power valva...exista un capac (o tablita)... La Rs`urile din 2007 cele cu euro3, nu mai are tablita de pe cadru cu toti kw...au doar cat au ele...de exemplu la a mea scrie 11kw... (nu mai scrie cum scria inainte (21.5Kw, 10.5kw sau 4.5kw) oricum kw aia sunt pusi acolo ptr a se vedea cati decibeli scoate motocicleta. Editat Noiembrie 28, 2008 de CostinALN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 (editat) primele modele au 12 mii Editat Noiembrie 28, 2008 de Eriksson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 primele modele 2006 au 12 mii Si 2007...sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Noiembrie 28, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2008 Deci...alea cu 12mii sunt Euro2 si sunt unele si din 2007,prima parte a anului daca nu ma insel, iar alea cu 14 mii au Euro3 mai multi senzori, alt CDI si ceva mai lenesa...Am intelesc ca Euro2 full power are 29cp (asta sigur) si Euro3 full power are 24cp (nesigur)... Cele cu 12mii sunt mult mai simple la partea electrica... Daca este limitata electronic...nu are explozia...rs`ul limitat nu are limita la turatie...nu poate mai mult...atat ii da cdi`u sau atat poate fara pover valve. Nu, nu se inlocuieste cilindrul , in locul unde are power valva...exista un capac (o tablita)... La Rs`urile din 2007 cele cu euro3, nu mai are tablita de pe cadru cu toti kw...au doar cat au ele...de exemplu la a mea scrie 11kw... (nu mai scrie cum scria inainte (21.5Kw, 10.5kw sau 4.5kw) oricum kw aia sunt pusi acolo ptr a se vedea cati decibeli scoate motocicleta. este ceva daca este euro 2? vreo problema cu normele de poluare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 este ceva daca este euro 2? vreo problema cu normele de poluare? daca pui 200 de ml de ulei de amestec in un litru de benzina atunci sigur ai probleme cu normele de poluare spre exemplu a mea ( mito 93 ) cred ca e total noneuro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 este ceva daca este euro 2? vreo problema cu normele de poluare? Nu , atat timp cat nu este noua , nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Scuzati de afirmatia facuta cu 12 mii. Greseala mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Noiembrie 28, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2008 Multumesc tuturor pentru raspunsuri!!! Dau o bere cu prima intrunire!!!!! Inca o intrebare........de la posesorii motoarelor in 2t, ce ar trebui sa analizez mai amanuntit inaintea cumaparii unui rs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Multumesc tuturor pentru raspunsuri!!! Dau o bere cu prima intrunire!!!!! Inca o intrebare........de la posesorii motoarelor in 2t, ce ar trebui sa analizez mai amanuntit inaintea cumaparii unui rs? Cele 2006 au 12 mii de ture si cele 2007 au 14 mii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.