Sari la conținut

Service Pt Mz Etz


Postări Recomandate

Salut! Am un ETZ 150 si nu vrea in ruptul capului sa porneasca. Am demontat motorul, am inlocuit un rulment si, dupa ce am ansamblat la loc motorul, nu mai vrea sa porneasca. M-am invartit, sucit, am probat separat carburator, scanteie, compresie... Toate merg bine dar, cand le pun laolalta... nimic. Daca va pricepeti la MZ-uri, dati-mi si mie niste sfaturi. Sau recomandati-mi pe cineva care se baga la motociclete comuniste.

PS Eu sunt din Bucuresti. Si MZ-ul tot in Bucuresti este. Poate stiti un service moto in Bucuresti care sa se uite si la comuniste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt pe aceeasi felie cu tine! Eu am un MZ ETZ 250 care s-a oprit cu mine in mers si nu mai vrea nici al meu sa porneasca! Eu am desfacut numa carburatorul, la restul nu m-am bagat. Scanteie da si la mine da frasu stie ce are. Nici eu nu stiu ce sa fac cu el! Succes si sa-l repari cat mai repede!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cumparat mzul mergea. Mam pacalit pentru ca nu lam probat in mers si nu am observat ca avea ceva in cutia de viteze. Era vorba despre un rulment faramat (cel colivie de la axul secundar al cutiei - e un etz 150 din '89) ceea ce ma determinat - iarna fiind - sa demontez motorul. Am umblat si la carburator, demontandul si curatandul, iar cand am ansamblat totul la loc ... canci! Initial nu am umblat la aprindere, lasand reglajele originale. Daca desurubez bujia si o sprijin pe locasul ei astfel incat sa faca contact cu masa, dand pedale, apar flacari pe langa orificiul din chiulasa al bujiei. Din cand in cand apare si o explozie. Deci se alimenteaza. Afara scanteia apare foarte frumoasa si isi face si treaba, aprinzand amestecul ce vine din cilindru cand dau pedale. Cand o insurubez, insa, nu se mai intampla nimic. Concluzia mea e ca scanteia nu se mai produce in conditiile de presiune ridicata si de coeficient de saturatie al amestecului din camera de ardere atunci cand insurubez si strang bujia la locul ei.

Am citit mai multe teme legate de mzuri de pe forum si se pare ca acestea sunt destul de sensibile la aprindere. Cred ca trebuie sa aiba bujie cu caracteristici cat mai aproapiate de cea originala. O sa incerc la tipul ala (Zoli parca) din Tg Mures sa vad daca are bujie originala sau ceva echivalent. Si as mai vrea sa cunosc meseriasi si proprietari de mzuri din Bucuresti - pt sfaturi, schimb de informatii etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiati ca sunt bujii speciale pt motoarele in 2 timpi? Mergeti si la reglat aprindere(avans) e foarte important la motoare in 2T, si inbunatateste mult performantele motorului! Ca idee mai cautai topicul MZ de la coltul comunistelor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...